Курс LeadGen Expert

  • Online
  • Для досвідчених
  • Sales / Lead Generation / Business Development
Навчальний центр: IAMPM
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:12 занять
Початок курсу:16.07.2024
Вартість навчання:Уточнюйте

Програма курсу

Модуль 1. Основи продажів в IT компаніях

  • Роль лідогенерації в процесі продажу
  • Функції лідогенератора в сучасній IT компанії
  • Inbound та outbound джерела лідогенерації
  • Ролі у лідген-команді
  • Кар'єрні перспективи професії

Модуль 2. Введення у процеси лідогенерації

  • Що таке ICP та BP та покроковий розбір формування
  • Методологія аналітики, і чому без неї все інше не принесе результату
  • Розбір інструментів та їх важливість у процесі побудови лідогенерації та продажів
  • Показники для ефективного лідген-процесу

Модуль 3. Робота з базою клієнтів

  • Пошук потенційних лідів
  • Кастомізація в сучасних умовах: структура, інструменти, переваги
  • Автоматизація роботи з даними: розбір інструментів, їх інтеграція та варіанти використання
  • Техніки застосування: розбір на реальних кейсах та приклади використання на різних етапах роботи
  • Первинна кваліфікація зібраних даних на відповідність інтегрованим фреймворкам

Модуль 4. Робота з LinkedIn. Воркшоп

  • Що таке LinkedIn та як з ним працювати
  • Обмеження та правила роботи з LinkedIn
  • Ефективні ланцюжки листів: підготовка, створення, розбір формування follow-up
  • Робота з показниками конверсії та аналітикою: кому, що і коли писати?
  • Різниця підходів у роботі з холодною та гарячою базою
  • Автоматизація роботи з LinkedIn

Модуль 5. Робота з біржами (UpWork). Воркшоп

  • Що таке біржі та їх види
  • Можливості на біржах для лідогенератора
  • Правила та особливості роботи з біржами
  • Автоматизація роботи з біржами на прикладі UpWork

Модуль 6. Робота з Email-маркетингом

  • Що таке email-маркетинг і як він впливає на загальну лідогенерацію
  • Особливості роботи через email: структура, особливості та фішки
  • Як працює email-канал: налаштування та технічні особливості
  • Розбір ключових помилок
  • Як забезпечити високу доходимість листів та збільшити конверсію
  • Робота з вормінг інструментами, репутацією домену та розбір кроків, необхідних на кожному з етапів
  • Детальний розбір інструментів, необхідних на різних етапах email outreach
  • Налаштування та створення email-кампаній, відправка листів (розбір шаблонів, помилок та робочих кейсів)
  • Інструкції щодо створення повідомлень: як писати так, щоб вам відповідали
  • Робота з базою отримувачів: структуризація та сегментація

Модуль 7. Робота з некласичними каналами лідогенерації

  • Робота на івентах: пошук та валідація відповідних
  • Що робити з базою клієнтів після івентів
  • Особливості роботи з платформою Xing
  • RoadShow, тендери та специфіка роботи з ними

Модуль 8. Автоматизація роботи. Воркшоп

  • Процеси, які можна автоматизувати
  • Найбільш ефективні підходи, майданчики, інструменти для автоматизації
  • Робота з даними: як побудувати, розподілити на підструктури та збільшити ефективність у 2 рази
  • Знайомство з інструментами для автоматизації: Closely, Skylead, Expandi, Waalaxy, Linked Helper

Модуль 9. CRM: види, функціонал, користь. Воркшоп

  • Що таке CRM, основні види
  • Функції CRM, про які важливо знати лідгену
  • Огляд популярних CRM

Модуль 10. Аналітика та індикатори ефективності лідогенерації

  • Основні операційні індикатори ефективності лідген-фахівця
  • Аналітика ефективності e-mail та LinkedIn кампаній
  • Структура щотижневої, щомісячної та щоквартальної звітності

Q&A-сесія

Групова сесія з Анною Демерчян для студентів тарифу "З нашою допомогою" та "Преміум", де ви зможете задати свої питання або розглянете власні робочі кейси, з якими потрібна допомога.

Final Test

Фінальний тест, який допоможе виявити рівень засвоєння матеріалу та може стати першим етапом для отримання job offer.

Особливості курсу

  • Актуальна програма
  • Практичне навчання
  • Бонусні матеріали
  • Особистий ментор
  • Контакт та поради від спікерів
  • Підсумковий іспит
  • Сертифікат, що ціниться в сфері  IT
  • Корисний нетворкінг

Викладачі курсу

  • Анна Демерчян - Head of Sales Development at Eleken
  • Тамара Левіт - Senior Technical Product Manager of Appflow.AI

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Lemon School
Формат
Online
Початок навчання
26.04.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
12 200 UAH за курс
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
18.02.2025
Тривалість
15 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте