Курс Анатомія для художників
- Online
- Для початківців
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer, Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
Навчальний центр: | Skvot |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 18 занять |
Початок курсу: | 12.12.2024 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
За 18 занять на практиці отримаєш базу з анатомії. Почнеш розуміти положення м'язів, суглобів, положення кісток, щоб відтворювати реалістичні рухи персонажів навіть у складній перспективі. Прокачаєш скіли в малюванні всіх частин тіла: від голови до ніг. А як опануєш правила анатомії - навчишся їх порушувати, щоб розробляти харизматичних та унікальних персонажів. У фіналі - покладеш до портфоліо 10+ малюнків людей та частин тіла й отримаєш фідбек від лектора. А далі - малюєш персонажів для брендів, відеоігор та власних проєктів.
Програма курсу
Модуль 1. Пропорції та скелет
Вступ. Пропорції
- Історія вивчення анатомії
- Знання анатомії у створенні 2D- і 3D-персонажів
- Базово про систему пропорцій в голові та золотий перетин
- Спрощення до основних форм
- Кути нахилів великих форм
- ДЗ: намалювати спрощене зображення тіла поверх фото людей в статичних позах і перевірити пропорції
Загальне про скелет
- Загальна будова скелета
- Відмінності між чоловічим та жіночим скелетом
- Принцип роботи м'язів та суглобів
- Знайомство з орієнтирами на тілі
- Виразні м'язи, накопичення жиру, кістки, орієнтири
- Плечовий і тазовий пояси
- ДЗ: намалювати виразні м’язи та кістки поверх фото людей в динамічних позах
Модуль 2. Верхні кінцівки
Верхні кінцівки
- Кістки руки
- М'язи плеча
- Лікоть
- М'язи передпліччя
- Біомеханіка м'язів
- Орієнтири
- Кисть
- Практика: пропрацювати малюнок м'язів
Верхні кінцівки в русі
- Погляд згори
- Погляд знизу
- Зігнута в лікті
- Супінація та пронація
- Піднята догори
- Жести кістьми
- Формоутворення
- ДЗ: намалювати м'язи верхніх кінцівок поверх схематичних зображень динамічних поз (3 на вибір)
Модуль 3. Нижні кінцівки
Нижні кінцівки
- Кістки ноги
- М'язи стегна
- Коліно
- М'язи голені
- Біомеханіка м'язів
- Орієнтири
- Стопи
- Практика: пропрацювати малюнок м'язів
Нижні кінцівки в русі
- Погляд згори
- Погляд знизу
- Зігнуті в коліні
- Формоутворення
- Біомеханіка м'язів
- Орієнтири
- Стопи
- ДЗ: намалювати м'язи нижніх кінцівок поверх схематичних зображень динамічних поз (3 на вибір)
Фідбек-сесія по кінцівках + розбір поширених помилок із домашок
Модуль 4. Тулуб
Практикум. Будова тулуба
- Грудна клітина та ключиця
- М’язи плечового поясу
- Грудний м'яз
- Передній зубчастий м'яз
- Прямий та косі м'язи живота
- Таз
- Хребет
- Трапецієподібний м'яз
- М'язи лопаток
- М'яз-випрямляч хребта
- Найширший м'яз
- Зовнішній косий м'яз
- Біомеханіка м'язів
- Різниця між чоловічими та жіночими м'язами
- Практика: відтворити малюнок м'язів
Тулуб у русі та в перспективі (одна рука піднята)
- Погляд зверху
- Погляд знизу
- Тулуб при скороченні прямого м'яза живота
- Тулуб при скороченні м'яза-випрямляча хребта
- Поворот плечового поясу по осі
- Контрапост
- ДЗ: намалювати м'язи тулуба поверх схематичних зображень динамічних поз
Фідбек-сесія + розбір поширених помилок із домашок
Модуль 5. Голова
Череп + голова + шия
- Форма черепа
- М'язи, які впливають на формоутворення
- Хрящі
- Шкіра
- Міміка, функції м'язів
- М'язи шиї
- Пропорції обличчя
- Під різними кутами
- Практика: намалювати хрящі носа, вилиці, носову кістку, жувальний та виличний м’яз і очницю поверх фото людини
- ДЗ: намалювати 3 положення голови на вибір
Модуль 6. Динамічні пози
Малюємо з натури
- Перспектива
- Композиція
- Пластика
- Лінія руки
- Лінія сили
- Світло й тінь
- ДЗ: намалювати 6 скетчів з фото або натури людей різної статури
Малюємо з голови
- Ракурс
- Мова тіла
- Характер
- Контрасти
- Пластика
- Лінія руки
- Лінія сили
- Світло й тінь
- ДЗ: намалювати взаємодію двох різних за розміром людей
Воркшоп
Виконуємо разом із лектором задачу - малюнок з голови.
Фідбек-сесія
Модуль 7. Дизайн
Інструменти дизайну
- Вплив старіння
- Накопичення жиру
- Види статур
- Використання головних форм
- М'якість та жорсткість
- Естетика
- Рендер: деталізація
- Текстури
- ДЗ: зробити дизайн мінімум 2 персонажів
Напівзвірі
- Анатомія тварин
- Що схожого з людською?
- Адаптація
- Міра людяності
- Переконливість
- Рендер: деталізація
- Текстури
- Функціональність
- ДЗ: намалювати гібрид людини зі звіром
Фідбек-сесія. Фінал
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Домашні завдання
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Андрій Харченко - Lead concept artist at Ulysses Graphics
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.