Курс Digital маркетинг
- Online
- Для початківців
- Digital Marketing
![]() |
|
Навчальний центр: | Навчальний центр «Данко» |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 6 тижнів |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Програма курсу
Введення, загальні питання і термінологія
- Поняття SMM, SMO, основна термінологія, оцінка результатів роботи інтернет-маркетолога
- Аналіз тематики і конкурентів (оцінюємо як сайти, так і соціальні мережі)
- SMM-аудит свого сайту
- Поняття рекламних та медійних стратегій, розробка концепцій
- Види інтернет-проєктів, управління ними
- Маркетингові методи просування сайтів
- Визначення цільової аудиторії сайту
- Особливості української аудиторії, поняття трендів
- Особливості написання бізнес-плану
Робота з семантикою
- Що таке семантичне ядро
- Аналіз ключових запитів по тематиці, проєктам в інтернеті, словами і фразами
- Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту і соц. мереж, висновки
- Формування та кластеризація семантичного ядра, його подальша доробка і розширення
- Вивчення запитів клієнтів
- Прогнозування списку запитів для подальшої роботи
- Аналіз частотності і конкурентності запитів, розподіл на категорії
- Виняток нецільових запитів
- Інструментарій для складання семантичного ядра сайту
- Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
- Семантичне проектування сторінок сайту, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок
- SMM-просування під запити
- Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок
- Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів
- Включення в семантичне ядро україномовних і англомовних запитів, а також LSI-слів
Основи створення сайтів
- Що таке домен, хостинг, правила вибору
- Основи мови розмітки гіпертексту HTML, синтаксис, поняття тега, атрибута, значення
- Кодування документа
- Структура веб-документів
- Стилі, способи їх підключення, що таке CSS, розгляд різних версій
- Робота з браузерами, поняття кросбраузерності верстки
- Поняття CMS (систем управління сайтами)
- Порівняльна характеристика основних CMS (WordPress, Joomla, Drupal, Bitrix, OpenCart, PrestaShop, Magenta, Tilda)
- Особливості складання ТЗ розробникам на доопрацювання CMS (реальні приклади)
- Функціональність сайту і потреби аудиторії
- Архітектура сайту, варіанти
- Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів
- Ергономіка сайту
- Аудит і оцінка зручності роботи з сайтом (юзабіліті-аудит) та технічний аудит сайту, способи і методика оцінки
- Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом
- Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення
- Поширені помилки та їх наслідки
- Вимоги до доступності ресурсу
- Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення
- Проблеми пошуку інформації
- Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті
- Типові помилки реалізації пошуку
Контент-маркетинг
- Що таке контент, його види
- Звідки брати контент, особливості оформлення контенту
- Основні вимоги до кількості, структурі і якості контенту для пошукових систем
- Формування контент-плану проєкту
- Копірайтинг та рерайтинг
- Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота
- Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI)
- Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів
- Методи "пожвавлення" і "олюднення" інофрм-контенту для сайтів і соціальних мереж, синонімізація
- Поняття розмазування ключових слів
- Унікальність контенту, використання програми Advego Plagiatus
- Що не потрібно писати і як це може вплинути на ефективність просування
- Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів
- Захист контенту від крадіжок
- Ставлення пошукових систем до унікального контенту і плагіату
- Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах
- Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео
- Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego, textsale і miralinks
- Особливості створення унікального фотоконтентом, робота з програмою Adobe Photoshop
- Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій
- Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube
- Особливості складання ТЗ для дизайнерів
Внутрішня SEO-оптимізація
- Фактори ранжирування від пошукових систем
- Поняття внутрішньої оптимізації ресурсу
- Робота з СЕО-тегами (мета-теги, заголовки, посилання, виділення, списки і т.д.)
- Пошукова оптимізація, що робити і як
- Усунення дублів, сміття і битого інформації, посилань і графіки
- Поняття валідності коду
- Робота з картою сайту для людей і роботів
- Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги
- Вимоги до кількості та якості внутрішніх посилань
- Штрафні тематичні санкції пошукових систем, визначення, лікування, обхід
- Поняття семантичності верстки
- Підтримка мікроформатів в семантичної розмітки Schema.org
- Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах
- Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights
- Складання ТЗ програмісту
Посилальна зовнішня оптимізація (лінкбілдинг)
- Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань
- Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від "поганих сусідів", контекстні посилання, обмінні посилання
- "Лінковке" сайтів
- Наскрізні посилання, особливості роботи з ними
- Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb
- Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи
- Поняття орендних і вічних посилань
- Робота з посилальними біржами
- Правила якісної закупівлі посилань
- Розподіл маси посилань на куповані ключі-запити
- Параметри зовнішніх посилань; Основні фактори оцінки цінності посилання
- Вибір і покупка посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань
- Штрафні посилальні санкції пошукових систем, методи діагностики, лікування і виходу
- Блогові, Статейное і постовое просування сайтів
- Огляд роботи з біржами Sape, GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun
- Огляд українських та зарубіжних посилальних бірж, рекомендації
SMM-просування (соціальні мережі і YouTube)
- Особливості використання соціальних мереж в Україні
- Пошук своєї соціальної мережі і цільової аудиторії
- Формування бюджету і стратегій просування в різних соціальних мережах
- Особливості SMM просування в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin
- Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах
- Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів
- Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами, плагінами, додатками і компонентами з соціальних мереж
- Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics
- Вимірювання показників ефективності SMM
- Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах
- Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті
- Наявність кнопок "Поділитися"
- Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес
- "Живі" соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі
- Використання хештегів в постах
- Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах
- Поняття Open Graph розмітки
- Загальна кількість передплатників / учасників спільноти
- Активність користувачів в групі / публічній сторінці
- Трафік і взаємодія користувачів на сайті і на соціальних платформах
- Таргетована реклама в соціальних мережах, настройка рекламних компаній, робота з Ads Manager, поняття рекламного пікселя
- Реклама сайту, груп, спільнот і постів
- Що таке SMO (Social Media Optimization), інтеграція сайту і SMM
- Формування настрою клієнтів, підвищення довіри до вашого сайту за допомогою відкликання з соціальних мереж
- Аналіз ефективності інвестицій в SMO
- Особливості створення та ведення свого каналу на відеохостингу Youtube, додавання і опис контенту
- Встановлення каналів, його оформлення, створення плей-листів, анотацій та підказок
- Робота з менеджером відео і відео-аналітикою
- Крауд-маркетинг в Youtube
- Розміщення реклами, монетизація каналу
Контекстна реклама в Google Ads
- Поняття PPC, оплата за клік
- Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії
- Види контекстної реклами, можливі місця показу
- Оцінка конкурентів по рекламної видачі
- Структура рекламного аккаунта Google Ads, особливості створення та налаштування рекламних компаній, груп і оголошень
- Варіанти оплати за клік і за покази
- Приблизна вартість реклами
- Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення
- Аналіз сезонності, вибір потрібних ключових слів (інструмент Google Keyword Tool), поняття типів відповідності ключових слів, стоп-слова
- Як домогтися привабливості оголошень
- Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі
- Орієнтування на мобільні пристрої
- Особливості додавання динамічних, графічних, медійних і відео оголошень, робота з контекстно-медійними мережами (КМС)
- Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання контекстної реклами
- Число показів і число переходів, що таке CTR
- Налаштування ремаркетингу, робота з GTM
- Звіти по рекламним компаніям
- Особливості роботи і спілкування з агентствами контекстної реклами, приклади ТЗ
- Банери і реклама на майданчиках
- Банерообмінні мережі
- Власні (внутрішні) банери
- Push-технології доставки контенту
- Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads
Email-маркетинг, блоги і RSS-стрічки
- Цілі email-маркетингу, види і категорії розсилок
- Огляд можливостей сервісів популярних поштових розсилок MailChimp, GetResponse, Campaign Monitor, UniSender і eSputnik
- Збір бази клієнтів для розсилки, використання анкетування, форми на сайті, соціальні мережі
- Розробка стратегії стратегії email маркетингу і структури email листів
- Ведення розсилки сайту
- Частота ведення розсилки
- Вивозили листів, тестування розсильних компаній
- Несанкціоновані розсилки (спам)
- Показники ефективності в email маркетингу
- Робота з блогами, типи блогів
- Етапи створення і ведення блогу і мікроблога
- Механіки просування за допомогою геосервісів
- Механізми і сценарії використання RSS
- RSS канали; Агрегатори RSS каналів
- Розсилка на дошки оголошень
Робота з аналітикою і статистикою
- Створення облікового запису та налаштування системи Google Analytics, установка кодів відстеження на сайті
- Зв'язування акаунтів Google Ads та Google Analytics
- Налаштування цілей аналітики, складання карти цілей, робота з UTM-мітками
- Основні звіти в Google Analytics
- Вивчення поведінкових факторів, аналіз точок входу сайту і шляхів користувачів
- Підрахунок числа контактів (онлайн-заявки)
- Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування
- Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту
- За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
- Які запити принесли більшу прибуток?
- Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
- Які розділи сайту найбільш популярні?
- Яка частка мобільних відвідувачів?
- Як працює реклама?
- Робота з Google Tag Manager, формування груп ремаркетингу
- Створення власних фільтрів, звітів і повідомлень в Google Analytics
- Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics
Особливості курсу
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Запис занять
- Методичні матеріали
- Пробне заняття
- Сертифікат
- Для підприємств і підприємців ціна +10%
Викладачі курсу
Грицай Іхтіандр
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
14.05.2024
Тривалість
8 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 400 UAH за курс
Навчальний центр
Onpage School
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 500 UAH за курс
Навчальний центр
Web Market It
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
5 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian, Russian
Вартість
300 USD за курс
Навчальний центр
IT STEP Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 800 UAH за курс