Курс Digital маркетинг

  • Online
  • Для початківців
  • Digital Marketing
Навчальний центр: Навчальний центр «Данко»
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:6 тижнів
Початок курсу:Дата формується
Вартість навчання:Уточнюйте

Програма курсу

Введення, загальні питання і термінологія

  • Поняття SMM, SMO, основна термінологія, оцінка результатів роботи інтернет-маркетолога
  • Аналіз тематики і конкурентів (оцінюємо як сайти, так і соціальні мережі)
  • SMM-аудит свого сайту
  • Поняття рекламних та медійних стратегій, розробка концепцій
  • Види інтернет-проєктів, управління ними
  • Маркетингові методи просування сайтів
  • Визначення цільової аудиторії сайту
  • Особливості української аудиторії, поняття трендів
  • Особливості написання бізнес-плану

Робота з семантикою

  • Що таке семантичне ядро
  • Аналіз ключових запитів по тематиці, проєктам в інтернеті, словами і фразами
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту і соц. мереж, висновки
  • Формування та кластеризація семантичного ядра, його подальша доробка і розширення
  • Вивчення запитів клієнтів
  • Прогнозування списку запитів для подальшої роботи
  • Аналіз частотності і конкурентності запитів, розподіл на категорії
  • Виняток нецільових запитів
  • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
  • Семантичне проектування сторінок сайту, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок
  • SMM-просування під запити
  • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок
  • Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів
  • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів, а також LSI-слів

Основи створення сайтів

  • Що таке домен, хостинг, правила вибору
  • Основи мови розмітки гіпертексту HTML, синтаксис, поняття тега, атрибута, значення
  • Кодування документа
  • Структура веб-документів
  • Стилі, способи їх підключення, що таке CSS, розгляд різних версій
  • Робота з браузерами, поняття кросбраузерності верстки
  • Поняття CMS (систем управління сайтами)
  • Порівняльна характеристика основних CMS (WordPress, Joomla, Drupal, Bitrix, OpenCart, PrestaShop, Magenta, Tilda)
  • Особливості складання ТЗ розробникам на доопрацювання CMS (реальні приклади)
  • Функціональність сайту і потреби аудиторії
  • Архітектура сайту, варіанти
  • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів
  • Ергономіка сайту
  • Аудит і оцінка зручності роботи з сайтом (юзабіліті-аудит) та технічний аудит сайту, способи і методика оцінки
  • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом
  • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення
  • Поширені помилки та їх наслідки
  • Вимоги до доступності ресурсу
  • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення
  • Проблеми пошуку інформації
  • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті
  • Типові помилки реалізації пошуку

Контент-маркетинг

  • Що таке контент, його види
  • Звідки брати контент, особливості оформлення контенту
  • Основні вимоги до кількості, структурі і якості контенту для пошукових систем
  • Формування контент-плану проєкту
  • Копірайтинг та рерайтинг
  • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота
  • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI)
  • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів
  • Методи "пожвавлення" і "олюднення" інофрм-контенту для сайтів і соціальних мереж, синонімізація
  • Поняття розмазування ключових слів
  • Унікальність контенту, використання програми Advego Plagiatus
  • Що не потрібно писати і як це може вплинути на ефективність просування
  • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів
  • Захист контенту від крадіжок
  • Ставлення пошукових систем до унікального контенту і плагіату
  • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах
  • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео
  • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego, textsale і miralinks
  • Особливості створення унікального фотоконтентом, робота з програмою Adobe Photoshop
  • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій
  • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube
  • Особливості складання ТЗ для дизайнерів

Внутрішня SEO-оптимізація

  • Фактори ранжирування від пошукових систем
  • Поняття внутрішньої оптимізації ресурсу
  • Робота з СЕО-тегами (мета-теги, заголовки, посилання, виділення, списки і т.д.)
  • Пошукова оптимізація, що робити і як
  • Усунення дублів, сміття і битого інформації, посилань і графіки
  • Поняття валідності коду
  • Робота з картою сайту для людей і роботів
  • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги
  • Вимоги до кількості та якості внутрішніх посилань
  • Штрафні тематичні санкції пошукових систем, визначення, лікування, обхід
  • Поняття семантичності верстки
  • Підтримка мікроформатів в семантичної розмітки Schema.org
  • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах
  • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights
  • Складання ТЗ програмісту

Посилальна зовнішня оптимізація (лінкбілдинг)

  • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань
  • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від "поганих сусідів", контекстні посилання, обмінні посилання
  • "Лінковке" сайтів
  • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними
  • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb
  • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи
  • Поняття орендних і вічних посилань
  • Робота з посилальними біржами
  • Правила якісної закупівлі посилань
  • Розподіл маси посилань на куповані ключі-запити
  • Параметри зовнішніх посилань; Основні фактори оцінки цінності посилання
  • Вибір і покупка посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань
  • Штрафні посилальні санкції пошукових систем, методи діагностики, лікування і виходу
  • Блогові, Статейное і постовое просування сайтів
  • Огляд роботи з біржами Sape, GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun
  • Огляд українських та зарубіжних посилальних бірж, рекомендації

SMM-просування (соціальні мережі і YouTube)

  • Особливості використання соціальних мереж в Україні
  • Пошук своєї соціальної мережі і цільової аудиторії
  • Формування бюджету і стратегій просування в різних соціальних мережах
  • Особливості SMM просування в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin
  • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах
  • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів
  • Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами, плагінами, додатками і компонентами з соціальних мереж
  • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics
  • Вимірювання показників ефективності SMM
  • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах
  • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті
  • Наявність кнопок "Поділитися"
  • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес
  • "Живі" соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі
  • Використання хештегів в постах
  • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах
  • Поняття Open Graph розмітки
  • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти
  • Активність користувачів в групі / публічній сторінці
  • Трафік і взаємодія користувачів на сайті і на соціальних платформах
  • Таргетована реклама в соціальних мережах, настройка рекламних компаній, робота з Ads Manager, поняття рекламного пікселя
  • Реклама сайту, груп, спільнот і постів
  • Що таке SMO (Social Media Optimization), інтеграція сайту і SMM
  • Формування настрою клієнтів, підвищення довіри до вашого сайту за допомогою відкликання з соціальних мереж
  • Аналіз ефективності інвестицій в SMO
  • Особливості створення та ведення свого каналу на відеохостингу Youtube, додавання і опис контенту
  • Встановлення каналів, його оформлення, створення плей-листів, анотацій та підказок
  • Робота з менеджером відео і відео-аналітикою
  • Крауд-маркетинг в Youtube
  • Розміщення реклами, монетизація каналу

Контекстна реклама в Google Ads

  • Поняття PPC, оплата за клік
  • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії
  • Види контекстної реклами, можливі місця показу
  • Оцінка конкурентів по рекламної видачі
  • Структура рекламного аккаунта Google Ads, особливості створення та налаштування рекламних компаній, груп і оголошень
  • Варіанти оплати за клік і за покази
  • Приблизна вартість реклами
  • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення
  • Аналіз сезонності, вибір потрібних ключових слів (інструмент Google Keyword Tool), поняття типів відповідності ключових слів, стоп-слова
  • Як домогтися привабливості оголошень
  • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі
  • Орієнтування на мобільні пристрої
  • Особливості додавання динамічних, графічних, медійних і відео оголошень, робота з контекстно-медійними мережами (КМС)
  • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання контекстної реклами
  • Число показів і число переходів, що таке CTR
  • Налаштування ремаркетингу, робота з GTM
  • Звіти по рекламним компаніям
  • Особливості роботи і спілкування з агентствами контекстної реклами, приклади ТЗ
  • Банери і реклама на майданчиках
  • Банерообмінні мережі
  • Власні (внутрішні) банери
  • Push-технології доставки контенту
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads

Email-маркетинг, блоги і RSS-стрічки

  • Цілі email-маркетингу, види і категорії розсилок
  • Огляд можливостей сервісів популярних поштових розсилок MailChimp, GetResponse, Campaign Monitor, UniSender і eSputnik
  • Збір бази клієнтів для розсилки, використання анкетування, форми на сайті, соціальні мережі
  • Розробка стратегії стратегії email маркетингу і структури email листів
  • Ведення розсилки сайту
  • Частота ведення розсилки
  • Вивозили листів, тестування розсильних компаній
  • Несанкціоновані розсилки (спам)
  • Показники ефективності в email маркетингу
  • Робота з блогами, типи блогів
  • Етапи створення і ведення блогу і мікроблога
  • Механіки просування за допомогою геосервісів
  • Механізми і сценарії використання RSS
  • RSS канали; Агрегатори RSS каналів
  • Розсилка на дошки оголошень

Робота з аналітикою і статистикою

  • Створення облікового запису та налаштування системи Google Analytics, установка кодів відстеження на сайті
  • Зв'язування акаунтів Google Ads та Google Analytics
  • Налаштування цілей аналітики, складання карти цілей, робота з UTM-мітками
  • Основні звіти в Google Analytics
  • Вивчення поведінкових факторів, аналіз точок входу сайту і шляхів користувачів
  • Підрахунок числа контактів (онлайн-заявки)
  • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування
  • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту
  • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
  • Які запити принесли більшу прибуток?
  • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
  • Які розділи сайту найбільш популярні?
  • Яка частка мобільних відвідувачів?
  • Як працює реклама?
  • Робота з Google Tag Manager, формування груп ремаркетингу
  • Створення власних фільтрів, звітів і повідомлень в Google Analytics
  • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics

Особливості курсу

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять
  • Методичні матеріали
  • Пробне заняття
  • Сертифікат
  • Для підприємств і підприємців ціна +10%

Викладачі курсу

Грицай Іхтіандр

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
14.05.2024
Тривалість
8 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 400 UAH за курс
Навчальний центр
Onpage School
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 500 UAH за курс
Навчальний центр
Web Market It
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
5 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian, Russian
Вартість
300 USD за курс
Навчальний центр
IT STEP Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 800 UAH за курс