Курс Lead Generation
- Online
- Для початківців
- Sales / Lead Generation / Business Development
![]() |
|
Навчальний центр: | Projector |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian, English |
Тривалість навчання: | 2 місяців |
Початок курсу: | 14.10.2024 |
Вартість навчання: | 12 750 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Базовий курс для тих, хто хоче розпочати карʼєру лідогенератора в ІТ. За 2 місяці дізнаємося, де шукати клієнтів, щоб збільшити дохід компанії. Отримані навички відпрацюємо з реальним замовником.
Програма курсу
Як продають IT компанії? Суть та складники продажів
- Функції sales процесу в сучасній ІТ компанії продуктового та сервісного напрямків
- Лідогенерація в процесі продажів
- Inbound та outbound джерела лідогенерації
- Ролі в лідген команді
- Зв’язка функцій Lead Generation & Sales
Ключові терміни. Ideal Client Profile як основа процесу пошуку та залучення нових клієнтів
- Поняття Lead, MQL, SQL, Deal, Opportunity та їхнє практичне значення
- ICP та його сфера застосування. Чинники, які впливають на параметри ICP
- Розгляд ICP на прикладі аутсорсингової та продуктової ІТ компанії
- Застосування ICP у щоденній роботі
IT інструменти та ресурси в роботі лідогенератора. Частина 1
- Робота з Apollo.io, Snov.io, розбір функціональних можливостей
- Пошук за допомогою Linkedin Sales Navigator
- Необхідність і способи верифікації контактних даних
- Одночасне застосування інструментів для пошуку та верифікації контактів відповідно до вказаного ICP
- робота з Woodpecker, Icereach, Apollo, Neverbounce, Crunchbase
IT інструменти та ресурси в роботі лідогенератора. Частина 2 - Data Enrichment
- Джерела пошуку додаткової інформації про компанію
- Sale signals – як їх ідентифікувати
- Класичний чеклист напрямів пошуку інформації
- Використання IT ресурсів для пошуку даних
Q&A сесія
Аналітика об'єму та структури нового ринку на основі ICP перед запуском лідген активностей.
Робота з LinkedIn профілем, основи Social Selling
- Критерії та метрики ефективного профілю в LinkedIn
- Набір активностей по розвитку профілю "від 0 підписників"
- Формулювання контент плану відповідно до цільової аудиторії
- Нарощуємо credibility та конверсійність профілю: план активностей у руках лідогенератора
Техніка outbound комунікації
- Основи e-mail маркетингу: загальна механіка процесу, IT інструменти
- Технічні аспекти e-mail маркетингу: домени, spam листи, bounces
- Практика написання sales piches
- Автоматизація роботи в LinkedIn
- Практика поєднання двох і більше каналів комунікацій із потенційними клієнтами
Маркетинг кваліфікація потенційних клієнтів
- Роль лідогенератора в MQL фільтрації потенційних клієнтів
- Ознаки MQL стадії клієнта
- Способи проведення кваліфікації через письмову комунікацію
- Параметри невідповідності стадії MQL
- Розгляд прикладів компаній, що пройшли MQL кваліфікацію
Формування leadgen команди. Вимоги до hard/soft skills
- Параметри визначення розміру команди
- Оцінка навичок кандидатів, підходи до формування технічних завдань
- Ефективна адаптація лідогенератора, робота з ризиками на етапі онбордингу
- Масштабування команди: параметри, які враховуємо
Операційне управління лідогенерацією. Сталий розвиток команди
- Запуск процесів та підсистем лідогенерації, типові bottle necks, робота з ними
- Оперативне планування роботи команди, performance ретроспективи
- Управлінські прийоми підвищення ефективності
- Система мотивації команди, розробка бонусних схем
- Формування культури сталого розвитку, запуск навчальних процесів у команді
Аналітика й індикатори ефективності в лідогенерації
- Основні операційні індикатори ефективності лідген спеціаліста
- Аналітика ефективності e-mail та LinkedIn кампаній
- Структура щотижневої, щомісячної та щоквартальної звітності
- Пошук інсайтів та прийняття управлінських рішень на основі даних
Стратегія лідогенерації. Планування цілей та задач
- Алгоритм планування роботи функції на 6–12 місяців
- Розгляд і аналіз лідогенераційних планів, розбір логіки кейсів
- Роль учасників команди в процесі планування
- Типові помилки: зменшуємо ризики прорахунків та хибних очікувань
Особливості курсу
- Вебінари
- Real-life завдання
- Курсовий проєкт
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 14 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Олександр Шевченко - Head of Operations & Scaling at SoftWay
- Юлія Коновалова - Head of Lead Generation at 8allocate (Запрошена лекторка)
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Початок навчання
05.11.2025
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
3 500 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%
Навчальний центр
IAMPM
Формат
Online
Початок навчання
16.07.2024
Тривалість
12 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
IAMPM
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Початок навчання
27.08.2025
Тривалість
4 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 900 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%