Курс Junior Unity Developer
- Online
- Для початківців
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Навчальний центр: | Foxminded |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 9 місяців |
Початок курсу: | Будь-який момент |
Вартість навчання: | 47 525 UAH за курс |
Оплата відбувається поступово за кожен етап.
Програма курсу
Trainee Level (1 Етап)
C# Start
Урок 1: Вступ та налаштування
- Про що і навіщо курс, що в ньому буде, чого не буде
- Про .NET Core SDK
- Змінні та операції
Практика
- Встановлення .NET Core JDK і Visual Studio
- Пишемо Hello World
- Використовуємо:
- Змінні
- Арифметичні дії
- Конкатенація (зклеювання строк)
Урок 2. Класи та об'єкти
- Що таке:
- Класи
- Об'єкти
- Поля
- Методи
- Як з ними працювати:
- Порівняння
- Друк
Практика
- Створення класу:
- Поля
- Методи
- Екземпляри класів (об'єкти)
- Робота з класами:
- Порівняння об'єктів
- Друк об'єктів
Урок 3. Основи ООП
- Наслідування
- Поліморфізм
- Перевизначення методів
- Перевантаження методів
- Абстрактні методи
- Інтерфейси
Практика
- Створити:
- ієрархію наслідування
- в цій ієрархії створити поліморфну поведінку
- перевизначений метод
- перевантаження методів
- абстрактний метод та імплементувати його
- інтерфейс та імплементувати його
Урок 4. Колекції та керуючі конструкції
- Масиви
- Колекції
- Цикли
- Умовні оператори
Практика
- Створити:
- масив
- колекцію
- цикл обходу по масиву та колекції
- додати до логіки програми умовний оператор
Задачі перед менторингом
Розділ 1. Робота з примітивними типами даних
В розділі 10 задач на роботу з примітивними типами даних.
Розділ 2. Умовні оператори
Розділ містить 10 задач на закріплення навичок роботи з умовними операторами.
Розділ 3. Цикли
Цей розділ мscnbnm 10 задач для вирішення за допомогою циклів for та while.
Розділ 4. Масиви
10 задач на роботу з масивами.
Junior Level (2 Етап)
Unity
Підготовка
На цьому етапі ви встановите редактор для безпосередньо розробки ігор, і додаткові пакети на ПК - для складання під смартфони та PC, познайомитеся з інтерфейсом, навчитеся створювати структуру проєкту.
"Hello world" on Android, PC
Тут ви познайомитеся з головними сутностями розробки: камерою, ігровими об'єктами та компонентами, робочою сценою та зберете перший білд на Android та PC.
"Match 3"
У цьому розділі ви створите урізану версію match 3. Ознайомитеся з 2D-об'єктами та ассетами для роботи з 2D. Створіть перший скрипт, вивчіть його життєвий цикл, навчитеся створювати взаємодії між скриптами. Також ви навчитеся обробляти взаємодії користувача з грою.
Більярд "Pool 8"
У цьому розділі ви створите демо-версію більярду. Ознайомтеся з 3D-об'єктами та їх взаємодіями у просторі, з 3D-фізикою, її властивостями та роботою з нею. Попрацюєте з векторами та кватерніонами. Також побачите як працює один із важливих підходів у гробудуванні - візуальний обман.
Мотокрос "Need for Motospeed"
У цьому розділі ви створите демо-версію мотокросу. Познайомтеся з 2D-фізикою, її властивостями та роботою з нею. Навчіться створювати будь-які 2D-рельєфи, паралакс на бекграунді для створення візуального обману руху картки. Створіть гонщика на суглобах для більш живого ефекту.
"Space soldier"
Цей проєкт навчить вас створювати складніші геймплеї ігор, зокрема - шутери від третьої особи. Ви навчитеся імпортувати моделі та анімації humanoid, налаштовувати анімації, будувати локації, керувати персонажем та створювати зброю та ефект стрілянини, познайомитеся з UI.
Strong Junior Level (3 Етап)
Проєкт 1
Класична free-to-play головоломка для мобільних платформ. Ви будете працювати над підтримкою та розвитком мобільної гри. Робота з рекламними SDK (Appodeal), Admob, Adjust. Передбачається робота з популярними системами аналітики:
- Flurry
- Firebase Analytics
- Unity analytics
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Проєкт у портфоліо
- Особистий куратор
- Сертифікат про проходження курсу
- Допомога з оформленням LinkedIn
- Перевірка резюме
- Пробна співбесіда
- Вебінар по софт-скілам
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.