Курс Content Master 2.0
Наразі набір на цей курс не проводиться. Перегляньте інші курси
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Content Manager / Copywriter
![]() |
|
Навчальний центр: | IAMPM |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 2 місяців |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Програма курсу
Модуль 1. Що робить контент ефективним?
- Основи маркетингу у напрямі контенту
- Аналіз цільової аудиторії, ринку і конкурентів
- Визначення ключових метрик ефективності контенту
Модуль 2. Воркшоп з підвищення ефективності контенту
Практичне використання інструментів та оцінка їхнього впливу на контент, який ви створюєте.
Модуль 3. Контент-стратегія
- Аналіз контенту з акцентом на показники бізнесу
- Успішні кейси зі створення контенту
- Формування контент-стратегії
Ви дізнаєтесь, як зробити так, щоб контент не лише подобався читачам, а й приносив прибуток бізнесу. Розглянемо реальні приклади, в тому числі і проєкти учасників.
Модуль 4. Контент-планування
- Техніки планування контенту
- Розподіл бюджету за активностями
Ви навчитесь планувати контент ефективно з точки зору як впливу, так і бюджету.
Модуль 5. Процес створення контенту
- Створення різних типів контенту
- Розуміння процесу роботи з контентом
- Автоматизація контент-процесу
Ви навчитесь враховувати весь шлях від генерації перших ідей до замірів того, що вже було викладено і навіть ще далі. Зрозумієте, як зробити так, щоб не було затримок чи непорозумінь, а ваш контент-процес клієнти називали "добре налагодженою машиною".
Модуль 6. Якість контенту
- Виміри якості контенту на прикладі компаній: коректність, вчасність, правдивість, ефективність у результатах і використанні ресурсів
- Керування якістю на різних масштабах
Модуль 7. Конверсійність контенту
- Створення контенту для лідогенерації
- Передбачення ефективності контенту
Ви зрозумієте, що робить статті, лендінги і інші форми контенту ефективними в плані лідогенерації, та навчитеся створювати контент, який дійсно чіпляє "за живе".
Модуль 8. Розповсюдження контенту. SEO
- Пошук тем для найкращого просування
- SEO оптимізація контенту
- Найкращі практики "видимості" вашого контенту
Модуль 9. Дестриб'юція контенту
- Розповсюдження контенту у соціальних мережах
- Робота з розсилками, тематичними майданчиками
- Шляхи розповсюдження контенту
Модуль 10. Управління контентною командою
- Координація дрібних процесів
- Налаштування взаємодії як у відділі, так і між різними командами
- Лідерські практики для побудови ефективної контент команди
Особливості курсу
- 20 годин досвіду експерта, оформленого у техніки та інструменти
- Розбір реальних кейсів із практики спікера
- Особистий ментор на весь період курсу
- Постійна підтримка у чаті в Telegram
- Необмежений доступ до запису і матеріалів курсу
- Україномовне навчання
Викладачі курсу
Анастасія Крижановська - Head of content
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.