Курс 3D modeling з нуля
- Online
- Для початківців
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | CHI IT Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 47 занять |
Початок курсу: | 28.11.2023 |
Вартість навчання: | 16 500 UAH за курс |
Програма онлайн курсу служить інструментом для дизайну та візуалізації архітектурних композицій, інтер’єрів, механізмів, дає користувачу всю повноту можливостей щодо дизайну самих об’єктів, їх матеріалів, освітлення та навколишнього середовища.
Програма курсу
Знайомство. Загальні відомості про тривимірну графіку
Протягом цього заняття ти дізнаєшся про:
- Панелі інструментів, видові вікна, командна панель
- Навігація по сцені. Управління видовими вікнами
- Створення та редагування примітивів, трансформація об’єктів
- Збереження сцени. Проста візуалізація
І вже на першому занятті ти створиш свій дебютний об'єкт у тривимірному просторі.
Створення розширених примітивів. Вирівнювання об'єктів. Копіювання
Тут ти поглибищся у взаємодію з примітивами. Навчишся використовувати такі функції, як Copy, Instance, Reference. А також познайомишся з поняттям масиву об’єктів (Array).
Угруповання об'єктів. Створення, прикріплення, руйнація групи
Про що поговоримо на цьому занятті:
- Булеві операції (Логічні операції)
- Управління операндами
- Boolean, ProBoolean
Параметричні модифікатори. Стек модифікаторів, копіювання модифікаторів
На занятті ти познайомишся з додатковими опціями програми 3Ds Max:
- Bend
- Spherify
- Twist
- Noise
- Melt
- FFD
Навчишся налаштовувати параметри модифікаторів.
І знову про модифікатори
На цей раз ти навчишся працювати з такими опціями:
- Extrude
- Taper
- Lattice
Сплайнове моделювання. Концепція пласкої фігури - сплайн
Усе, про що розповість лектор на занятті:
- Подіб'єкти
- Vertex, Segment, Spline
- Основні інструменти
Сплайнове моделювання (продовження)
На цьому занятті ти продовжиш вивчати сплайнове моделювання. Тепер поговоримо про:
- Тіла обертання, модифікатор Lathe
- Тіла витискання, модифікатор Sweep
Віртуальна студія, концепція концепції (еталон)
Лектор розповість, що таке моделювання сіткою. Також ти навчишся користуватися модифікатором Surface.
Камери в 3Ds Max. Physical, Free, Target
Освітлення відіграє важливу роль не лише для реального об'єкта, а й для 3D-моделі. Ось про що поговоримо на цьому занятті:
- Стандартне освітлення сцени (Scanline)
- Target Spot, Direct
- Omni
- SkyLight
Полігональне моделювання
На групі занять про полігональне моделювання ти вивчиш від А до Я необхідний інструментарій та модифікатори, необхідні для роботи:
- Модифікатор Edit Poly, інструментарій Editable Poly
- Підоб'єкти
- Vertex, Edge, Border, Polugon, Element
- Slice Plane
- FFD 2x2x2, FFD 3x3x3, Reset XForm
- Копіювання ребер
- Координатні системи у 3Ds Max
Сплайнове моделювання та модифікатор Loft
Повертаємось до сплайнового моделювання, і розглядаємо в розрізі цього моделювання модифікатор Loft.
Модифікатор Loft та Полігональне моделювання
А тепер розглянемо застосування модифікатора Loft під час полігонального моделювання.
Модифікатор Garment Maker та інструмент Cloth (Тканина)
Під час цього заняття ти навчишся моделюванню за допомогою симуляції.
Теорія світла та освітленості
Про що розповість лектор на цьому занятті:
- Базовий візуалізатор Scanline
- Редактор матеріалів Compact
- Матеріали, Освітлювачі, Камери
Візуалізатор Corona Renderer
Багато програм не буває! На занятті розберемо, як працювати з візуалізатором Corona Renderer.
Ти дізнаєшся про такі можливості програми:
- Експозиція
- Концепція, налаштування
- Освітлювачі та оточення
- HDRI застосування, налаштування
Робота з Corona Renderer (продовження)
На цьому занятті ти познайомишся з редактором матеріалів Slate.
Складові об'єкти. Корона
На заняттях дізнаєшся про:
- Compound Objects Conform
- Renderer
- Scatter
Усе про анімацію та шкалу часу
На цій групі занять ти навчишся "оживляти" створені 3D-зображення та об'єкти. Дізнаєшся, що таке ключі та контролери, а ще познайомишся з такими функціями:
- Render Setup
- Розкадрування
- Batch Render
- Animation, Constrains
- Bind to Space Warp
Полігональне моделювання. М'яке виділення. Soft Selection
Продовжуємо розширювати знання про полігональне моделювання, насичуємось новими опціями та можливостями.
Проєкційні координати. Модифікатор UVW Map
На занятті ви дізнаєтесь про проєкційні координати, їхню функціональну важливість та про модифікатор UVW Map (UVW-проєкцію), який якраз дозволяє призначати об'єкту проєкційні координати.
Система частинок
Бризки джерельця, мерехтіння вогню, пил та каміння від колес автомобіля - все це в 3D-моделюванні називають частинками, які об'єднуються в системи та дозволяють об'єкту виглядати найбільш реально.
Саме такого ефекту тобі допоможе досягти те, що ти вивчиш на цьому занятті:
- Particle Systems
- Spray, Snow, PCloud
Система частинок. Particle Flow
Particle Flow - це потужний модуль для роботи з частинками. Ти вивчиш функції та можливості, які надає цей модуль:
- Events (Події)
- Operators (Оператори)
- Tests (Критерії)
Плагін руйнування RayFire
Протягом цих двох занять ти зможеш опанувати всі функції двигуна руйнування та ще більше удосконалити свої роботи!
Двигун для розрахунку твердотільної фізики MassFX
Реалістичний 3D об'єкт - це той, що підкорюється законам фізики. Щоб зробити моделювання більш реалістичним, на допомогу тобі прийде це заняття та плагін для розрахунку твердотільної фізики MassFX.
MassFX. Dynamic. Kinematic. Static
Продовжуємо розглядати функції та можливості плагіна MassFX.
SketchUp. Інтерфейс. Інструменти. Відмінності з 3Ds Max
Протягом цього заняття ти познайомишся з альтернативною програмою для 3D моделювання SketchUp, а саме з ключовими інструментами та плагінами.
SketchUp - практика
На занятті ти навчишся створювати кімнату за обмірювальними кресленнями та референсами.
SketchUp. Підготовка моделі та експорт для сторонніх додатків
Тепер ти майже повністю опанував програму SketchUp. Залишилося зробити імпорт та розпакування моделі в 3Ds Max.
Насичення моделі об'єктами інтер'єру. Текстурування об'єктів. UVW Map
Моделювання дитячого парку з елементами анімації
Практична робота з моделювання, текстурування, освітлення
Встановлення та налаштування камер та освітлення в сцені. Підготовка до рендерів
Photoshop. Інтерфейс та інструменти. Базові поняття постобробки
Лекція з англійської
Те, що треба сучасному спеціалісту!
Кар'єрна консультація з рекрутером
На цьому занятті ти складеш резюме та оформиш портфоліо, від якого не відірвати очей.
Фінальний рендер. Рендер для 360 панорам
Предзахист диплому
Ще крок - і ти на фініші з дипломною роботою, величезною базою знань та сертифікатом!
Захист диплому
А ось і фініш!
Особливості курсу
- 47 онлайн-занять у вечірній час
- Доступ до додаткових матеріалів — презентацій, записів лекцій, чек-листів
- Практичні заняття, на яких зможеш відпрацювати теорію
- Готовий проєкт на фініші курсу, який ти зможеш додати до портфоліо
- Постійний фідбек від лектора
- Сертифікат, що підтверджує твої нові навички та компетенції
Викладачі курсу
Олег Сенін - Архітектор-візуалізатор, кінооператор-режисер, викладач
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.