Курс Розробка ігор
- Online
- Для детей
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Образовательный центр: | Robocode |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 30 месяцев |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Студент з нуля засвоїть ігрову розробку: Навчиться програмувати на С# та створювати ігри на Unity.
Програма курсу
Модуль 1. Construct Herald
Учні опанують цікавий та зрозумілий інтерфейс конструктора, створюючи ігри способом Drag-and-drop з використанням візуального редактора та логічної системи, заснованої на принципі поведінки та реакції. Познайомляться з програмою і жанром "Платформер". Перша гра - платформер, вид збоку. Навчаться поетапно створювати детальні рівні, працювати з анімацією та прораховувати механіку гри. Друга гра - платформер, вид зверху. Детальне вивчення побудови рівня та системи координат і поглиблене вивчення роботи змінних. Дитина навчиться створювати не тільки головного героя, а також супротивника та зброю, за допомогою якої його можна здолати.
Результат: Дві гри.2D платформер та гра видом зверху.
Модуль 2. Construct Guardian
Настав час поєднати знання з першого і другого модуля, закріпити та поглибити іх! Тут ми навчимось використовувати фізику та поняття векторів в розробці ігор. Фізика ніколи не була такою цікавою! Створюватимемо сімейства об'єктів та меню для ігор. Познайомимося з процесом збереження та завантаження процесу гри, коли головному герою потрібно вирішувати, чи йти далі, чи ліпше перестрахуватись. Звук грає велику роль для створення повного занурення в простір і відчуття присутності. Тому ми будемо створювати звукові ефекти, які допоможуть краще зрозуміти, що відбувається навколо. Навчимося використовувати масиви для створення інвентарю в іграх.
Результат: Учень створить гру "Космічний шутер".
Модуль 3. Unity Crusader
У модулі 3 діти познайомляться з можливостями Unity, за допомогою плагіну візуального скриптингу Bolt. Створюючи ігри, ознайомляться з правилами взаємодії об'єктів, фізикою в розробці ігор. Далі ми вивчимо поняття "клас", "інстанціювання" та розробимо справжній штучний інтелект для керування об'єктами. Після завершення модулю учень буде спроможній самостійно створювати прості 2D ігри в професійному движку Unity за допомогою візуального програмування.
Результат: Дві 2D-гри: Платформер з видом зверху та Space Shooter.
Модуль 4. Unity Archor
У модулі 4 учні познайомляться з більш складними та абстрактними поняттями Unity та Bolt і пройдуть незабутній шлях від блокового програмування до написання коду вручну на мові програмування C#. На курсі діти познайомляться з ізометричною графікою в комп'ютерних іграх, тайлмапах та безшовних текстурах. Зокрема, ми поглибимо знання створення та використання анімації, масивів, звукових та графічних ефектів. Після модуля 4 учень може з легкістю створити 2D гру за допомогою Unity та Bolt та буде готовий до вивчення С# на курсі Unity 2D.
Результат: Учень створить гру Stickman Hook.
Модуль 5. Unity 2D Legend
Основною метою цього модуля є вивчення синтаксису мови програмування C#. Учні дізнаються основні конструкції мови: умови, цикли, методи, типи даних і роботу зі змінними. За 3-й модуль дитина зробить 3 повноцінні гри-клони: Geometry Dash, Doodle Jump і Race2D. Завдяки тому, що діти вже знайомі з движком і з більшістю методів через візуальну мову програмування Bolt, вони зможуть набагато швидше вивчити синтаксис мови C#.
Результат: 2D ігри: Geometry Dash та Doodle Jump.
Модуль 6. Unity 2D Adept
Продовжуємо вивчати мову програмування C# і нові інструменти й компоненти у движку. Цей модуль присвячений розробці гри в ізометрії (2.5 D). Учні працюватимуть з великою кількістю анімацій в одному проєкті, вивчать просунуті методи роботи з TileMap, дізнаються як відбувається створення шарів камерою і як поміняти порядок створення, попрацюють з освітленням у 2D іграх, а також навчаться підключати та працювати із зовнішніми пакетами, які значно спрощують розробку ігор. Один з пакетів, що вивчаються - 2D PathFinding, який ми використовуватимемо для реалізації ШІ супротивників.
Результат: 2D ігри: Hill Climb Racing та Isometric Game.
Модуль 7. Unity 3D Guru
Цей модуль орієнтований на початок роботи у 3D просторі движка Unity. Учні вивчать способи пересування об'єктів в тривимірному просторі та способи взаємодії користувача з об'єктами. Також багато працюватимемо з анімаціями, які використовують можливості Root Motion. Окремо вивчимо особливості освітлення у 3D, познайомимося в поняттями запікання світла і карт для навігації супротивників. За цей модуль учень створить гру від третьої особи, яку можна буде завантажити на Android. Також, окремо зупинимося на понятті шейдеров і створимо декілька власних шейдерів.
Результат: Створять 3D моделі для майбутніх ігор та гру від 3-ї особи.
Модуль 8. Unity 3D PRO
У цьому модулі вивчимо поняття процедурної генерації карт з блоків. Таким чином, учні зможуть робити ігри, в яких при кожному запуску будуватиметься новий рівень. Оскільки гра міститиме в собі дуже велику кількість блоків, торкнуться способи оптимізації ігрових ресурсів. За модуль учень створить клон гри Minecraft, в якій можна буде руйнувати та будувати блоки, буде розроблений інвентар блоків і зброї для різних завдань, прописані поведінка супротивників і можливість битви з ними. Навчимося робити реалістичну складну зброю в Unity на прикладі лука і стріл.
Результат: Створять гру від 1-ї особи.
Чому навчимося на курсі:
- Програмувати на С# та створювати ігри на Unity
- Працювати з об'єктами в іграх: пересувати, масштабувати, обертати
- Створювати ігрові мобільні додатки за допомогою С#
- Вивчимо фізику та математику, щоб побудувати справжній світ у грі
- Працюватимемо з технологіями google firebase, play services та 3D-моделюванням
Особливості курсу
- Комунікація між студентами та викладачами у Google Meet
- Уроки 1 раз на тиждень по 1,5 години
- Домашні завдання
- Невеликі групи - до 8 учнів
- Груповий чат
- Тривалість навчання - 2,5 роки
- Онлайн формат
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.