Курс Lead Generation

  • Online
  • Для початківців
  • Sales / Lead Generation / Business Development
Навчальний центр: Projector
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian, English
Тривалість навчання:2 місяців
Початок курсу:14.10.2024
Вартість навчання:12 750 UAH за курс

Базовий курс для тих, хто хоче розпочати карʼєру лідогенератора в ІТ. За 2 місяці дізнаємося, де шукати клієнтів, щоб збільшити дохід компанії. Отримані навички відпрацюємо з реальним замовником.

Програма курсу

Як продають IT компанії? Суть та складники продажів

  • Функції sales процесу в сучасній ІТ компанії продуктового та сервісного напрямків
  • Лідогенерація в процесі продажів
  • Inbound та outbound джерела лідогенерації
  • Ролі в лідген команді
  • Зв’язка функцій Lead Generation & Sales

Ключові терміни. Ideal Client Profile як основа процесу пошуку та залучення нових клієнтів

  • Поняття Lead, MQL, SQL, Deal, Opportunity та їхнє практичне значення
  • ICP та його сфера застосування. Чинники, які впливають на параметри ICP
  • Розгляд ICP на прикладі аутсорсингової та продуктової ІТ компанії
  • Застосування ICP у щоденній роботі

IT інструменти та ресурси в роботі лідогенератора. Частина 1

  • Робота з Apollo.io, Snov.io, розбір функціональних можливостей
  • Пошук за допомогою Linkedin Sales Navigator
  • Необхідність і способи верифікації контактних даних
  • Одночасне застосування інструментів для пошуку та верифікації контактів відповідно до вказаного ICP
  • робота з Woodpecker, Icereach, Apollo, Neverbounce, Crunchbase

IT інструменти та ресурси в роботі лідогенератора. Частина 2 - Data Enrichment

  • Джерела пошуку додаткової інформації про компанію
  • Sale signals – як їх ідентифікувати
  • Класичний чеклист напрямів пошуку інформації
  • Використання IT ресурсів для пошуку даних

Q&A сесія

Аналітика об'єму та структури нового ринку на основі ICP перед запуском лідген активностей.

Робота з LinkedIn профілем, основи Social Selling

  • Критерії та метрики ефективного профілю в LinkedIn
  • Набір активностей по розвитку профілю "від 0 підписників"
  • Формулювання контент плану відповідно до цільової аудиторії
  • Нарощуємо credibility та конверсійність профілю: план активностей у руках лідогенератора

Техніка outbound комунікації

  • Основи e-mail маркетингу: загальна механіка процесу, IT інструменти
  • Технічні аспекти e-mail маркетингу: домени, spam листи, bounces
  • Практика написання sales piches
  • Автоматизація роботи в LinkedIn
  • Практика поєднання двох і більше каналів комунікацій із потенційними клієнтами

Маркетинг кваліфікація потенційних клієнтів

  • Роль лідогенератора в MQL фільтрації потенційних клієнтів
  • Ознаки MQL стадії клієнта
  • Способи проведення кваліфікації через письмову комунікацію
  • Параметри невідповідності стадії MQL
  • Розгляд прикладів компаній, що пройшли MQL кваліфікацію

Формування leadgen команди. Вимоги до hard/soft skills

  • Параметри визначення розміру команди
  • Оцінка навичок кандидатів, підходи до формування технічних завдань
  • Ефективна адаптація лідогенератора, робота з ризиками на етапі онбордингу
  • Масштабування команди: параметри, які враховуємо

Операційне управління лідогенерацією. Сталий розвиток команди

  • Запуск процесів та підсистем лідогенерації, типові bottle necks, робота з ними
  • Оперативне планування роботи команди, performance ретроспективи
  • Управлінські прийоми підвищення ефективності
  • Система мотивації команди, розробка бонусних схем
  • Формування культури сталого розвитку, запуск навчальних процесів у команді

Аналітика й індикатори ефективності в лідогенерації

  • Основні операційні індикатори ефективності лідген спеціаліста
  • Аналітика ефективності e-mail та LinkedIn кампаній
  • Структура щотижневої, щомісячної та щоквартальної звітності
  • Пошук інсайтів та прийняття управлінських рішень на основі даних

Стратегія лідогенерації. Планування цілей та задач

  • Алгоритм планування роботи функції на 6–12 місяців
  • Розгляд і аналіз лідогенераційних планів, розбір логіки кейсів
  • Роль учасників команди в процесі планування
  • Типові помилки: зменшуємо ризики прорахунків та хибних очікувань

Особливості курсу

  • Вебінари
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 14 днів від початку курсу

Викладачі курсу

  • Олександр Шевченко - Head of Operations & Scaling at SoftWay
  • Юлія Коновалова - Head of Lead Generation at 8allocate (Запрошена лекторка)

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Genesis Academy
Формат
Offline+Online
Початок навчання
01.12.2023
Тривалість
14 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно
Навчальний центр
IAMPM
Формат
Online
Початок навчання
14.01.2026
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Lemon School
Формат
Online
Початок навчання
26.04.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
12 200 UAH за курс
Навчальний центр
Genius.Space
Формат
Online
Початок навчання
15.12.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте