Курс Контекстна реклама в Google Ads

  • Online
  • Для начинающих
  • Targeting / PPC
Образовательный центр: Учебный центр «Данко»
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:2 недель
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:Уточняйте

Прослухавши курси PPC, Ви зможете налаштовувати контекстну рекламу, розрізняти її види та форми, легко орієнтуватися в рекламному кабінеті Google Ads та розуміти його зв'язок із Google Analytics. У програму входять теми щодо складання семантичного ядра, вибору та аналізу ключових запитів, та аналізу сайтів конкурентів. Окремий блок присвячений роботі із контекстно-медійними мережами. Велика увага на курсах контекстної реклами приділяється роботі з рекламною аналітикою, щоб розуміти результативність налаштувань та проводити подальшу оптимізацію.

Програма курсу

Введення, загальні питання і термінологія

  • Поняття PPC, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи PPC-фахівця
  • Основні переваги і недоліки контекстної реклами
  • Поняття рекламного ранжирування і рекламної видачі результатів
  • Види і форми контекстної реклами
  • Структура рекламного аккаунту в Google Ads
  • Зв'язок аккаунтів Google Analitics і Google Ads
  • Основні вимоги до реклами, модерація реклами. Налаштування платежів, способи і форми оплати

Робота з семантикою

  • Поняття семантичного ядра. Аналіз ключових запитів по тематиці, проєктам в інтернеті, словами і фразами
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки
  • Формування і угрупування семантичного ядра реклами (кластеризація), його подальша доробка і розширення
  • Вибір основних напрямків для показу реклами
  • Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії
  • Виняток нецільових запитів, використання стоп-слів
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
  • Оператори відповідності ключових слів
  • Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок

Робота з рекламною аналітикою

  • Підключення і налаштування системи моніторингу сайтів Google Analytics
  • Перевірка працездатності роботи системи
  • Налаштування цілей
  • Передача цілей в акаунт Google Ads
  • Як працює реклама?
  • Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту
  • Використання Google Analytics для підвищення ефективності роботи рекламної компанії
  • UTM-мітки, використання їх в рекламі
  • Налаштування, установка коду відстеження за допомогою Google Tag Manager

Створення рекламних компаній в Google Ads

  • Види і типи рекламних кампаній в Google Ads
  • Створення та управління кампаніями і групами оголошень
  • Огляд форматів оголошень
  • Методи створення ефективних оголошень
  • Як правильно складати оголошення
  • Поняття ремаркетингу і ретаргетінга
  • Націлювання в Ads
  • Орієнтування на мобільні пристрої
  • Управління ставками за ключовими словами і бюджетом в Ads
  • Типи розширення оголошень для пошукової мережі
  • Як домогтися привабливості оголошень
  • Створення та налаштування ставок і бюджету в Google Ads
  • Стратегія показів оголошень
  • Робота з програмою Google Ads Editor - інструментом швидкого створення рекламних кампаній

Робота з контекстно-медійними мережами (КМС)

  • Налаштування, переваги і недоліки КМС
  • Принципи орієнтування в КМС
  • Ввиди ремаркетингу
  • Вибір місця і часу показів
  • Інструменти підбору місць розміщення в Медійній мережі (КМС) Google
  • Поняття геотаргетинга
  • Типи рекламних майданчиків
  • Торгова компанія в Google Ads
  • Організація рекламних компаній в Google Shopping

Оптимізація роботи Google Ads

  • Оптимізація існуючих рекламних кампаній
  • Оптимізація цільових сторінок під оголошення контекстної реклами
  • Поняття CTR, як підвищити клікабельність оголошень
  • Якість ключових слів
  • Конверсії, їх налаштування
  • Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень
  • Банерна реклама
  • Основні обмеження на банери в Ads
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads

Особливості курсу

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять
  • Пробне заняття
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
  • Для підприємств і підприємців ціна +10%

Викладачі курсу

Грицай Іхтіандр

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Hashtag Academy
Формат
Offline
Начало обучения
Дата формується
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
400 UAH за час
Учебный центр
Lemon School
Формат
Online
Начало обучения
07.08.2025
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
18 500 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
01.10.2025
Длительность
4 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
12 600 UAH за курс
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 занятий
Уровень
Для опытных, Для профессионалов
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 350 UAH за курс