Що варто знати про комплаєнс для розробки медичних продуктів: приклад EU MedTech стартапу
- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
- C-Level

Про комплаєнс часто – або погано, або ніяк. Ми воліли би уникати таких проєктів: "нішево, нудно, складно"… Та саме тут прихована можливість для тих, хто проєктує та розвиває продукти – бізнес-аналітиків, власників та менеджерів продукту.
Compliance (відповідність) у регульованих доменах – це додатковий пласт вимог, у якому закладена відповідальність перед користувачами, а не бюрократія заради бюрократії.
Це також логіка, структура й передбачуваність, які роблять системне мислення аналітика сильнішим.
І якщо раніше багато з цього доводилося дізнаватися лише на власних помилках, то тепер є можливість підготуватися до викликів заздалегідь – адже комплаєнсу у світі менше не стає.
Навпаки: з ростом автоматизації, ШІ та смарт-девайсів регуляторних вимог стає тільки більше. Чим "розумнішими" стають продукти, тим більше з'являється правил гри, і тим ціннішими стають спеціалісти, які можуть працювати з такими доменами.
Про що поговоримо:
- Що таке Compliance – в загальному та окремо у контексті ІТ.
- Що важливо знати про комплаєнс у healthcare-домені (ЄС перспектива).
- Чому бізнес аналітика мають цікавити вимоги за межами самого продукту, і які знання є достатніми.
- Чи є місце Agile у розробці медичних продуктів.
- Як працювати з командою, коли є додатковий шар вимог.
- Що дають ці знання поза межами MedTech.
Доповідач:
- Наталія Петришак - Продуктовий лідер та Бізнес Аналітик із 13+ роками досвіду у фінансах і банкінгу, та з них 8 років в ІТ. Менторить Women in Tech та українські наукові стартапи.
Модератор: Денис Гобов - Сертифікований тренер та бізнес-аналітик, CBAP, PMI-PBA, CPRE, PhD.
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить свежие события.









Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.