Курс Контекстна реклама Advanced

  • Online
  • Для опытных
  • Targeting / PPC
Образовательный центр: Laba
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:6 недель
Начало курса:14.01.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

Ми розробили комплексну програму, під час проходження якої ви прокачаєте аналіз продукту, цільової аудиторії та конкурентів з використанням більше ніж 20 поглиблених інструментів Google Ads для створення ефективної контекстної реклами.

Програма курсу

Тенденції сучасної контекстної реклами

  • Роль контекстної реклами у маркетинговій стратегії
  • Тренди та вплив AI на індустрію
  • Аналіз очікувань від PPC-спеціаліста
  • Кар'єрний шлях PPC-спеціаліста: перспективи зростання та розвитку
  • Відмінності роботи в агенції, на фрилансі та на стороні клієнта
  • ДЗ: проаналізувати топові профайли Google Ads спеціалістів на Fiverr

Розробка рекламної стратегії

  • Класифікація бізнес-цілей
  • Огляд рекламних систем
  • Аналіз продукту та цільової аудиторії
  • Вибір оптимальної платформи та каналу розміщення реклами залежно від бізнес-цілей
  • Практика: розбір рекламних стратегій для інтернет-магазинів
  • ДЗ: скласти стратегію для просування власного проєкту та пропрацювати ключові слова й асети для оголошень

Розробка рекламної стратегії (аналіз завнішніх факторів)

  • Аналіз конкурентів
  • Інструменти для аналізу попиту: Google Trends, SimilarWeb
  • Інструменти для планування та оптимізації: Performance Planner Google Ads та Reach Planner Google Ads
  • Створення, бюджетування та затвердження рекламної стратегії
  • Практика:
    • Проаналізувати Google Trends за запитами
    • Проаналізувати сайт за допомогою сервісу SimilarWeb
    • Проаналізувати доступні охоплення для рекламної кампанії
  • ДЗ: підібрати конкурентів, оцінити обсяги їхнього трафіку та проаналізувати креативи для просування власного проєкту

Технічна підготовка до рекламної кампанії

  • Ефективний бриф для рекламних кампаній - який він?
  • Визначаємо складові плану маркетинг-кампанії
  • Різні офери = різні рекламні інструменти
  • VQVC як помічник для постановки SMART-цілей
  • Big Idea: як її побачити + розбір кейсів
  • Медіапланування, бюджети, таймінги
  • Як та для чого проводити рев’ю рекламних кампаній
  • Практика:
    • Створити тег GA4 в навчальному GTM
    • Визначити кількість користувачів на сайті в реальному часі за допомогою GA4
  • ДЗ: розробити measurement map для подій на сайті учбового кейсу або власного проєкту

Структуруємо рекламну кампанію згідно зі складністю проєкту. Google Ads пошук + PMax

  • Типи пошукових рекламних кампаній (Пошук + PMax + Demand Gen) у Google Ads та доступні біддинги
  • Можливі варіанти таргетингу (ключові слова та їхні відповідності, аудиторії і їхнє використання в пошукових кампаніях)
  • Елементи пошукової кампанії
  • Конкуренція всередині акаунта
  • Конкуренція на рівні МСС
  • Аналіз та оцінювання рекламних кампаній через Google Analytics 4
  • Практика:
    • Підготувати асети для реклами
    • Розрахувати допустимі СРА та запропонувати структуру пошукових рекламних кампаній для сайту
  • ДЗ: розробити структуру пошукових кампаній та налаштувати брендову пошукову рекламну кампанію

Робота з брендовою рекламою в Google Ads

  • Типи непошукових рекламних кампаній у Google Ads та доступні біддинги (Display, Video, Demand Gen)
  • Можливі варіанти таргетингу
  • Елементи медійної кампанії
  • Аналіз та інтерпретація ефективності непошукових РК (Reach, AdRecal, Brand Consideration)
  • Практика:
    • Підготувати асети для дисплейної реклами сайту та проаналізувати можливий ремаркетинг аудиторії для дисплейної кампанії
    • Запропонувати асети для такої аудиторії
  • ДЗ: розробити структуру та налаштувати дисплейні кампанії для навчального кейсу чи свого проєкту

Особливості рекламних кампаній для застосунків

  • Основні аналітичні інструменти для відстеження мобільних застосунків (AppsFlyer, Adjust, Firebase)
  • Типи App-кампаній у Google Ads (UAC & App engagement)
  • Web to App Approach. Шлях клієнтів з мобільного пошуку до застосунків
  • Практика: підготувати асети для UAC та measurement map для подій всередині застосунку
  • ДЗ: створити UAC-кампанію в акаунті Google Ads, використовуючи асети з минулих кампаній

Google Merchant Center. Обмеження в рекламі для e-com

  • Вимоги та обмеження для бізнесу, який планує використовувати Merchant Center та шопінг-кампанії
  • Фід даних. Підготування технічного завдання
  • Оптимізація фіда даних для рекламної кампанії
  • Способи оновлення фіда даних
  • Аналіз ефективності оголошень
  • Практика: запропонувати структуру фіда Merchant Center та розібрати параметри товару за прикладом
  • ДЗ: підготувати технічне завдання для фіда даних для інтернет-магазину

Методологія експериментів у рекламних кампаніях

  • Аналіз результатів рекламної кампанії в Google Ads, Google Analytics 4 та внутрішніх CRM
  • Причини розходження даних
  • Тестування біддинг-стратегій
  • Тестування креативів
  • Тестування посадкових сторінок
  • Масштабування рекламних кампаній Google Ads
  • Практика: розібрати набір гіпотез для покращення на сторінці сайту за допомогою сервісу PageSpeed
  • ДЗ: розробити план експерименту для тестування біддинг-стратегій для сайту

Facebook Ads + TikTok Ads + LinkedIn Ads + Telegram Ads

  • Огляд рекламних кабінетів та основних функцій платформ
  • Типи рекламних кампаній та основні елементи рекламних оголошень
  • Розгляд різних типів таргетування аудиторії
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній у GA4
  • Практика: розробити структуру акаунта та таргетинг на Facebook Ads для проєкту

Amazon Ads + Microsoft (Bing) Ads + Yelp Ads + Pinterest Ads + Apple Search Ads

  • Огляд рекламних кабінетів та основних функцій платформ
  • Типи рекламних кампаній та основні елементи рекламних оголошень
  • Розгляд різних типів таргетування аудиторії
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній у GA4
  • Практика: імпортувати з акаунта Google Ads пошукову кампанію в Microsoft (Bing) Ads
  • ДЗ: налаштувати кампанію в акаунті Microsoft (Bing) Ads для власного проєкту або навчального кейсу

Google Marketing Platform. Enterprise-рішення для налаштування рекламних кампаній

  • Campaign Manager 360. Необхідність використання
  • DV360 та контрактна модель закупки рекламних показів
  • Автоматизація пошукових рекламних кампаній: Search Ads 360
  • Ads Data Hub: аналіз ефективності реклами
  • Практика: розібрати типи рекламних оголошень на сайті

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Домашні завдання
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Три найкращі студенти матимуть можливість пройти співбесіду на позицію PPC-спеціаліста в компанію Jooble

Викладачі курсу

Анастасія Кундельська - Head of Paid Search at Jooble

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Mate academy
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
34 740 UAH за курс
Учебный центр
Hashtag Academy
Формат
Offline
Начало обучения
Дата формується
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
400 UAH за час
Учебный центр
Учебный центр «Данко»
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
2 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Onpage School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 900 UAH за курс