Курс Growth Design
- Online
- Для досвідчених
- Product Manager / Product Owner
![]() |
|
Навчальний центр: | Projector |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 4 місяців |
Початок курсу: | 04.11.2025 |
Вартість навчання: | 80 000 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Навчитеся впливати на ключові продуктові метрики змінами в інтерфейсі та дизайні. Розберетесь, як ці показники працюють та створите дизайн-рішення, безпосередньо пов'язані зі зростанням продукту.
Програма курсу
Growth і вплив дизайнера на продукт
- Що таке дизайн, орієнтований на зростання (growth design)
- Його вплив на продукт та бізнес
- Основні складники роботи над зростанням продукту
- Як дизайнер може допомагати продукту зростати швидше
- Як змінити мислення, щоб дизайнити для зростання
Ключові метрики та типові завдання
- Огляд завдань навколо залучення, активації, утримання, активності, монетизації
- Воронки vs петля зростання (growth loop): як працюють обидві та в чому їхня відмінність
- Приклади, як швидко розібрати продукт на частини та визначити його роботу навколо залучення, активації, утримання, активності, монетизації
Якісні дані
- Правильні запитання менеджеру продукту або іншому стейкхолдеру, щоб зрозуміти завдання
- Інтерв'ю, опитування, тестування: як підготуватися та отримати дані
Кількісні дані
- Дані: на що треба звертати увагу
- Приклади реальних завдань та як з ними швидко накопати необхідні дані
- Взаємодія з аналітиком - як це робити ефективно
- Робота з SQL без знань SQL, щоб шукати інсайти без аналітика
Формулювання гіпотез
- Продуктова гіпотеза: з чого складається та що необхідно в неї вписати
- Визначення критеріїв успіху на прикладі реальних завдань
- Структурований пітч, щоб презентувати гіпотезу команді
- Суть підходу, орієнтованого на зростання та основні відмінності від класичного дизайн-процесу: швидкість, фокус на результаті, уявлення про успіх
День практики
- Робота в групах з доступними даними
- Генерація гіпотез
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Брифування
Зустріч із замовником для курсового проєкту.
Метрики залучення
- Розбір метрик залучення та їхній вплив на продукт
- Типові артефакти та виклики в роботі з ними
- Підходи до залучення користувачів
- Їхня різниця залежно від типу бізнесу (B2C та B2B), домену або бізнес-моделі (підписка, транзакційна модель, прямі продажі тощо)
Дизайн типових точок контакту з користувачами та артефактів
- Розбір до деталей: дизайн лендингу, головної та сторінки в App Store
- Створення маркетингових матеріалів
Дизайн реєстрації та оптимізація конверсії
- Проєктування етапу реєстрації
- Дизайн форм
- Розбір дизайн-рішень для обох на прикладах кейсів
- Проєктування пробної версії продукту на етапі реєстрації
- Розбір дизайн-рішень на прикладах кейсів
День практики
- Робота в групах за коротким брифом
- Дизайн етапу реєстрації та маркетингових точок контакту
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Активація та утримання
- Метрики активації та утримання: що це та чому вони максимально важливі для продукту
- Типові артефакти та виклики в роботі над ними
- Вимірювання, аналіз активації та утримання
Онбординг. Частина 1
- Онбординг: що це та для чого він потрібен користувачам та продукту
- Аha момент та як його визначити
- Побудова шляху до очікуваного результату задом наперед
- Вибір ключових дій (core actions), які користувач має виконати в першій сесії, щоб дійти до aha моменту
- Розбір складників онбордингу: підготовки (setup), aha момент і момент формування звички (habit moment)
- Огляд кейс-стаді дизайну онбордингу
Онбординг. Частина 2
- Онбординг: що та як дизайнити до реєстрації в продукті та в самому продукті
- Онбординг у складні продукти: як це робити з цінністю, відкладеною в часі та за допомогою моментальних результатів (quick wins)
- Дизайн у першій сесії механізмів, що утримуватимуть і повертатимуть користувача в продукт
- Огляд кейс-стаді онбордингу
Дизайн setup моменту
- Детальний розбір, що треба зробити на етапі setup моменту
- Визначення метрики для цього етапу та як від неї відштовхуватися
Дизайн aha моменту
- Розбір проєктування aha моменту
- Визначення метрики для цього етапу та як з нею працювати
Дизайн моменту форматування звички (habit moment)
- Розбір проєктування моменту формування звички
- Визначення метрики для цього етапу та як з нею працювати
Сегментація користувачів у продуктовому онбордингу
- Вибір критеріїв сегментації
- Результати, до яких сегментація в продукті має призвести
- Як поєднати сегментацію з тригерами для утримання
Онбординг. Частина 3
- Методи для продовження онбордингу залежно від типу продукту та платформи: як їх правильно обирати
- Дизайн транзакційних і крапельних імейл кампаній
- Дизайн чеклистів і push-сповіщень
- Дизайн вторинного онбордингу (feature onboarding)
День практики
- Робота в групах за коротким брифом
- Дизайн продуктового онбордингу
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Монетизація
- Розбір метрик монетизації
- Типові артефакти та виклики в роботі над ними
- Різниця роботи з метриками монетизації залежно від типу бізнесу (B2C та B2B), домену або бізнес-моделі
Дизайн платної стіни (paywall) та тригерів для підписки
- Моменти для конвертації користувача: як правильно їх обирати
- Ключові аспекти, які необхідно врахувати в дизайні
- Ефективні UI патерни
Дизайн сторінки з цінами
- Контент сторінки: як готувати та про що розповідати
- Ефективні UI патерни
День практики
- Робота в групах над завданням на основі даних
- Генерація гіпотез
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Дні case study review
- Розбираємо реальні case studies про залучення користувачів, активацію та монетизацію
- Дискутуємо, шукаємо логіку, вчимося на досвіді реальних проєктів
A/B тести та дизайн
- A/B тести: що про них треба знати дизайнеру продукту
- Проведення A/B тесту та робота з командою: що запитувати
- Кейс-стаді кількох тестів від початку до кінця
Оформлення кейсів про growth design
- Ключові аспекти, на яких варто фокусуватись
- Як показувати дизайн так, щоб вас правильно зрозуміли та оцінили
- Огляд кейс-стаді та розбір оптимальних і не дуже рішень
Особливості курсу
- Практика
- Допомога ментора
- Кейси в портфоліо
- Домашні завдання
- Сертифікат про проходження курсу
- Можливість повернути кошти протягом 7 днів від старту курсу
Викладачі курсу
Стас Говорухін - Дизайнер продукту в Djinni
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
24.11.2025
Тривалість
27 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
12.11.2025
Тривалість
12 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
IAMPM
Формат
Online
Початок навчання
22.09.2025
Тривалість
8 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
30.09.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
54 000 UAH за курс