Курс Бренд-менеджмент

  • Online
  • Для початківців
  • Product Marketing / Brand Manager
Навчальний центр: Laba
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:8 тижнів
Початок курсу:07.10.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Розберетесь в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією. Дізнаєтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача - та навчіться оцінювати ефективність бренду для бізнесу.

Програма курсу

Бренд говорить

  • Товар vs бренд: переваги та основні відмінності
  • Аналіз конкурентів та цільової аудиторії - фундамент бренду
  • Опори бренду: місія, персона, тон комунікації, ідентифікація
  • Де бренд говорить: ATL, Digital, BTL, PR, Retail, Shopper Marketing, Service centre / Call centre
  • Коли бренд говорить: запуск продукту, сезонна кампанія, ситуативна кампанія, іміджева комунікація, антикризова комунікація
  • Навіщо бренд говорить: охоплення, цільова дія
  • Цілісність та інтенсивність бренду

Домашнє завдання: Знайдіть приклади комунікації продукту/товару на українському ринку. Оцініть, це товар чи вже бренд - і які характеристики на це вказують. Проаналізуйте комунікацію та її цілісність. Оформте висновки у презентацію до 10 слайдів.

Структура бренду

  • Цінності та соціальна відповідальність
  • Місія та бачення бренду
  • Навіщо щось обіцяти, якщо можна просто продати
  • Функціональні та емоційні переваги бренду: Reason to Believe, Unique Selling Proposition
  • Для чого формувати бренд-персону
  • Емоційна карта характеристики бренду та його конкурентного середовища

Домашнє завдання: Проаналізуйте свій або вільно обраний бренд. Яка місія бренду: чи відрізняється вона в реальному світі від того, що прописано? Якими реальними діями можна це довести? Який RTB (Reason to Believe) у вашого бренду та яким чином ви його доносите?

Дослідження. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Цілі досліджень, або навіщо проводити опитування, якщо все зрозуміло
  • Типи досліджень ринку: кількісні, якісні, desk research
  • Підводні камені досліджень
  • Відстеження поточного стану бренду (Brand Health Tracking)
  • Приклади невдалих компаній, для яких не проводили дослідження

Практика на занятті: На основі власного (чи вільно обраного бренду) придумати та запропонувати варіанти безплатних методів дослідження.

Пошук свого споживача. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Визначення цільової аудиторії на базі болів та потреб споживачів
  • Що таке інсайт та як його шукати
  • Методи формування портрета клієнта
  • Поведінкові патерни споживача
  • Сегментація аудиторії та поведінкові методи

Домашнє завдання: Зробіть аналіз цільової аудиторії бренду, з яким ви працюєте. Сформулюйте інсайт вашої ЦА.

Бренд-стратегія: етапи розробки та втілення. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Що таке бренд-стратегія і навіщо вона потрібна
  • Різниця та зв'язок між бізнес-, маркетинговою, бренд- і комунікаційною стратегією
  • Етапи роботи зі стратегією, ризики та проблеми втілення
  • Визначаємо позиціювання бренду, його центральну ідею та унікальність

Бренд-стратегія: неймінг, ToV, дорожня карта. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • З чого формується і як розвивається характер бренду
  • Створення Tone of Voice: фінальний документ
  • Розробка назви: тонкощі створення, юридичні нюанси
  • Дорожня карта бренду в горизонті 3 років

Практика на занятті: На основі запропонованих лекторкою кейсів розкрити центральну ідею та позиціювання бренду.

Домашнє завдання: На основі проведеного раніше аналізу аудиторії та інсайту сформулюйте центральну ідею та позиціювання бренду (з яким працюєте або вільно обраного). Опишіть основні емоційні характеристики бренду.

Бренд-айдентика. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Що таке ідентичність бренду
  • Дизайн як інструмент маркетингу
  • З чого складається бриф на айдентику
  • Етапи розробки стилю бренду
  • Різновиди гайдлайнів бренду: від Brand ID до Brandbook
  • Контент як невіддільна складова айдентики

Комунікація бренду

  • Комунікаційна стратегія: процес створення комплексного плану комунікації бренду
  • Креативна платформа: тренд чи необхідність
  • Встановлення чітких комунікаційних цілей відповідно до стратегії бренду
  • Слоган як ДНК бренду
  • Послідовність комунікацій: чому це важливо
  • Тригерні трюки - або чому на "ммм" ви відразу скажете Danone
  • Типи комунікацій: продуктова, іміджева, PR, антикризова
  • Сторітелінг у комунікаціях

Домашнє завдання: Проаналізуйте стратегію комунікації бренду, з яким ви працюєте (або вільно обраного). Визначте, що потрібно для її підсилення та які рекомендації ви можете надати. Пропишіть власний план комунікації для цього бренду.

Вимірювання ефективності бренду

  • Ключові показники ефективності (KPI) бренду
  • Використання інструментів та методологій для вимірювання ефективності бренду
  • Аналіз зібраних даних
  • Використання даних для вдосконалення стратегій і тактик

Планування запуску рекламної кампанії

  • Бриф - рутинна звичка чи бізнес-необхідність?
  • Таймінг: точки неповернення та дедлайни
  • Бізнес-цілі рекламної кампанії
  • Як визначити вдалий медіамікс: розробка медіастратегії та складання медіаплану
  • Адаптація повідомлень для різних каналів комунікації

Практика на занятті: Прокоментувати бриф, наданий викладачкою. Поділитися думками щодо його покращення.

Домашнє завдання: Підготуйте ідеальний бриф бренд-менеджера в межах власного проєкту з огляду на цілі та завдання, які перед вами стоять.

Кампанії у діджитал-всесвіті

  • Чим онлайн-канали відрізняються від офлайну
  • Діджитал-кампанії у всесвіті діджитал-реклами: awareness, performance
  • Які діджитал-медіа оптимальні для awareness-кампаній
  • Як підібрати медіаінструменти для performance-кампаній
  • Медіаплани в digital: що треба знати та на що звертати увагу
  • Принципи бюджетування діджитал-кампаній
  • Постаналіз діджитал-кампанії

Практика на занятті: Придумати медіамікс для awareness-кампанії нового українського гігієнічного продукту для військових. Прописати, в яких пропорціях ви розподілятимете бюджет.

Роль бренд-менеджера в компанії

  • Комунікація з креативною, діджитал- та медіаагенціями
  • Тендери: як проводити та на що звертати увагу
  • Як обирати, коментувати та затверджувати ідеї
  • Розроблення продакшн-брифу
  • Як складати роадмап активностей бренду
  • Бюджетування кампанії та її постаналіз

Групове домашнє завдання

На вибір студентів:

  • В межах групового проєкту: підготуйте пропозицію з просування бренду (згідно з наданим кейсом)
  • Індивідуально: підготуйте пропозицію з просування власного бренду чи бренду, з яким ви працюєте

Груповий проєкт презентуйте на фінальному занятті.

Комунікація під час війни: досвід української lovemark. Запрошена лекторка

Лекція від Катерини Огуряєвої, директорки з маркетингу в "Сільпо".

  • Як бренду реагувати на події
  • Перевірка бренд-цінностей та характеристики бренд-персони в реаліях сьогодення
  • Адаптація комунікації та медіаміксу
  • Бренд "Сільпо": кейси та підходи
  • Перетворюємо UGC на WOW

Захист власних проєктів

  • Презентація групових проєктів: стратегія просування бренду (за власним чи обраним кейсом)
  • Q&A-сесія

Викладачі курсу

  • Аві Щупак - Керівниця маркетингових комунікацій lifecell
  • Анна Лебедєва - Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv
  • Олексій Попов - Head of Digital Marketing at "Приват Банк"
  • Катерина Огуряєва - Директорка з маркетингу в Сільпо

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
IAMPM
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
15 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
10.09.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 400 UAH за курс
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте