Курс Контекстна реклама в Google Ads
- Online
- Для початківців
- Digital Marketing, Targeting / PPC
![]() |
|
Навчальний центр: | IT STEP Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 2 місяців |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | 7 800 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Контекстна реклама - тип інтернет-реклами, який допомогає залучити цільову аудиторію будь-якому бізнесу. Опанувавши її роботу в Google Ads ви зможете результативно просувати власні або клієнтські проєкти, збільшувати прибуток та розвивати бренди.
Програма курсу
Основи Google Ads
- Що таке Google Ads? Принципи реклами контекстної реклами
- Переваги Google Ads
- Основні показники ефективності
- KPI для проєктів, бізнесу
- Види рекламних компаній. Для яких цілей різні види рекламних компаній
- Як працює аукціон. Формування ціни на клік. Показник яості
- Встановлення та налаштування необхідного софту. Реєстрація акаунту (MCC + Рекламний) (практика)
- Пошукові запити. Ключові слова. Мінус слова. Типи відповідності ключових та мінус-слів
- Підбір та угруповання ключових слів. Вибір мінус-слів. Списки мінус-слів
- Огляд доступних сервісів підбору ключових слів
- Структура рекламного акаунта та його побудова
- Практика: розбір тематики, добір та групування ключових слів та мінус-слів. Крос-мінусування груп
Медіа-кампанії
- Чому вам потрібні медіа-компанії. Основні завдання медіа-реклами
- Методи таргетингу в GDN
- Види аудиторії та їх відмінності
- Що таке ремаркетинг? Типи ремаркетингу в оголошеннях Google. Налаштування ремаркетингу в оголошеннях Google
- Структура компанії для GDN. Формати оголошень
- Практика: Налаштування аудиторій через веб-інтерфейс Google Ads. Ознайомлення з тегом ремаркетингу Google Ads
- Практика: створення медіа-компаній у веб-інтерфейсі
- Практика: створення медійних кампаній у Google Ads Editor
Відеокампанії YouTube
- Чому вам потрібні відеокампанії Google Ads. Основні завдання відеореклами
- Методи таргетингу для відеореклами
- Формати оголошень YouTube. Їх особливості. Варіанти застосування
- Практика: створення відеокампаній у веб-інтерфейсі
- Практика: створення відеокампаній у Google Ads Editor
- Особливості роботи інтерфейсів під час створення відеокампаній
Торгові кампанії. Merchant Center
- Для чого потрібні торгові кампанії Google Ads. Основні завдання торгових кампаній
- Налаштування акаунта Merchant Center. Вимоги до сайту
- Технічні завдання для запуску та налаштування акаунта
- Практика: створення рекламної кампанії Google Shopping. Відмінність звичайних торгових кампаній від "Розумних"
- Практика: створення фіда даних. Ручний та автоматичний фід. Використання фіда даних в інших рекламних кампаніях
Google Analytics
- Практика створення фіда даних. Ручний та автоматичний фід. Використання фіда даних в інших рекламних кампаніях
- Навіщо потрібна аналітика? Маркетингові та бізнес цілі компаній
- Базові налаштування GA. Знайомство з інтерфейсом та його застосування
- Розширена електронна торгівля
- Звіти GA. Вбудовані + галарея звітів
- Додаткові параметри у стандартних звітах. Фільтри. Регулярні вирази. Обчислювані показники
- Знайомство з Google Data Studio. Автоматизація звітності
- Атрибуція даних
- Як не потрібно створювати звіти для клієнтів
Знайомство з GTM
- Що таке GTM? Основні завдання, що реалізуються за допомогою GTM
- Практика: створення Google Tag Manager
- Технічні завдання для налаштування пов'язаних елементів у GTM
- Практика: встановлення тега Google Ads + налаштування динамічного ремаркетингу Google Ads
- Практика: налаштування конверсій Google Ads за допомогою GTM
- Практика: встановлення тега Google Analytics
- Практика: налаштування розширеної електронної торгівлі за допомогою GTM
- Практика: налаштування конверсій Google Analytics за допомогою GTM
- Практика: використання нестандартних скриптів за допомогою GTM
Поглиблене знайомство з інтерфейсом Google Ads + автоматизація роботи
- Можливості веб-інтерфейсу
- Можливості інтерфейсу Google Ads Editor
- Практика: розглядаємо кожен елемент інтерфейсу вже з досвіду створених кампаній. Особливості та застосування (+ повторення всіх рекламних кампаній)
- Автоматизовані правила та скрипти. Основи застосування, використання
- Стратегії призначення ставок. Розбір та особливості застосування
Аналіз та оптимізація. Пошук кампаній. Торгові кампанії
- Показник якості
- Робота з пошуковими запитами
- Оцінка ефективності та загальна оптимізація кампаній
- Експерименти в кампаніях. Завдання, створення, аналіз результатів
- Оптимізація "Звичайних" та "Розумних торгових кампаній". Модернізація фіду даних
- Товарна аналітика
- Використання скриптів
Аналіз та оптимізація. Медіа-кампанії. GDN + YouTube
- Оцінка ефективності та загальної оптимізації кампанії
- Робота з місцями розміщення
- Робота з аудиторіями
- Застосування різних кампаній для досягнення маркетингових цілей
- Використання скриптів
Додатково
- Додаткові сервіси, які підвищують конверсію сайту
- Базові вимоги, за якими має бути оптимізована посадкова сторінка
- Базові вимоги та розробка стратегії просування клієнта
- Гайдлайн зі створення та налаштування акаунта
Іспит
Особливості курсу
- Заняття вівторок та четверг (19:00-22:00)
- Підтримка під час навчання
- Вся інформація в електронній системі Mystat
- Онлайн вебінари
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
08.10.2025
Тривалість
11 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Hillel IT school
Формат
Online
Початок навчання
16.10.2025
Тривалість
41 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
17 700 UAH за курс
Навчальний центр
ActPro
Формат
Online
Початок навчання
01.10.2025
Тривалість
26 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
16 000 UAH за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
03.02.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
English
Вартість
46 000 UAH за курс