Курс Customer Care: Support & Sales

  • Online
  • Для початківців
  • Customer Support
Навчальний центр: Boosta Academy
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:3 тижнів
Початок курсу:29.11.2023
Вартість навчання:Безкоштовно

Програма курсу

Подбайте про наших клієнтів! Чому бізнесу потрібен Customer Care?

  • Заняття 1. Ласкаво просимо в E-Commerce!
  • Заняття 2. Клієнтоорієнтовані бізнеси. Клієнтський сервіс - це можливість для бізнесу
  • Заняття 3. Історія розвитку та сучасні тренди в клієнтській підтримці
  • Заняття 4. Ідеальна служба роботи з клієнтами - яка вона?
  • Заняття 5. А що натомість?

Роль Customer Care в Customer Experience

Заняття 6. Роль Customer Care в Customer Experience.

Support Manager - суть роботи та роль команди клієнтської підтримки в компанії

  • Заняття 7. В чому полягає суть роботи Customer Support Representative або іншими словами - агента клієнтської підтримки?
  • Заняття 8. Стандартні обов'язки агентів клієнтської підтримки
  • Заняття 9. Чому робота агентом клієнтської підтримки - це хороший старт вашої кар'єри?
  • Заняття 10. Які навички (Hard i Soft Skills) необхідні майбутньому агенту клієнтської підтримки?
  • Заняття 11. Перспективи кар'єрного росту
  • Заняття 12. Роль команди support в компанії

Як працювати з клієнтами, якщо ти агент клієнтської підтримки

  • Заняття 13. Основні правила комунікації з клієнтом
  • Заняття 14. Які основні правила комунікації в чатах?
  • Заняття 15. Правила спілкування по телефону
  • Заняття 16. Правила електронного листування
  • Заняття 17. Проблемні клієнти та методи спілкування з ними

Продаж - як навичка в обслуговуванні клієнтів

  • Заняття 18. Сейлз та саппорт
  • Заняття 19. Важливість сейлів
  • Заняття 20. Цілі відділу продажів
  • Заняття 21. Воронка продажів
  • Заняття 22. Характеристика успішного сейлз агента
  • Заняття 23. Техніки онлайн продаж
  • Заняття 24. CRM та KPI
  • Заняття 25. Поведінка покупців

Успіх в продажах. Робота з запереченнями

  • Заняття 26. Продажі в бізнесі
  • Заняття 27. Як стати класним в професії продажника?
  • Заняття 28. Продажі та маркетинг
  • Заняття 29. Робота з запереченнями
  • Заняття 30. В роботі з запереченнями завжди є "АЛЕ"

Дбайте не лише про клієнтів, але й про себе

  • Заняття 31. Розвіюємо стереотипи про роботу агента клієнтської підтримки
  • Заняття 32. Поради для особистого благополуччя в професії
  • Заняття 33. Агенти Customer Care як внутрішні клієнти. Піраміда маслоу по-сапортськи

Вихід на ринок праці

Заняття 34. Секрети успішної співбесіди.

Особливості курсу

  • Доступ на освітню платформу з відеолекціями та презентаціями
  • Закритий телеграм чат з підтримкою ментора та куратора
  • Практичні завдання та тести після кожного модуля
  • 3 QA сесії під час навчання - розбір складних тем з експертами
  • Виконав 75% завдань вірно - з нас сертифікат та запрошення на співбесіду в Boosta
  • Наявність відбору до курсу

Викладачі курсу

  • Буряник Мар'яна - Head of Customer Care Department at Boosta
  • Хомик Христина - Head of Support Team in Customer Care Department at Boosta
  • Ткаченко Сергій - Head of Customer Experience and Relationship at Boosta
  • Сімонов Анатолій - Sales Team Lead in Customer Care Department at Boosta
  • Клименюк Микола - Sales Team Lead in Customer Care Department at Boosta
  • Одноріг Ярина - HR&Administrative Business Partner in HR at Boosta

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
28.07.2025
Тривалість
5 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
01.06.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
16 000 UAH за курс
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
16.10.2025
Тривалість
12 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте