Курс Контекстна реклама в Google Ads
- Online
- Для начинающих
- Digital Marketing, Targeting / PPC
![]() |
|
| Образовательный центр: | IT STEP Academy |
|---|---|
| Формат: | Курс |
| Язык обучения: | Ukrainian |
| Длительность обучения: | 2 месяцев |
| Начало курса: | Дата формируется |
| Стоимость обучения: | 7 800 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Контекстна реклама - тип інтернет-реклами, який допомогає залучити цільову аудиторію будь-якому бізнесу. Опанувавши її роботу в Google Ads ви зможете результативно просувати власні або клієнтські проєкти, збільшувати прибуток та розвивати бренди.
Програма курсу
Основи Google Ads
- Що таке Google Ads? Принципи реклами контекстної реклами
- Переваги Google Ads
- Основні показники ефективності
- KPI для проєктів, бізнесу
- Види рекламних компаній. Для яких цілей різні види рекламних компаній
- Як працює аукціон. Формування ціни на клік. Показник яості
- Встановлення та налаштування необхідного софту. Реєстрація акаунту (MCC + Рекламний) (практика)
- Пошукові запити. Ключові слова. Мінус слова. Типи відповідності ключових та мінус-слів
- Підбір та угруповання ключових слів. Вибір мінус-слів. Списки мінус-слів
- Огляд доступних сервісів підбору ключових слів
- Структура рекламного акаунта та його побудова
- Практика: розбір тематики, добір та групування ключових слів та мінус-слів. Крос-мінусування груп
Медіа-кампанії
- Чому вам потрібні медіа-компанії. Основні завдання медіа-реклами
- Методи таргетингу в GDN
- Види аудиторії та їх відмінності
- Що таке ремаркетинг? Типи ремаркетингу в оголошеннях Google. Налаштування ремаркетингу в оголошеннях Google
- Структура компанії для GDN. Формати оголошень
- Практика: Налаштування аудиторій через веб-інтерфейс Google Ads. Ознайомлення з тегом ремаркетингу Google Ads
- Практика: створення медіа-компаній у веб-інтерфейсі
- Практика: створення медійних кампаній у Google Ads Editor
Відеокампанії YouTube
- Чому вам потрібні відеокампанії Google Ads. Основні завдання відеореклами
- Методи таргетингу для відеореклами
- Формати оголошень YouTube. Їх особливості. Варіанти застосування
- Практика: створення відеокампаній у веб-інтерфейсі
- Практика: створення відеокампаній у Google Ads Editor
- Особливості роботи інтерфейсів під час створення відеокампаній
Торгові кампанії. Merchant Center
- Для чого потрібні торгові кампанії Google Ads. Основні завдання торгових кампаній
- Налаштування акаунта Merchant Center. Вимоги до сайту
- Технічні завдання для запуску та налаштування акаунта
- Практика: створення рекламної кампанії Google Shopping. Відмінність звичайних торгових кампаній від "Розумних"
- Практика: створення фіда даних. Ручний та автоматичний фід. Використання фіда даних в інших рекламних кампаніях
Google Analytics
- Практика створення фіда даних. Ручний та автоматичний фід. Використання фіда даних в інших рекламних кампаніях
- Навіщо потрібна аналітика? Маркетингові та бізнес цілі компаній
- Базові налаштування GA. Знайомство з інтерфейсом та його застосування
- Розширена електронна торгівля
- Звіти GA. Вбудовані + галарея звітів
- Додаткові параметри у стандартних звітах. Фільтри. Регулярні вирази. Обчислювані показники
- Знайомство з Google Data Studio. Автоматизація звітності
- Атрибуція даних
- Як не потрібно створювати звіти для клієнтів
Знайомство з GTM
- Що таке GTM? Основні завдання, що реалізуються за допомогою GTM
- Практика: створення Google Tag Manager
- Технічні завдання для налаштування пов'язаних елементів у GTM
- Практика: встановлення тега Google Ads + налаштування динамічного ремаркетингу Google Ads
- Практика: налаштування конверсій Google Ads за допомогою GTM
- Практика: встановлення тега Google Analytics
- Практика: налаштування розширеної електронної торгівлі за допомогою GTM
- Практика: налаштування конверсій Google Analytics за допомогою GTM
- Практика: використання нестандартних скриптів за допомогою GTM
Поглиблене знайомство з інтерфейсом Google Ads + автоматизація роботи
- Можливості веб-інтерфейсу
- Можливості інтерфейсу Google Ads Editor
- Практика: розглядаємо кожен елемент інтерфейсу вже з досвіду створених кампаній. Особливості та застосування (+ повторення всіх рекламних кампаній)
- Автоматизовані правила та скрипти. Основи застосування, використання
- Стратегії призначення ставок. Розбір та особливості застосування
Аналіз та оптимізація. Пошук кампаній. Торгові кампанії
- Показник якості
- Робота з пошуковими запитами
- Оцінка ефективності та загальна оптимізація кампаній
- Експерименти в кампаніях. Завдання, створення, аналіз результатів
- Оптимізація "Звичайних" та "Розумних торгових кампаній". Модернізація фіду даних
- Товарна аналітика
- Використання скриптів
Аналіз та оптимізація. Медіа-кампанії. GDN + YouTube
- Оцінка ефективності та загальної оптимізації кампанії
- Робота з місцями розміщення
- Робота з аудиторіями
- Застосування різних кампаній для досягнення маркетингових цілей
- Використання скриптів
Додатково
- Додаткові сервіси, які підвищують конверсію сайту
- Базові вимоги, за якими має бути оптимізована посадкова сторінка
- Базові вимоги та розробка стратегії просування клієнта
- Гайдлайн зі створення та налаштування акаунта
Іспит
Особливості курсу
- Заняття вівторок та четверг (19:00-22:00)
- Підтримка під час навчання
- Вся інформація в електронній системі Mystat
- Онлайн вебінари
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
17.06.2025
Длительность
4 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
25.11.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
48 000 UAH за курс
Учебный центр
Promodo Academу
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
16 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 100 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
17.10.2025
Длительность
5 месяцев
Уровень
Для опытных, Для профессионалов
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
27 000 UAH за курс
