Курс Digital-маркетинг в фармацевтичній компанії
- Online
- Для досвідчених, Для професіоналів
- Digital Marketing
![]() |
|
Навчальний центр: | WebPromoExperts |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 9 тижнів |
Початок курсу: | 22.04.2024 |
Вартість навчання: | 21 000 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
На курсі навчитеся використовувати цифрові інструменти для розробки та впровадження стратегій, які спеціально відповідають потребам фармацевтичного ринку.
Програма курсу
Digital-маркетинг в фармацевтичній компанії. Можливості та потенційні ризики
- Особливості розміщення реклами та доступні інструменти
- Напрямки та канали, які найбільше впливають на продажі
- Вільні ніші та "звички" категорії
Огляд цифрової зрілості фармацевтичного ринку в Центральній і Східній Європі
- Український ринок
- Ринки Центральної Європи
- Ринки країн СНД
- Ринки Південно-Східної Європи
Законодавчі обмеження і регулювання цифрової реклами для фармацевтичних компаній на ринках Центральної і Східної Європи
- Загальні обмеження для категорії в країнах Центральної та Східної Європи
- Обмеження в медіа (зокрема, в цифровій рекламі)
- Обмеження зі збору, зберігання та обробки персональних даних
- Регулювання акцій і активацій в країнах Центральної та Східної Європи та СНД
- Обмеження на онлайн-продажі в країнах Центральної та Східної Європи та СНД
Формування стратегії Інтернет-маркетингу
- Складові digital-стратегії. Визначення цілей і завдань компанії для просування в соціальних медіа
- Позиціювання і відбудова від конкурентів. Формування УТП
- Планування розподілу контенту по каналах
- Метрики, показники, KPI для відстеження ефективності каналів просування
- Кейси фармацевтичних компаній
Телебачення або онлайн: що краще працює для просування лікарських засобів і товарів медичного призначення?
- Як порівняти ефективність ТБ і онлайн-реклами?
- Де краще розміщуватися з різними категоріями товарів?
- Що дешевше з точки зору вартості контакту і як порахувати вплив ТБ та інтернету на продаж 1 упаковки?
Загальний огляд рекламних інструментів для фармацевтичних компаній
- Що ми можемо запускати в онлайн-медіа? Політика Google Ads та Facebook Ads для OTC препаратів
- Постановка цілей для онлайн-реклами
- Типи рекламних кампаній в Google і Facebook Ads - відповідність типів кампаній маркетинговим цілям
- Принцип роботи аукціону пошукової/медійної реклами
- KPI кампаній і робота з підрядниками
- Створення Digital Marketing Mix під препарати
Медійна і пошукова реклама - як працювати з цими інструментами в фармацевтичній компанії? Частина 1
- На чому фокусуватися: відео, банери або спец.проєкти?
- Показники ефективності, на які варто звертати увагу при плануванні
Медійна і пошукова реклама - як працювати з цими інструментами в фармацевтичній компанії? Частина 2
Вибір стратегії в пошуку.
Оптимізація сайту для ефективного просування препаратів
- Чому більш ніж половина трафіку фармкомпаній приходить з SEO?
- Основні вимоги пошукових систем до сайту
- Основні вимоги пошукових систем до оптимізації структури ресурсу. Поширені помилки у фармацевтичній ніші
- Метрики SEO-аудиту
- Показники, які потрібно контролювати постійно
- Комплекс робіт підрядника при проведенні якісного SEO-просування ресурсу
- Критерії вибору підрядника
Посадкові сторінки, креативи, онлайн-магазини. Що вибрати для просування свого препарату?
- Що краще: сайт або посадкова сторінка на сайті аптеки
- Креативи, що роблять вашу рекламу помітною і не таку, що не викликає відторгнення у споживача
- Мікс форматів: скільки креативів потрібно готувати для однієї рекламної кампанії
Розвиток електронної комерції для фармацевтичної компанії
- Як продавати свої препарати в онлайні: що працює, а що ні?
- Як створити ефективну онлайн-екосистему і збільшити частку онлайн-продажів?
Робота з сервісами аналітики. Google Analytics
- Як веб-аналітика допомагає оптимізувати етапи воронки продажів і збільшити прибуток?
- Принципи роботи та можливості лічильника Google Analytics
- Основні метрики ефективності сайту
- Основні групи звітів: їх цінність і що дозволяють дізнатися про просування і продажах
- Компоновщик URL: як і навіщо використовувати
- Багатоканальні послідовності
Робота з сервісами аналітики. Інші інструменти аналітики
- Інструменти аналітики і як ними користуватися
- Моделі аналітики для прогнозування продажів
- Як зв'язати продажу в офлайні з онлайн-рекламою
Побудова комплексної SMM-стратегії
- Огляд тематичних стратегій фармкомпаній в соціальних мережах
- Робота з інструментами Facebook і Instagram
- Вибір стратегії позиціонування в залежності від цілей компанії
- Ком'юніті-менеджмент для різних типів сторінок
- Формування та створення контент-плану: завдання і показники ефективності
- Можливості використання чат-ботів для комунікації зі споживачем
Email-маркетинг - інструмент підвищення продажів в інтернеті
- Email-розсилки: обов'язкові технічні налаштування перед запуском
- Складання контент-плану: ідеї листів
- Робота з базою передплатників і її сегментація
- Побудова критичної системи розсилок
- Планування розсилок. Як не потрапити в спам
- Мессенджер-маркетинг і його завдання
- Правила та особливості розсилок в різних соцмережах і месенджерах
- Аналітика розсилок: як виміряти ефективність розсилок і порахувати дзвінки з розсилки
Робота з лікарями та фармацевтами за допомогою цифрових інструментів
- Канали роботи з лікарями та фармацевтами
- Як провести детейлінг без фізичної присутності
- Мотиваційні інструменти для роботи з професійною аудиторією: плюси, мінуси та обмеження
Консультаційна сесія
Онлайн-зустріч з автором курсу, на якій студенти розбирають практичні завдання, а також ставлять питання з пройденого матеріалу і про свої проєкти.
Особливості курсу
- Живі вебінари з можливістю поставити будь-яке запитання лектору
- Доступ до запису вебінару вже на наступний день після проведення
- Практичні домашні завдання
- 30+ годин навчання у форматі онлайн
- Доступ до корисних додаткових матеріалів
- Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
- Інтерактивна навчальна платформа
- Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
- Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
- Сертифікат WebPromoExperts
- Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)
- Від 5 учасників діють спеціальні умови
- Отримайте в подарунок запис конференції Pharma digital day!
Викладачі курсу
Євген Савчук - Регіональний менеджер з цифрового маркетингу HALEON
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Hillel IT school
Формат
Online
Початок навчання
16.10.2025
Тривалість
41 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
17 700 UAH за курс
Навчальний центр
International Marketing Business Academy
Формат
Online
Початок навчання
18.10.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
48 000 UAH за курс
Навчальний центр
Beetroot Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
CHI IT Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 500 UAH за курс