Курс Core Marketing Bootcamp
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Digital Marketing
![]() |
|
| Навчальний центр: | Integra School |
|---|---|
| Формат: | Відеокурс / Платформа |
| Мова викладання: | Ukrainian |
| Початок курсу: | Будь-який момент |
| Вартість навчання: | 1 890 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Програма курсу
Маркетингова стратегія
- Сучасна стратегія у сучасному світі. Обмеження, яке задає доктрина та суть бізнесу
- Підготовчий етап до створення стратегії
- Які є види та рівні стратегій, і в яких ситуаціях їх доцільно застосовувати
- Продуктова стратегія: вектори створення та зв'язок з маркетингом
- Що включає в себе бренд-стратегія
Дослідження ринку та споживача. Пошук product-market fit
- Методи дослідження. Як порахувати ринок, визначити сегменти та знайти свій
- Як використовувати ШІ при дослідженнях (ринок, споживач)
- Аналіз конкурентів (сильні, слабкі сторони, позиціювання, маркетинг)
- Аналіз споживача (як проводити інтерв’ю чи фокус-групу, кількісні та якісні дослідження, створення портретів споживача)
- Тренди на ринку (технологічні, поведінкові, тощо)
- Пошук інсайтів та створення тимчасових монополій
Unit-економіка
- Це важливий фундамент для побудови рентабельного маркетингу
- Навчимося рахувати економіку для різних типів бізнесу, розберемося з показниками LTV, CAC, ROAS, ROMI і як ними керувати
- Дамо готові шаблони для розрахунків у ваших проєктах, які зроблять ваші звіти не лише красивими, а й переконливими
Створення та ріст бренду
- Що таке бренд-стратегія та бренд-платформа
- Як сформулювати позиціювання та "закріпити" його на ринку
- Визначення архетипу бренду, Ton Of Voice та інші атрибути, які роблять бренд виразним та унікальним
Customer Journey Map
- Що таке СJM і воронка продажів. Чим вони відрізняються. Що є інструментом, а що є моделлю
- Розглянемо різні види воронок
- На цьому етапі ми імплементуємо наші меседжі у кожен канал та точку контакту для кожної ЦА
- Пропишемо бар’єри на кожному етапі та яким чином їх закривати
Digital 360 map (Не Мета та Гуглом єдиним)
- Поговоримо про платформи за межами Meta та Google.
- Розглянемо карту діджитал інструментів. Email, SEO, SMS, майданчики, маркетплейси, LinkedIn, інфлюєнсери, піар і багато іншого. Ми не будемо казати, що ви повинні володіти кожним з них, але ми дамо вам бачення загальної картинки, щоб ви могли бути мозковим центром відділу маркетингу та знали що, коли та як застосовувати
AI та тренди в маркетингу. Як створити тимчасову монополію
- ШІ - тимчасовий тренд чи революція?
- Розглянемо кейси, як використовують AI для брендингу, неймінгу, досліджень, створення креативів та дизайну
- Інструменти та методології. Куди все це рухається і як буде виглядати маркетинг через 10 років
- Як перетворити AI у свою тимчасову монополію
Маркетинг-лідерство. Як стати провідником змін у бізнесі
- Ця лекція для тих, хто готовий брати на себе відповідальність і отримувати підвищені rewards
- Маркетинг - це не лише про рекламу та бренд, це робота з продуктом та CX-стратегією (споживацьким досвідом)
- Найкращі маркетологи думають про ріст бренду довгостроково, вони на одній хвилі з власниками бізнесу і разом впроваджують інновації та змінюють ринок
Особливості курсу
- 8 лекцій одразу в доступі в чатботі
- Доступ до уроків протягом року
- Презентації до кожного уроку
- Закрите телеграм-ком’юніті
- Додаткові матеріали, файли та корисні посилання, які систематизують роботу маркетолога та роблять життя простішим
Викладачі курсу
- Єгор Дем'янков - COO & acting CMO at Netpeak Agencies Group
- Олекса Шевчук - Head of Strategy at Grape
- Олексій Філановський - Досвід в маркетингу понад 20 років
- Євген Кудрявченко - Співзасновник Ukrainian Digital Community
- Оксана Крикун - Співзасновниця консалтингової компанії LVCA.Consulting
- Наталя Савченко - Head of Marketing and Growth, Glovo Ukraine
- Галина Янишівська - Маркетинг партнер агенції Grant Guide.UA
- Анна Баум - Королева нейромереж
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
03.02.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
English
Вартість
46 000 UAH за курс
Навчальний центр
Lemon School
Формат
Online
Початок навчання
05.05.2025
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
19 200 UAH за курс
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Onpage School
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс
