Курс Figma Pro

  • Online
  • Для початківців
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Навчальний центр: Hillel IT school
Формат:Відеокурс / Платформа
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:23 занять
Початок курсу:Будь-який момент
Вартість навчання:999 UAH за курс

Курс надає великий багаж знань та навичок, які охоплюють від базових до високорівневих, дозволяючи студентам вивчити сучасні тенденції в галузі дизайну та навчитися швидко та правильно працювати з програмою.

Програма курсу

Ознайомлення з інтерфейсом Figma

  • Знайомство
  • Завантаження та встановлення програми
  • Огляд інтерфейсу
  • Робота зі сторінками
  • Емодзі для позначення сторінок
  • Figma Community
  • Спільна робота у Figma
  • Коментування макетів

Робота з об'єктами

  • Створення об'єктів
  • Редагування та трансформація об'єктів
  • Групування та організація
  • Об'єднання фігур
  • Створення ліній та їх налаштування
  • Використання маски

Векторні інструменти

  • Використання векторних інструментів (pen/pencil)
  • Створення об'єктів
  • Редагування об'єктів

Frame

  • Вибір типу фрейму
  • Налаштування фрейму
  • Налаштування об'єктів всередині фрейму
  • Робота із constraints
  • Скейлінг за допомогою гарячої клавіші K
  • Використання гарячих клавіш

Робота з кольором

  • Fill solid
  • Fill gradient
  • Гарячі клавіші при роботі з кольором
  • Стиль кольору

Робота з текстом

  • Вибір шрифтів
  • Налаштування шрифтів
  • Line height
  • Letter spacing
  • List spacing
  • Auto width
  • Auto height
  • Text align
  • Робота з текстовими блоками
  • Переведення тексту в криві
  • Текстові стилі

Робота з Auto Layout

  • Налаштування Auto Layout
  • Оновлення Auto Layout 2023
  • Створення кнопок через Auto Layout
  • Створення карток через Auto Layout

Робота з компонентами

  • Материнські і дочірні компоненти
  • Варіативність компонентів
  • Створення сету кнопок
  • Створення сету інпутів
  • Прототипування елементів

Робота з ефектами

  • Створення ефектів
  • Налаштування ефектів
  • Створення стилю ефекту

Сітки та їх використання на різних пристроях

  • Сітки
  • Направляючі
  • Створення сітки з 12 колонок
  • Налаштування сітки для фреймів
  • Стиль сітки

Що таке плагіни та як їх використовувати

  • Плагіни для роботи з кольором
  • Плагіни для роботи з текстом
  • Плагіни для роботи з зображеннями

Icons

  • Вимоги до іконок
  • Плагіни для роботи з іконками
  • Додаткові плагіни для прискорення роботи у програмі

Використання Auto Layout

  • Розширені можливості Auto Layout
  • Мінімальні та максимальні значення при адаптації макету

Використання Local Variables, частина 1

  • Color
  • Number
  • String
  • Boolean

Використання Local Variables, частина 2

  • Boolean
  • Застосування Boolean у макетах

Просунуте прототипування

  • Прототипування за допомогою Local Variables
  • Налаштування доданих елементів у корзину. Автоматичне вираховування суми

Робота з графікою та зображеннями

  • Вставка та заміна зображень
  • Редагування графіки
  • Техніка обрізання зображень
  • Оптимізація зображень
  • Заливка фігур зображенням. Гарячі клавіші

Створення елементів

  • Створення різних станів Button
  • Створення різних станів Input
  • CheckBox
  • Radiobutton
  • Chips
  • Modal windows
  • Notifications
  • Toggle
  • Dropdown
  • Tabs
  • Tooltip
  • Створення таблиць та осередків для них

Об'єднання елементів

  • Види навігації
  • Використання горизонтального та вертикального меню
  • Створення карток
  • Прототипування карток за натисканням на кнопку

Підготовка до роботи з макетом

  • Особливості UI-Kit
  • Основи роботи у FigJam
  • Розширені можливості у FigJam

Наповнення макету

  • Створення макету сторінки
  • Додавання елементів інтерфейсу

Робота з прев'ю

  • Збір блоків макету у лендінг
  • Smart Animate та її особливості
  • Створення анімаційних переходів. Прототипування елементів
  • Фіксація позиції елементів при скролі
  • Можливості превʼю
  • Підбір мокапів під макет для перегляду
  • Плагіни для вибору мокапів

Передача макетів у розробку

  • Експорт елементів
  • Види форматів при експорті
  • Збереження макетів у PDF
  • Особливості передачі макету у розробку

В кінці курсу виконується дипломний проєкт

Бонуси курсу

Перевірка домашніх завдань викладачем.

Викладачі курсу

Юлія Жуковська - UI/UX Designer at Sednor Holdings Limited

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 000 UAH за курс
Навчальний центр
1IT School
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
5 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Webiam Education
Формат
Online
Початок навчання
25.02.2025
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
519 USD за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
01.04.2025
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для досвідчених, Для професіоналів
Мова навчання
English
Вартість
1 900 USD за курс