Курс Контекстна реклама Advanced
- Online
- Для опытных
- Targeting / PPC
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 6 недель |
Начало курса: | 14.01.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Ми розробили комплексну програму, під час проходження якої ви прокачаєте аналіз продукту, цільової аудиторії та конкурентів з використанням більше ніж 20 поглиблених інструментів Google Ads для створення ефективної контекстної реклами.
Програма курсу
Тенденції сучасної контекстної реклами
- Роль контекстної реклами у маркетинговій стратегії
- Тренди та вплив AI на індустрію
- Аналіз очікувань від PPC-спеціаліста
- Кар'єрний шлях PPC-спеціаліста: перспективи зростання та розвитку
- Відмінності роботи в агенції, на фрилансі та на стороні клієнта
- ДЗ: проаналізувати топові профайли Google Ads спеціалістів на Fiverr
Розробка рекламної стратегії
- Класифікація бізнес-цілей
- Огляд рекламних систем
- Аналіз продукту та цільової аудиторії
- Вибір оптимальної платформи та каналу розміщення реклами залежно від бізнес-цілей
- Практика: розбір рекламних стратегій для інтернет-магазинів
- ДЗ: скласти стратегію для просування власного проєкту та пропрацювати ключові слова й асети для оголошень
Розробка рекламної стратегії (аналіз завнішніх факторів)
- Аналіз конкурентів
- Інструменти для аналізу попиту: Google Trends, SimilarWeb
- Інструменти для планування та оптимізації: Performance Planner Google Ads та Reach Planner Google Ads
- Створення, бюджетування та затвердження рекламної стратегії
- Практика:
- Проаналізувати Google Trends за запитами
- Проаналізувати сайт за допомогою сервісу SimilarWeb
- Проаналізувати доступні охоплення для рекламної кампанії
- ДЗ: підібрати конкурентів, оцінити обсяги їхнього трафіку та проаналізувати креативи для просування власного проєкту
Технічна підготовка до рекламної кампанії
- Ефективний бриф для рекламних кампаній - який він?
- Визначаємо складові плану маркетинг-кампанії
- Різні офери = різні рекламні інструменти
- VQVC як помічник для постановки SMART-цілей
- Big Idea: як її побачити + розбір кейсів
- Медіапланування, бюджети, таймінги
- Як та для чого проводити рев’ю рекламних кампаній
- Практика:
- Створити тег GA4 в навчальному GTM
- Визначити кількість користувачів на сайті в реальному часі за допомогою GA4
- ДЗ: розробити measurement map для подій на сайті учбового кейсу або власного проєкту
Структуруємо рекламну кампанію згідно зі складністю проєкту. Google Ads пошук + PMax
- Типи пошукових рекламних кампаній (Пошук + PMax + Demand Gen) у Google Ads та доступні біддинги
- Можливі варіанти таргетингу (ключові слова та їхні відповідності, аудиторії і їхнє використання в пошукових кампаніях)
- Елементи пошукової кампанії
- Конкуренція всередині акаунта
- Конкуренція на рівні МСС
- Аналіз та оцінювання рекламних кампаній через Google Analytics 4
- Практика:
- Підготувати асети для реклами
- Розрахувати допустимі СРА та запропонувати структуру пошукових рекламних кампаній для сайту
- ДЗ: розробити структуру пошукових кампаній та налаштувати брендову пошукову рекламну кампанію
Робота з брендовою рекламою в Google Ads
- Типи непошукових рекламних кампаній у Google Ads та доступні біддинги (Display, Video, Demand Gen)
- Можливі варіанти таргетингу
- Елементи медійної кампанії
- Аналіз та інтерпретація ефективності непошукових РК (Reach, AdRecal, Brand Consideration)
- Практика:
- Підготувати асети для дисплейної реклами сайту та проаналізувати можливий ремаркетинг аудиторії для дисплейної кампанії
- Запропонувати асети для такої аудиторії
- ДЗ: розробити структуру та налаштувати дисплейні кампанії для навчального кейсу чи свого проєкту
Особливості рекламних кампаній для застосунків
- Основні аналітичні інструменти для відстеження мобільних застосунків (AppsFlyer, Adjust, Firebase)
- Типи App-кампаній у Google Ads (UAC & App engagement)
- Web to App Approach. Шлях клієнтів з мобільного пошуку до застосунків
- Практика: підготувати асети для UAC та measurement map для подій всередині застосунку
- ДЗ: створити UAC-кампанію в акаунті Google Ads, використовуючи асети з минулих кампаній
Google Merchant Center. Обмеження в рекламі для e-com
- Вимоги та обмеження для бізнесу, який планує використовувати Merchant Center та шопінг-кампанії
- Фід даних. Підготування технічного завдання
- Оптимізація фіда даних для рекламної кампанії
- Способи оновлення фіда даних
- Аналіз ефективності оголошень
- Практика: запропонувати структуру фіда Merchant Center та розібрати параметри товару за прикладом
- ДЗ: підготувати технічне завдання для фіда даних для інтернет-магазину
Методологія експериментів у рекламних кампаніях
- Аналіз результатів рекламної кампанії в Google Ads, Google Analytics 4 та внутрішніх CRM
- Причини розходження даних
- Тестування біддинг-стратегій
- Тестування креативів
- Тестування посадкових сторінок
- Масштабування рекламних кампаній Google Ads
- Практика: розібрати набір гіпотез для покращення на сторінці сайту за допомогою сервісу PageSpeed
- ДЗ: розробити план експерименту для тестування біддинг-стратегій для сайту
Facebook Ads + TikTok Ads + LinkedIn Ads + Telegram Ads
- Огляд рекламних кабінетів та основних функцій платформ
- Типи рекламних кампаній та основні елементи рекламних оголошень
- Розгляд різних типів таргетування аудиторії
- Аналіз ефективності рекламних кампаній у GA4
- Практика: розробити структуру акаунта та таргетинг на Facebook Ads для проєкту
Amazon Ads + Microsoft (Bing) Ads + Yelp Ads + Pinterest Ads + Apple Search Ads
- Огляд рекламних кабінетів та основних функцій платформ
- Типи рекламних кампаній та основні елементи рекламних оголошень
- Розгляд різних типів таргетування аудиторії
- Аналіз ефективності рекламних кампаній у GA4
- Практика: імпортувати з акаунта Google Ads пошукову кампанію в Microsoft (Bing) Ads
- ДЗ: налаштувати кампанію в акаунті Microsoft (Bing) Ads для власного проєкту або навчального кейсу
Google Marketing Platform. Enterprise-рішення для налаштування рекламних кампаній
- Campaign Manager 360. Необхідність використання
- DV360 та контрактна модель закупки рекламних показів
- Автоматизація пошукових рекламних кампаній: Search Ads 360
- Ads Data Hub: аналіз ефективності реклами
- Практика: розібрати типи рекламних оголошень на сайті
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Домашні завдання
- Сертифікат про проходження курсу
- Три найкращі студенти матимуть можливість пройти співбесіду на позицію PPC-спеціаліста в компанію Jooble
Викладачі курсу
Анастасія Кундельська - Head of Paid Search at Jooble
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Mate academy
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
34 740 UAH за курс
Учебный центр
Hashtag Academy
Формат
Offline
Начало обучения
Дата формується
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
400 UAH за час
Учебный центр
Учебный центр «Данко»
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
2 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Onpage School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 900 UAH за курс