Курс Контекстна реклама Advanced

  • Online
  • Для досвідчених
  • Targeting / PPC
Навчальний центр: Laba
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:6 тижнів
Початок курсу:14.01.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Ми розробили комплексну програму, під час проходження якої ви прокачаєте аналіз продукту, цільової аудиторії та конкурентів з використанням більше ніж 20 поглиблених інструментів Google Ads для створення ефективної контекстної реклами.

Програма курсу

Тенденції сучасної контекстної реклами

  • Роль контекстної реклами у маркетинговій стратегії
  • Тренди та вплив AI на індустрію
  • Аналіз очікувань від PPC-спеціаліста
  • Кар'єрний шлях PPC-спеціаліста: перспективи зростання та розвитку
  • Відмінності роботи в агенції, на фрилансі та на стороні клієнта
  • ДЗ: проаналізувати топові профайли Google Ads спеціалістів на Fiverr

Розробка рекламної стратегії

  • Класифікація бізнес-цілей
  • Огляд рекламних систем
  • Аналіз продукту та цільової аудиторії
  • Вибір оптимальної платформи та каналу розміщення реклами залежно від бізнес-цілей
  • Практика: розбір рекламних стратегій для інтернет-магазинів
  • ДЗ: скласти стратегію для просування власного проєкту та пропрацювати ключові слова й асети для оголошень

Розробка рекламної стратегії (аналіз завнішніх факторів)

  • Аналіз конкурентів
  • Інструменти для аналізу попиту: Google Trends, SimilarWeb
  • Інструменти для планування та оптимізації: Performance Planner Google Ads та Reach Planner Google Ads
  • Створення, бюджетування та затвердження рекламної стратегії
  • Практика:
    • Проаналізувати Google Trends за запитами
    • Проаналізувати сайт за допомогою сервісу SimilarWeb
    • Проаналізувати доступні охоплення для рекламної кампанії
  • ДЗ: підібрати конкурентів, оцінити обсяги їхнього трафіку та проаналізувати креативи для просування власного проєкту

Технічна підготовка до рекламної кампанії

  • Ефективний бриф для рекламних кампаній - який він?
  • Визначаємо складові плану маркетинг-кампанії
  • Різні офери = різні рекламні інструменти
  • VQVC як помічник для постановки SMART-цілей
  • Big Idea: як її побачити + розбір кейсів
  • Медіапланування, бюджети, таймінги
  • Як та для чого проводити рев’ю рекламних кампаній
  • Практика:
    • Створити тег GA4 в навчальному GTM
    • Визначити кількість користувачів на сайті в реальному часі за допомогою GA4
  • ДЗ: розробити measurement map для подій на сайті учбового кейсу або власного проєкту

Структуруємо рекламну кампанію згідно зі складністю проєкту. Google Ads пошук + PMax

  • Типи пошукових рекламних кампаній (Пошук + PMax + Demand Gen) у Google Ads та доступні біддинги
  • Можливі варіанти таргетингу (ключові слова та їхні відповідності, аудиторії і їхнє використання в пошукових кампаніях)
  • Елементи пошукової кампанії
  • Конкуренція всередині акаунта
  • Конкуренція на рівні МСС
  • Аналіз та оцінювання рекламних кампаній через Google Analytics 4
  • Практика:
    • Підготувати асети для реклами
    • Розрахувати допустимі СРА та запропонувати структуру пошукових рекламних кампаній для сайту
  • ДЗ: розробити структуру пошукових кампаній та налаштувати брендову пошукову рекламну кампанію

Робота з брендовою рекламою в Google Ads

  • Типи непошукових рекламних кампаній у Google Ads та доступні біддинги (Display, Video, Demand Gen)
  • Можливі варіанти таргетингу
  • Елементи медійної кампанії
  • Аналіз та інтерпретація ефективності непошукових РК (Reach, AdRecal, Brand Consideration)
  • Практика:
    • Підготувати асети для дисплейної реклами сайту та проаналізувати можливий ремаркетинг аудиторії для дисплейної кампанії
    • Запропонувати асети для такої аудиторії
  • ДЗ: розробити структуру та налаштувати дисплейні кампанії для навчального кейсу чи свого проєкту

Особливості рекламних кампаній для застосунків

  • Основні аналітичні інструменти для відстеження мобільних застосунків (AppsFlyer, Adjust, Firebase)
  • Типи App-кампаній у Google Ads (UAC & App engagement)
  • Web to App Approach. Шлях клієнтів з мобільного пошуку до застосунків
  • Практика: підготувати асети для UAC та measurement map для подій всередині застосунку
  • ДЗ: створити UAC-кампанію в акаунті Google Ads, використовуючи асети з минулих кампаній

Google Merchant Center. Обмеження в рекламі для e-com

  • Вимоги та обмеження для бізнесу, який планує використовувати Merchant Center та шопінг-кампанії
  • Фід даних. Підготування технічного завдання
  • Оптимізація фіда даних для рекламної кампанії
  • Способи оновлення фіда даних
  • Аналіз ефективності оголошень
  • Практика: запропонувати структуру фіда Merchant Center та розібрати параметри товару за прикладом
  • ДЗ: підготувати технічне завдання для фіда даних для інтернет-магазину

Методологія експериментів у рекламних кампаніях

  • Аналіз результатів рекламної кампанії в Google Ads, Google Analytics 4 та внутрішніх CRM
  • Причини розходження даних
  • Тестування біддинг-стратегій
  • Тестування креативів
  • Тестування посадкових сторінок
  • Масштабування рекламних кампаній Google Ads
  • Практика: розібрати набір гіпотез для покращення на сторінці сайту за допомогою сервісу PageSpeed
  • ДЗ: розробити план експерименту для тестування біддинг-стратегій для сайту

Facebook Ads + TikTok Ads + LinkedIn Ads + Telegram Ads

  • Огляд рекламних кабінетів та основних функцій платформ
  • Типи рекламних кампаній та основні елементи рекламних оголошень
  • Розгляд різних типів таргетування аудиторії
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній у GA4
  • Практика: розробити структуру акаунта та таргетинг на Facebook Ads для проєкту

Amazon Ads + Microsoft (Bing) Ads + Yelp Ads + Pinterest Ads + Apple Search Ads

  • Огляд рекламних кабінетів та основних функцій платформ
  • Типи рекламних кампаній та основні елементи рекламних оголошень
  • Розгляд різних типів таргетування аудиторії
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній у GA4
  • Практика: імпортувати з акаунта Google Ads пошукову кампанію в Microsoft (Bing) Ads
  • ДЗ: налаштувати кампанію в акаунті Microsoft (Bing) Ads для власного проєкту або навчального кейсу

Google Marketing Platform. Enterprise-рішення для налаштування рекламних кампаній

  • Campaign Manager 360. Необхідність використання
  • DV360 та контрактна модель закупки рекламних показів
  • Автоматизація пошукових рекламних кампаній: Search Ads 360
  • Ads Data Hub: аналіз ефективності реклами
  • Практика: розібрати типи рекламних оголошень на сайті

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Домашні завдання
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Три найкращі студенти матимуть можливість пройти співбесіду на позицію PPC-спеціаліста в компанію Jooble

Викладачі курсу

Анастасія Кундельська - Head of Paid Search at Jooble

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Promodo Academу
Формат
Online
Початок навчання
08.10.2025
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
13 000 UAH за курс
Навчальний центр
Atom
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
28 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
03.10.2025
Тривалість
15 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
21 000 UAH за курс
Навчальний центр
Stfalcon Academy
Формат
Offline
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 850 UAH за курс