Курс Веб-аналітика

  • Online
  • Для начинающих
  • Marketing Analyst / Web Analyst
Образовательный центр: WebPromoExperts
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:9 недель
Начало курса:08.08.2025
Стоимость обучения:11 200 UAH за курс

Навчитесь працювати з різними інструментами веб-аналітики і правильно інтерпретувати дані. Ви будете вчитися не поодинці, а разом із досвідченими наставниками. Вони завжди підкажуть, допоможуть виправити помилки і пояснять складні моменти. Адже веб аналітика це не просто діаграми, показники та данні - це цілий діджитал-світ з яким ми вас познайомимо.

Програма курсу

Введення в веб-аналітику. Принципи роботи сервісу Google Analytics

  • Що таке веб-аналітика і навіщо вона потрібна бізнесу
  • Арсенал веб-аналітика (сервіси) та оцінка свого веб-ресурсу
  • Вибір і налаштування аналітичних інструментів
  • Види трафіку на сайтах і як ними керувати за допомогою UTM-міток
  • Відмінність збору даних для комерційного та інформаційного сайту
  • Огляд основних метрик ефективності у веб-аналітиці
  • Поринення у світ Google Analytics 4 та відмінності від Universal Analytics
  • Розгляд можливостей лічильника Google Analytics

Встановлення та налаштування Google Analytics 4

  • Інструменти налагодження Google Analytics та Google Tag Manager
  • Створення облікового запису Google Analytics та базові конфігурації
  • Створення облікового запису Tag Manager
  • Кроки для налаштування системи аналітики через Google Tag Manager
  • Ієрархія облікового запису, логічні рівні в структурі
  • Чек-ліст налаштувань Google Analytics 4
  • GDPR і Consent mode
  • Огляд основних категорій та організація звітів
  • Аналіз ключових метрик в Google Analytics 4

Аналіз в Google Analytics 4 - робота зі стандартними звітами

  • Робота з подіями, категорії подій у Google Analytics 4
  • Налаштування і перевірка відстеження подій за допомогою Tag Manager
  • Ключові події
  • Параметри та показники подій
  • Основні групи, структур звітів та робота зі стандартними звітами
  • Використання фільтрів, сортування та додаткових параметрів у стандартних звітах

Аналіз в Google Analytics 4 - робота з блоком "Реклама" і аналіз маркетингових кампаній

  • Інтеграція з Google Ads та оцінка результативності реклами
  • UTM-мітки і як вони відображаються у звітах
  • Відстеження користувацьких шляхів до прийняття рішення про покупку
  • Процес атрибуції та пов'язані конверсії

Аналіз в Google Analytics 4 - робота з блоком "Дослідження" (кастомні звіти)

  • Сегменти користувачів
  • Дослідження - Вільна форма
  • Дослідження - Аналіз послідовностей
  • Дослідження - Накладання сегментів
  • Дослідження - Статистики користувачів
  • Дослідження - Аналіз шляху
  • Дослідження - Когортний аналіз
  • Дослідження - LTV
  • Кастомні параметри та показники, регулярні вирази

Наскрізна аналітика

  • Наскрізна аналітика та завдання, які вона вирішує
  • Методи та інструменти наскрізної аналітики для оптимізації бізнес-процесів
  • Сервіси для побудови наскрізної аналітики
  • KPI бізнесу
  • Збір даних

Можливості Google Tag Manager

  • Розгляд можливостей Google Tag Manager
  • Відстеження кліків по елементам сайту
  • Відстеження відправки форм лідогенерації через Google Tag Manager
  • Відстеження скролінгу та часу, проведеного користувачем на активній вкладці
  • Розширене відстеження конверсій

A/B тестування

  • Що таке А / В тестування і навіщо його використовувати
  • Тестування сторінок, основний принцип
  • Види тестів сторінок (A/A-, A/B- та MVT-тестування)
  • Контроль та достовірність даних тесту
  • Створення та запуск тестів за допомогою Google Analytics

Розширена електронна торгівля

  • DataLayer та принцип його роботи
  • Особливості налаштування блоку розширеної електронної торгівлі GTM
  • Що варто враховувати при налаштуванні розширеного електронного торгівельного блоку в GTM
  • Як написати ТЗ програмісту для налаштування розширеної електронної торгівлі
  • Налаштування тегів для надсилання даних з електронної торгівлі в Google Analytics
  • Використання ремаркетингу в Google Ads і Facebook з допомогою Google Tag Manager
  • Переваги та можливості Facebook Pixel для відстеження подій на сайті
  • Динамічний ремаркетинг в Google Ads

Імпорт даних, знайомство з API Google Analytics

  • Що таке API та як він працює
  • Знайомство з API Google Analytics
  • Знайомство з Measurment Protocol
  • Імпорт даних з інтерфейсу Google Analytics 4
  • Google Analytics addon та імпорт в Google Sheets

Аналіз і формулювання висновків на підставі аналізу

  • Аналіз поведінки користувачів
  • Аналіз ефективності даних електронної комерції
  • Пошук можливостей зростання доходу
  • Порівняння даних
  • Пошук закономірностей та залежностей, визначення сезонності
  • Формулювання висновків на підставі аналізу

Візуалізація даних через Google Data Studio

  • Загальна структура GDS
  • Складові та структура Google Data Studio
  • Основи взаємодії з Google Data Studio
  • Створення базових звітів
  • Практичні завдання та вирішення бізнес-кейсів

Сертифікація Google Analytics

Підготовка до сертифікації Google Analytics.

Особливості курсу

  • Відеолекції - запис попереднього запуску
  • Практичні домашні завдання
  • Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
  • Миттєвий доступ до всіх лекцій і корисних матеріалів після оплати
  • 20+ годин навчання
  • Інтерактивна навчальна платформа
  • Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
  • Сертифікат WebPromoExperts
  • Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)
  • Отримайте доступ до курсу одразу після сплати та навчайтесь в будь-який зручний час

Викладачі курсу

  • Євгенія Максимова - Практикуючий веб-аналітик та спеціаліст з реклами
  • Нікіта Наконечний - Growth Marketing Specialist
  • Анна Іванова - Senior Digital Analyst at DataLemon Ltd

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
03.10.2024
Длительность
16 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
20 800 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
01.10.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
9 800 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.11.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
60 000 UAH за курс
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
10 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте