Курс Інвестиції в бізнес

  • Online
  • Для начинающих, Для опытных
  • Product Manager / Product Owner
Образовательный центр: Laba
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:7 недель
Начало курса:18.11.2024
Стоимость обучения:Уточняйте

Дізнаєтесь, як обрати ідею та розробити проєкт, на який чекає ринок: від аналізу ринку до соцмереж продукту. Зрозумієте, як прокачати свій проєкт, команду та pitch deck, щоби привернути нові інвестиції. Розберетесь у фінансових та юридичних нюансах стартапу.

Програма курсу

Пошук та оцінювання ідеї для стартапу, на який чекає ринок

  • Розбираємо, чим насправді є стартап
  • Як сформувати ідею стартапу, що "вистрелить"
  • Чому успішна реалізація важливіша за ідею
  • Це вже десь було: "кладовище" стартапів з "новими" ідеями
  • Як оцінити й затвердити ідею
  • Відбір та валідація життєздатних ідей
  • Як проводити інтерв'ю з користувачами для розуміння їхніх потреб
  • Як оцінювати результати й робити висновки під час пошуку ідей
  • Що таке pivot і для чого він потрібен

Практика: проводимо спільний брейншторм для пошуку ідей. 10 студентів за бажанням представляють одним реченням ідею стартапу, що розв'язує проблему, з якою вони особисто стикаються або яка їм не байдужа. Інші студенти в цей час діляться в чаті додатковими рішеннями. Обговорюють ідеї разом із викладачем.

Аналізуємо ринок

  • Аналізуємо ринок: як і навіщо + інструменти AI в допомогу
  • Що таке TAM (Total Addressable Market), SAM (Serviceable Available Market), SOM (Serviceable Obtainable Market)
  • Чому потрібно використовувати методи TAM/SAM/SOM, навіть якщо ви не додаватимете ці цифри до pitch deck
  • Для чого доводити інвестору, що ринок досить великий і головне - зростає
  • Визначаємо цільову аудиторію стартапу/бізнесу
  • Чому для інвесторів важливо побачити аналіз конкурентів вашої ідеї/продукту
  • Що таке GTM і чому Go-To-Market Strategy важлива для інвесторів
  • Вчимося розробляти ефективну Go-To-Market Strategy

Практика: визначаємо точки болю клієнтів. Протягом 5 хвилин студенти в парах обмірковують, які болі існують у клієнтів заданого продукту. Визначають 1 точку болю й те, як стартап вирішуватиме її.

Робота над продуктом

  • PMF (Product-Market Fit) як ключовий показник для інвесторів
  • Чому спеціалісти UI/UX Design стали так потрібні для роботи над продуктом
  • Розбір бізнес-моделей: Razor blade, Affiliate, Subscription, Freemium, Marketplace, Retail, Manufacturing тощо
  • Business Model Canvas і як з нею працювати
  • Lean-підхід: що це та для чого він потрібен
  • Що таке Prototype, PoC (Proof of Concept)
  • MVP (Minimum viable product): що це та для чого він потрібен

Все, що треба знати про фінанси у стартапі

  • Фінанси в продукті: фінансові метрики стартапів, growth rate, burn rate, runway, break-even, overheads тощо
  • Unit Economics: що це таке і для чого вона потрібна
  • Як розрахувати Unit Economics
  • Ключові фінансові метрики: LTV, CAC, MRR / ARR, Churn, NPS, DAU / MAU, GMV / Revenue, CMGR тощо

Команда

  • Ідеальна команда для стартапу: на що звертають увагу інвестори
  • Як показати інвестору, що команда здатна досягти запланованих результатів
  • Що треба знати про team-product-fit та team-market-fit
  • Як залучати таланти та прощатися з токсичними людьми
  • Принципи ефективного управління командою та чим відомий Ернест Шеклтон

Маркетинг та особистий бренд

  • Як побудувати потужний особистий бренд фаундера
  • Маркетингові стратегії розвитку проєкту та особистого бренду + інструменти AI
  • Бренд продукту та його зв'язок з брендом фаундерів
  • Маркетингові компоненти проєкту, які аналізують інвестори
  • Вартість та ефективність маркетингу в сучасних реаліях
  • Канали виходу на ринок стартапу та особистого бренду фаундера
  • Соцмережі продукту і фаундера

Типи інвестицій та раунди фінансування

  • Типи інвестицій і як вони працюють: інкубатори, бізнес-ангели, венчурні інвестиції, банки, інвестфонди
  • Стадії фінансування: Pre-Seed, Seed, Series A, Series B тощо
  • Як визначати вартість бізнесу
  • Коли варто підіймати наступний раунд
  • Стадії виходу, злиття та поглинання
  • Розбираємо кейси стартапів про виходи на різні ринки

Пошук інвесторів

  • Пошук "свого" інвестора та інвестори, на яких не варто витрачати час
  • Хто найімовірніше стане вашими першими інвесторами
  • Як сформувати список потенційних інвесторів
  • Що потрібно знати про потенційного інвестора
  • Де шукати інформацію про інвесторів
  • Мотивація та психологія інвесторів
  • Поширені причини відмов інвесторів у 2023 році
  • Як ефективно розпочати комунікацію на старті інвестиційного процесу

Практика: залучаємо перші інвестиції. Студенти працюють у парах: за 5 хвилин спробують заохотити свого партнера (який буде в ролі друга/родича/знайомого) стати одним з перших інвесторів для стартапу.

Взаємодія з інвесторами

  • Регулярність комунікації з інвесторами
  • Що робити, коли інвестор не відповідає
  • Навіщо інформувати інвесторів про помилки та неприємності
  • Чи варто просити інвесторів про допомогу
  • Звітність і відповідальність за комунікації з інвесторами
  • Помилки під час взаємодії з інвесторами та як їх уникати

Pitch Deck

  • Види пітчингу: для читання, презентація, elevator pitch
  • Принципи ефективного pitch deck
  • Pitch: ціль + формат + зміст
  • Основні елементи якісного пітчингу
  • Як інвестори дивляться pitch deck
  • Розбір типових помилок під час пітчингу
  • Приклади pitch deck десятирічної давнини та pitch, що спрацює сьогодні
  • Правила вдалого пітчингу

Практика: розробляємо elevator pitch на 40 секунд. Викладач розповість про основні особливості пітчу, а охочі студенти зможуть презентувати elevator pitch для свого стартапу. Практика без підготовки, тому викладач поділиться фідбеком після кожного виступу.

Юридичні аспекти інвестицій

  • Що таке investable project, або як підготувати компанію до залучення інвестицій
  • Де найкраще заснувати компанію: швидкість, вартість, прийнятність для інвесторів, податки тощо
  • Що таке cap table та як правильно розділити акції між фаундерами
  • Юридичні аспекти укладання угод та зростання компанії: Compliance, IP, GDPR, SEC тощо

Інвестиції в бізнес після перемоги

  • Шляхи розвитку бізнесу після війни
  • Як залучати іноземних інвесторів
  • Як і для чого залучати партнера / стратегічного інвестора до свого бізнесу
  • Загальна Q&A-сесія за всіма темами курсу

Онлайн-воркшоп: пітчинг

Студенти презентують pitch deck свого проєкту та отримують фідбек від викладача.

Після курсу ви:

  • Знаєте, як оцінювати, затверджувати та валідувати ідеї
  • Готуєте вдалі pitch deck для читання і презентації проєкту
  • Вмієте формувати Prototype, PoC, MVP проєкту та розробляєте Go-To-Market Strategy
  • Залучаєте потенційних інвесторів та будуєте ефективну комунікацію

Особливості курсу

  • Підтримка протягом курсу
  • Персоналізований фідбек
  • Матеріали курсу лишаються назавжди
  • Нетворкінг з колегами
  • Домашні завдання

Викладачі курсу

Михайло Меркулов - Founding Partner Green Recovery Fund I

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.03.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
English
Стоимость
50 000 UAH за курс
Учебный центр
Web Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
9 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
16.03.2026
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
32 000 UAH за курс
Учебный центр
IAMPM
Формат
Online
Начало обучения
22.09.2025
Длительность
8 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте