Курс Digital Marketing
- Online
- Для початківців
- Digital Marketing
![]() |
|
Навчальний центр: | International Marketing Business Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 5 тижнів |
Початок курсу: | 26.05.2025 |
Вартість навчання: | 3 900 UAH за курс |
Відеозапис курсу - 2100 UAH.
Програма курсу
Стратегія та планування
Модуль заснований на методології IMBA, яка включає дев'ять етапів на основі трьох окремих частин:
- Вправи щодо аналізу ситуації, формальні процеси збору інформації та вправи на визначення аудиторії
- Постановка комплексу чітких та змістовних завдань для стратегії у цифровому маркетингу. Відповідні інструменти вибираються з урахуванням передбачуваних аудиторій; цілі та бюджет встановлюються на основі обраних каналів на основі методики IMBA. План дій складається для забезпечення цілісної структури проєкту та включає етапи, результати та ресурси
- Пояснення важливості ітераційного процесу моніторингу, аналізу та покращення показників за підсумками роботи
Ви навчитеся:
- Збирати необхідну інформацію щодо проєкту
- Аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування
- Встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями
- Визначати пріоритетні цільові аудиторії
- Визначати пріоритетні канали комунікації
- Визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії
- Встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації
- Аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому
- Оптимізувати комплекс запланованих заходів за результатами аналізу
Контент
У процесі вивчення матеріалів даного модуля, ви познайомитеся з усім різноманіттям інструментарію для створення контенту та відкриєте собі планування ефективних рекламних кампаній. Модуль створення контенту розрахований на системне розуміння ключових концепцій створення контенту, типів контенту, інструментів для його генерації, профілювання аудиторії, правильного розуміння розподілу ресурсів і принципів створення контент-плану. Контент - важлива та "жива" частина стратегії. Ви навчитеся керувати увагою та діями цільової аудиторії, спираючись на чітку структуру плану та розуміння принципів функціонування того чи іншого типу контенту. Ознайомтеся з поняттями контент-воронки, контент-стратегії та контент-плану.
Штучний інтелект у Digital
Зміст модуля:
- Огляд ключових ШІ-технологій в Digital
- Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення
- Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики
- Автоматизація Digital-процесів: планування, публікація, моніторинг
- Використання ШІ для оптимізації ефективності Digital-кампаній
- Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в Digital
- Майбутні тенденції розвитку ШІ
Навички, які ви отримаєте:
- Знання про можливості ШІ в Digital і вміння їх застосовувати
- Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту
- Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики
- Здатність автоматизувати рутинні Digital-процеси за допомогою ШІ
- Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій
- Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку Digital
SEO. Search Engine Optimization
Зміст модуля:
- Попередній аудит сайту, конкурентів і галузі
- Формування семантичного ядра
- Формування структури сайту на основі семантичного ядра
- Технічна оптимізація
- Оптимізація контенту
- Оптимізація юзабіліті
- Зовнішня оптимізація
Ви навчитеся:
- Аналізувати сайт, конкурентів та галузь
- Розробляти стратегію SEO та формувати конкретний план заходів
- Збирати та сегментувати семантичне ядро
- Розробляти структуру сайту на основі семантичного ядра
- Проводити технічний аудит сайту та формувати ТЗ для усунення виявлених проблем
- Оптимізувати контент та здійснювати внутрішнє перелінкування
- Аналізувати юзабіліті сайту та формувати список рекомендацій для оптимізації
- Основ зовнішньої оптимізації та роботи з посилальною масою
Контекстна реклама. PPC
Модуль охоплює:
- Загальні засади роботи пошукової реклами
- Структуру рекламного кабінету Google Ads
- Алгоритм розробки стратегії контекстної реклами та створення рекламних кампаній Google Ads
- KPI, аналіз ефективності та оптимізацію рекламних кампаній Google Ads
Ви навчитеся:
- Оцінювати доцільність застосування контекстної реклами та ефективно інтегрувати цей канал на різних етапах реалізації digital-стратегії
- Формувати та сегментувати базу ключових слів у рамках налаштування націлювання пошукових рекламних кампаній у Google Ads
- Налаштовувати рекламні кампанії Google Ads відповідно до рекомендацій провідних фахівців галузі
- Використовувати мінус слова та типи відповідності ключових слів для більш точного націлення та мінімізації витрат
- Розраховувати оптимальний бюджет для каналу контекстної реклами
- Створювати ефективні рекламні оголошення із застосуванням розширень
- Комбінувати SEO та PPC для отримання ефекту синергії
- Визначати KPI, аналізувати результативність окремих кампаній та каналу в цілому
- Оптимізувати окремі кампанії за результатами аналізу задля досягнення глобальних цілей
Social Media Marketing. Part 1
Модулю включає:
- Особливості, характерні аудиторії та оптимальні сфери застосування популярних соціальних сервісів у рамках вашої бізнес-стратегії
- Формування стилю маркетингових комунікацій залежно від платформи та цільової аудиторії
- Налаштування облікових записів та бізнес-акаунтів у Facebook, Instagram
- Конфіденційність та захист даних у SMM
Ви навчитеся:
- Формувати оптимальний tone of voice та формат подачі контенту для кожної групи аудиторії в рамках конкретної соціальної мережі
- Складати контент-план
- Аналізувати ефективність кожної тематики та каналу публікацій
- Вносити зміни до контент-плану за результатами аналізу його ефективності
Social Media Marketing. Part 2
Модуль включає:
- Види публікацій та розширені можливості соціальних мереж
- Інтеграцію соціальних мереж із зовнішніми інструментами та сервісами
- Постановка та відстеження релевантних цілей для кожної платформ
Ви навчитеся:
- Використовувати розширені можливості актуальних соціальних сервісів із максимальною віддачею
- Налаштовувати рекламні кампанії для цільових аудиторій
- Використовувати неочевидні методи налаштування націлювання
- Аналізувати ефективність рекламних кампаній, груп та окремих оголошень для подальшої оптимізації
- Стежити за ефективністю комунікацій у рамках соціальної мережі та за її межами (UTM-мітки, Pixel)
- Створювати та правильно використовувати рекламні аудиторії різних типів, сформовані за результатами взаємодії (ремаркетинг, look-alike)
Таргетинг
У цьому модулі ви познайомитеся з типами рекламних кампаній, навчитеся налаштовувати рекламу, що таргетує, підбираючи цілі та аудиторії. Ви навчитеся створювати аудиторії lkl, аналізувати та масштабувати ефективні рекламні кампанії, а також працювати з рекламою на всіх рівнях: рівнях рекламних кампаній, груп оголошень та окремих оголошень. Ви дізнаєтесь як проводити А/В тестування, підбирати креатив та створювати оффер, а також визначати бюджет рекламних кампаній та ефективно витрачати кошти.
Digital Display Advertising. Медійна реклама
Модуль включає:
- Особливості застосування цифрової медіа-реклами
- Цілі та завдання, що вирішуються цифровою медіа-рекламою
- Типи і формати цифрової медіа-реклами
- Методи і можливості таргетингу для медіа-реклами
- KPI та оцінка ефективності медійної реклами
Ви навчитеся:
- Інтегрувати канал Digital Display Advertising у вашу глобальну Digital-стратегію
- Створювати, застосовувати та керувати кампаніями Digital Display Advertising
- Розраховувати оптимальний бюджет і ставки
- Вибирати найбільш відповідний з доступних методів тарифікації рекламних кампаній
- Розрізняти формати медійної реклами та ефективно використовувати їхні можливості
- Визначати цілі, завдання і цільову аудиторію
- Аналізувати ефективність цифрової медіа-реклами
- Оптимізувати кампанії за результатами аудиту
Web Analytics. Веб аналітика
- Ви створите правильну структуру звітів, організуєте роботу з аналітичними даними та налаштуєте облікові записи, профілі та дозволи для отримання релевантних даних про відвідування й функціонування сайту
- Зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати докладний профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографію, технології, які використовуються, пристрої, інтереси тощо
- Зможете визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники
- Навчитесь використовувати контент, події, Google Ads, eCommerce
Захист проєкту та зворотній зв'язок
У рамках модуля ви презентуєте і захистите комплексний план для Digital Marketing за вашим проєктом, зокрема:
- Основні цільові аудиторії для вашого проєкту
- Потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії
- Контент-план для кожного каналу та аудиторії
- Пріоритетні цілі рекламних кампаній і KPI для кожного каналу комунікації
- Попередні налаштування для тестування в кожному з визначених каналів комунікації
- Необхідний бюджет і ресурси для якісної реалізації кожного етапу Digital Marketing за вашим проєктом
Особливості курсу
- Збалансований мікс теорії та практики
- 10 навчальних модулів
- Провідний контент
- Повноцінний проєкт в портфоліо
- Сертифікат про закінчення курсу та наші рекомендації після захисту проєкту
- Навчальні матеріали та безстроковий доступ до записів курсу
- Доступ до закритого телеграм каналу з вакансіями від компаній-партнерів
- Супровід тренерів та куратора, а також відповіді на ваші питання
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.