Курс Influencer Marketing
- Online
- Для початківців
- Digital Marketing
![]() |
|
| Навчальний центр: | Promodo Academу |
|---|---|
| Формат: | Відеокурс / Платформа |
| Мова викладання: | Ukrainian |
| Початок курсу: | Будь-який момент |
| Вартість навчання: | 3 000 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Oнлaйн-куpc дoпoмoжe poзібpaтиcь в тeмі Influencer marketing тa нaвчить: підбиpaти peлeвaнтниx блoгepів, пpoгнoзувaти вплив cпівпpaці, oптимізувaти тa aнaлізувaти кaмпaнії тa oфopмлювaти вcі взaємoдії дoкумeнтaльнo.
Програма курсу
Що таке Influencer marketing?
- Чим він відрізняється від інших маркетингових інструментів
- Задачі та цілі Influencer marketing
- Для яких брендів він потрібен
- Приклади успішних кампаній influencer-маркетингу
- Хто такий Influencer marketing manager і чим він займається
- Інфлюєнсери
- Які вони бувають (розмір аудиторії, тематика, соціальна мережа)
- Формати контенту
- Як їх шукати
- Як аналізувати статистику (як відрізнити хорошого блогера від поганого)
Цілі, мета, задачі, KPI'S
- Цільова аудиторія
- Аналіз конкурентів
- Варіанти співпраці з інфлюєнсерами (разова, довгострокова)
- Хто такий бренд амбасадор?
- Як аналізувати акаунти інфлюєнсерів та підібрати релевантних для рекламної кампанії
Що таке Бриф?
- Як з ним працювати і чому він важливий?
- Як писати блогерам?
- Що потрібно знати до того, як напишете блогерам?
- Алгоритм дій до старту проєкту (виходу публікацій у блогерів)
Старт проєкту
- Важливі нюанси та підводні камені
- Блогер опублікував. Що далі?
- Розгляд методів оптимізації та покращення стратегії influencer-маркетингу
Що робити з отриманими результатами проєкту?
- ERR, CPM, CPA, CPC і інші незрозумілі абревіатури
- Як планувати наступні кампанії?
- Тренди в Influencer marketing 2023-2024 рр.
- Q&A сесія
Розгляд концепції мікро-інфлюенсерів та їхніх переваг для бізнесу
- Приклади успішних кампаній залучення мікро-інфлюенсерів у брендів
- Нішеві блогери: переваги та недоліки
- Приклади факапів. Про що варто пам'ятати в роботі, та за можливості уникати
Особливості роботи соц. мережі: Instagram, YouTube, TikTok. На що звертати увагу, який контент купувати. Кризовий менеджмент та етична сторона роботи
- YouTube
- TikTok
- Розгляд сценаріїв кризових ситуацій у співпраці з Influencer-ами та їх можливих наслідків для бренду
- Поради щодо збереження репутації бренду під час кризових ситуацій у контексті співпраці з influencer-ами
Вплив регуляторних аспектів на influencer-маркетинг
- Огляд законодавства та регуляторних аспектів, пов'язаних з influencer-маркетингом
- Розгляд правил дисклеймерів, рекламних публікацій та угод з influencer-ами
- Обговорення ризиків та викликів у зв'язку із невідповідністю регуляторним вимогам
Особливості курсу
- Сертифікат про проходження курсу
- Доступ до курсу надається назавжди
- Технічні знання
- Практичні навички
Викладачі курсу
Катерина Іващенко - Influencer Marketing Manager
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Genesis Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
20 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно
Навчальний центр
CHI IT Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 500 UAH за курс
Навчальний центр
IT STEP Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 800 UAH за курс
Навчальний центр
Пара – Школа цифрових навичок
Формат
Online
Початок навчання
05.03.2026
Тривалість
7 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
79 EUR за місяць
