Курс Core Marketing Bootcamp
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Digital Marketing
![]() |
|
Навчальний центр: | Integra School |
---|---|
Формат: | Відеокурс / Платформа |
Мова викладання: | Ukrainian |
Початок курсу: | Будь-який момент |
Вартість навчання: | 1 890 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Програма курсу
Маркетингова стратегія
- Сучасна стратегія у сучасному світі. Обмеження, яке задає доктрина та суть бізнесу
- Підготовчий етап до створення стратегії
- Які є види та рівні стратегій, і в яких ситуаціях їх доцільно застосовувати
- Продуктова стратегія: вектори створення та зв'язок з маркетингом
- Що включає в себе бренд-стратегія
Дослідження ринку та споживача. Пошук product-market fit
- Методи дослідження. Як порахувати ринок, визначити сегменти та знайти свій
- Як використовувати ШІ при дослідженнях (ринок, споживач)
- Аналіз конкурентів (сильні, слабкі сторони, позиціювання, маркетинг)
- Аналіз споживача (як проводити інтерв’ю чи фокус-групу, кількісні та якісні дослідження, створення портретів споживача)
- Тренди на ринку (технологічні, поведінкові, тощо)
- Пошук інсайтів та створення тимчасових монополій
Unit-економіка
- Це важливий фундамент для побудови рентабельного маркетингу
- Навчимося рахувати економіку для різних типів бізнесу, розберемося з показниками LTV, CAC, ROAS, ROMI і як ними керувати
- Дамо готові шаблони для розрахунків у ваших проєктах, які зроблять ваші звіти не лише красивими, а й переконливими
Створення та ріст бренду
- Що таке бренд-стратегія та бренд-платформа
- Як сформулювати позиціювання та "закріпити" його на ринку
- Визначення архетипу бренду, Ton Of Voice та інші атрибути, які роблять бренд виразним та унікальним
Customer Journey Map
- Що таке СJM і воронка продажів. Чим вони відрізняються. Що є інструментом, а що є моделлю
- Розглянемо різні види воронок
- На цьому етапі ми імплементуємо наші меседжі у кожен канал та точку контакту для кожної ЦА
- Пропишемо бар’єри на кожному етапі та яким чином їх закривати
Digital 360 map (Не Мета та Гуглом єдиним)
- Поговоримо про платформи за межами Meta та Google.
- Розглянемо карту діджитал інструментів. Email, SEO, SMS, майданчики, маркетплейси, LinkedIn, інфлюєнсери, піар і багато іншого. Ми не будемо казати, що ви повинні володіти кожним з них, але ми дамо вам бачення загальної картинки, щоб ви могли бути мозковим центром відділу маркетингу та знали що, коли та як застосовувати
AI та тренди в маркетингу. Як створити тимчасову монополію
- ШІ - тимчасовий тренд чи революція?
- Розглянемо кейси, як використовують AI для брендингу, неймінгу, досліджень, створення креативів та дизайну
- Інструменти та методології. Куди все це рухається і як буде виглядати маркетинг через 10 років
- Як перетворити AI у свою тимчасову монополію
Маркетинг-лідерство. Як стати провідником змін у бізнесі
- Ця лекція для тих, хто готовий брати на себе відповідальність і отримувати підвищені rewards
- Маркетинг - це не лише про рекламу та бренд, це робота з продуктом та CX-стратегією (споживацьким досвідом)
- Найкращі маркетологи думають про ріст бренду довгостроково, вони на одній хвилі з власниками бізнесу і разом впроваджують інновації та змінюють ринок
Особливості курсу
- 8 лекцій одразу в доступі в чатботі
- Доступ до уроків протягом року
- Презентації до кожного уроку
- Закрите телеграм-ком’юніті
- Додаткові матеріали, файли та корисні посилання, які систематизують роботу маркетолога та роблять життя простішим
Викладачі курсу
- Єгор Дем'янков - COO & acting CMO at Netpeak Agencies Group
- Олекса Шевчук - Head of Strategy at Grape
- Олексій Філановський - Досвід в маркетингу понад 20 років
- Євген Кудрявченко - Співзасновник Ukrainian Digital Community
- Оксана Крикун - Співзасновниця консалтингової компанії LVCA.Consulting
- Наталя Савченко - Head of Marketing and Growth, Glovo Ukraine
- Галина Янишівська - Маркетинг партнер агенції Grant Guide.UA
- Анна Баум - Королева нейромереж
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
IT STEP Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 800 UAH за курс
Навчальний центр
Integra School
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
290 USD за курс
Навчальний центр
Mate academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
39 740 UAH за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
03.03.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 000 UAH за курс