Курс Лідогенерація у B2B
- Online
- Для опытных
- Digital Marketing
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 4 недель |
Начало курса: | 17.06.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Курс про різноманітні інструменти лідогенерації та де шукати нових клієнтів, щоб збільшити дохід компанії. На заняттях ви опануєте ключові інструменти для залучення холодної аудиторії та навчитесь конвертувати її в клієнтів, дізнаєтесь більше про inbound-, outbound-, контент-маркетинг та які канали потрібні вашому бізнесу на кожному етапі, навчитесь використовувати підходи Account Based Marketing та ставити правильні KPI.
Програма курсу
Основи лідогенерації у B2B
- Знайомтеся, лід
- Карта підготовки до лідогенерації: етапи, завдання, вимоги
- Стадії конвертування потенційних клієнтів у лідів
- Inbound- і outbound-лідогенерація
- Розбираємо канали для пошуку лідів
- Лідогенерація в структурі бізнес-процесів компанії
- Організаційна структура відділу лідогенерації
Домашнє завдання:
- Сформуйте карту підготовки до лідогенерації у своїй компанії. Альтернативне завдання: оберіть реальну компанію із зазначеної індустрії (ІТ, телеком, важка промисловість, професійні послуги, фінансовий сектор). Для її B2B-напряму заповніть карту підготовки до лідогенерації, ґрунтуючись на вашому баченні ведення маркетингу в цій компанії
- Розробіть правила кваліфікації SQL для своєї компанії / обраної компанії
Inbound-лідогенерація
Що потрібно знати про inbound-лідген
- Характеристики та критерії inbound-ліда
- Які inbound-канали запускати - SEO, PPC, social, зовнішнє промо, івенти, email - та як
- Ключові метрики inbound-лідогенерації
25 порад з покращення inbound-лідогенерації
- Як прокачати лідген за допомогою сайту
- Покращуємо лідген у соцмережах
- Способи покращення email-маркетингу та підвищення конверсії розсилок
- Додаткові практичні поради для посилення inbound-лідогенерації
Домашнє завдання:
- Заповніть таблицю пріоритетів каналів inbound
- Створіть кампанію для отримання inbound-ліда з каналу email
Контентна лідогенерація
- Суть контент-маркетингу
- Які бувають типи контенту
- Способи отримання SQL (Sales Qualified Lead) із контентних матеріалів
- Матриця та канали дистрибуції контенту
- Стратегія випуску контенту: тип, частота, метрики
Домашнє завдання:
Створіть план випуску контенту для своєї організації / обраної компанії включно з івентами, case study, ebook.
Онлайн-воркшоп №1. Тренди лідогенерації та Q&A-сесія
- Тренди лідогенерації у 2025 році
- Розбір кейсів студентів
Outbound-лідогенерація
- Розбираємось, що таке outbound-маркетинг і лід
- Типи outbound-лідогенерації
- Підготовка до лідогенерації
- Пошук холодних контактів
- Social Selling & Cold Calling
- Холодні дзвінки
Приклад побудови outbound email-компанії за допомогою Apollo
Побудова outbound-кампанії в Sales Navigator + Dripify.
Домашнє завдання:
- Складіть список ключових осіб для Social Selling
- Створіть шаблони email/social-кампаній для отримання продуктових та контентних лідів
Лідогенерація за базою поточних клієнтів
Введення в лідогенерацію за базою поточних клієнтів
- Чому лід ≠ клієнт?
- Inbound-лідогенерація для чинних клієнтів
- Програми лояльності
- Робота з втраченими клієнтами
Введення в Account Based Marketing
- Кому варто використовувати Account Based Marketing
- Inbound-маркетинг vs ABM
Домашнє завдання:
Розробіть стратегію лідогенерації за базою поточних клієнтів.
Як оптимізувати процеси лідогенерації в компанії
- Еталонна команда лідогенерації в компанії
- Ієрархія KPI у відділі лідогенерації
- Методи навчання та підвищення ефективності відділу
- Процес постійних покращень лідогенерації
- Побудова стратегії лідогенерації: приклад
Домашнє завдання:
Сформуйте карту зон розвитку лідогенерації у своїй компанії / обраній компанії.
Онлайн-воркшоп №2. Лідогенерація в епоху АІ та Q&A-сесія
- Використання АІ інструментів в лідогенерації
- Q&A-сесія
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Особистий зворотний зв'язок від викладача щодо домашніх завдань
- Доступ до матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
В'ячеслав Аверін - Business Development Director у Creatio
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.