Курс NIMA Marketing - A
- Online
- Для початківців
- Digital Marketing
![]() |
|
Навчальний центр: | International Marketing Business Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 місяців |
Початок курсу: | 18.10.2025 |
Вартість навчання: | 48 000 UAH за курс |
Відеозапис курсу - 32000 UAH.
Курс дозволяє освоїти фундаментальні засади сучасного маркетингу, закласти основу для розвитку головної якості професійного маркетолога - маркетингового мислення. Також наш системний курс дасть повний набір маркетингового інструментарію для підприємця або професійного маркетолога.
Програма курсу
Вступ. Маркетинг, філософія та система понять
Метою вивчення даної інформації є набуття знань та розуміння етапів розвитку маркетингу, понять, що маються на увазі під термінами, принципів, областей застосування та основних теорій у маркетингу.
Цілі, завдання та стратегії маркетингу
У даному модулі розглядаються концепції маркетингу, етапи їх розвитку та різновиду, споживчий маркетинг (B2C), трейд-маркетинг, В2В маркетинг, маркетинг взаємин, прямий маркетинг, некомерційний маркетинг, макро-, мезо- та мікрофактори навколишнього середовища, а також поняття Цільової Аудиторії, Сегментації, Позиціонування та Стратегії. Крім того, увага приділяється і маркетинговому плануванню як основі створення будь-якої Стратегії. Ви навчитеся формулювати місію та бачення, виконувати ситуаційний аналіз (SWOT), цілі (SMART) та створювати унікальну торгову пропозицію (USP) на основі дослідження ринку.
Аналіз зовнішнього середовища та конкуренція
У процесі вивчення матеріалів даного модуля ви сформуєте цілісне уявлення про:
- Механізми функціонування ринків і галузей
- Про фактори впливу на їх роботу та розвиток
- Про макрофактори навколишнього середовища
- Про співвідношення попиту та пропозиції
- Про бізнес-ланцюжки, конкуренцію та її структуру та форми
- Моделі 5 сил конкуренції Портера
- Конкурентні стратегіях
- Рівні попиту та способах їх розрахунків
Ви навчитеся не тільки правильно шукати нішу та прораховувати її потенціал, але й прогнозувати можливості її поглиблення та ступеня володіння.
Поведінка споживачів
Цей модуль дуже важливий для глибокого розуміння маркетингу. У ньому розкрито основні моделі поведінки покупця, і навіть чинники, які на нього впливають. Також ви детально вивчите етапи процесу ухвалення рішення покупцем, CRM-системи, ролі у прийнятті рішень на B2B та B2C ринках.
Маркетингові дослідження
Після вивчення даного модуля ви зможете пояснити роль маркетингової інформації в компанії, розберетеся в різних видах досліджень і навчитеся підбирати комплекс отримання інформації, виходячи із запитів та завдань вашого бізнесу. Ви вивчите джерела отримання інформації та даних, а також способи та види отримання маркетингової інформації, зможете скласти бриф дослідження та вибрати інструменти дослідження, а також ефективно використовувати способи первинного дослідження та отримання інформації.
Аналіз конкурентноспроможності організації
Цей модуль призначений для всіх, хто планує досконало вивчити способи побудови відділу маркетингу та організацію роботи функції маркетингу в компанії, а також навчитеся наділяти співробітників тими чи іншими повноваженнями для більш ефективної взаємодії з іншими підрозділами компанії.
Маркетингова товарна аналітика
Модуль включає:
- Властивості та атрибути товарів
- Маркетинг послуг
- Управління асортиментом та товарними категоріями
- Брендинг
У цьому модулі докладно розглядається класифікація товарів та послуг, їх якості та вигоди. Ви навчитеся приймати управлінські рішення в галузі товарної політики, керувати асортиментом та торговими марками, розберетеся з основами офлайн та онлайн сервісу та питаннями лояльності. Також, ви познайомитеся з основами брендингу, видами брендів, індивідуальними торговими марками та циклом розробки нових продуктів та послуг. Також, увага приділяється маркетингу послуг та його особливостям.
Маркетингова цінова політика
Модуль включає:
- Стратегії та цілі ціноутворення
- Визначення ринкової ціни
- Коригування цін
Ви дізнаєтеся про:
- Маркетингові функції ціни і розберетеся в особливостях психологічного сприйняття ціни
- Вивчите види знижок та зможете грамотно ними керувати
- Навчитеся вважати важливі фінансові показники: ROI, маржинальність, валовий та чистий прибуток, точку беззбитковості, еластичність попиту, рентабельність, ліквідність та багато іншого
- Ви навчитеся прогнозувати прибуток та можливі збитки та збирати фінансову інформацію для ефективного прийняття управлінських рішень
Політика дистрибуції
Модуль включає:
- Управління каналами дистрибуції
- Логістика
Все про доставку споживчої цінності, функції дистрибуції та її канали, види розподілу, стратегії pull і push, вертикальні маркетингові системи VFB/GWB - у цьому модулі. Ви також дізнаєтеся про франчайзинг та мерчандайзинг послуг, роботу логістичних ланцюгів та стратегії виходу на міжнародні ринки. Також у рамках даного модуля ви набудете навичок прийняття рішень в галузі організаційної структури в рамках каналів розподілу та дистрибуції, навчитеся керувати товарорухом та товарообігом.
Маркетингові комунікації
У цьому важливому модулі ви познайомитеся з організацією процесу комунікацій зсередини та розкриєте всі можливості для комплексного просування вашого бізнесу. Ви дізнаєтеся все про моделі комунікацій, маркетинг відносин і електронний маркетинг, комунікаційних можливостях інтернет і критерії вибору каналів комунікацій, способи контакту з аудиторією, моделі DAGMAR і AIDA. Ви заглибитеся в рекламу та її функції, формування іміджу, порівняльну рекламу POP/POS, SEA, SEO, афілійований маркетинг та суспільні зв'язки, організацію PR-кампаній, акцій та формування громадської думки, вивчіть елементи комунікаційного міксу та всі показники медійного планування.
Торгова стратегія
У процесі вивчення навчальних матеріалів даного модуля ви дізнаєтеся все про роздрібну торгівлю та її типи, концепції та формати, про 6Р, роздрібну торгівлю, про чотири елементи товарної політики, маркетинг у роздріб, мерчандайзингу та маршрутизації. Ви навчитеся вибирати тип роздрібної стратегії та познайомитеся з планом її покрокової ефективної реалізації.
Основи digital marketing
Даний модуль покликаний закласти основи цифрового маркетингового мислення і відповісти на всі питання комплексного просування в інтернет. Ви дізнаєтесь як:
- Створити friendly сайт, здатний продавати
- Як утримати клієнта та збільшити ймовірність повторної купівлі за допомогою інструментів digital marketing
- Що таке контент-маркетинг, контент користувача та блоги
- Як керувати вирвою продажів в інтернет-маркетингу та багато іншого
Реклама в інтернет
У цьому модулі ви дізнаєтеся про всіх основних рекламних носіїв у цифровому середовищі. Ви вивчите тонкощі PPC, банерної та відеореклами, навчитеся налаштовувати націлення, дізнаєтеся що таке річ-медіа, для чого служать аукціони і що таке афілійований маркетинг.
Social Media Marketing
Ви познайомитеся з основними показниками ефективності роботи в SMM, навчитеся планувати та реалізовувати рекламні кампанії, ефективно керувати бюджетом на просування, адмініструвати спільноти, бізнес-сторінки та особистий блог у соцмережі. Ви навчитеся органічно вбудовувати стратегію присутності бренду у соціальних мережах у загальну маркетингову стратегію у всіх напрямках від створення контенту до збуту товарів чи послуг. Модуль розкриє тренди розвитку SMM і перспективних платформ, що розвиваються, ви навчитеся отримувати конкурентну перевагу використовуючи best practicies, досвід, методики кращих практиків SMM. У програмі: Youtube, Instagram, Google+, Twitter, Linkedin, Facebook та ін.
Пошуковий маркетинг (Search Engine Marketing)
Все про пошуковий маркетинг та його функціонал, SEO та SEA, підбір ключових слів та змісту, типи та види посилань, аукціонну систему пошукового маркетингу, органічний та платний пошук, онлайн та офлайн оптимізацію сайту, інструменти Google для SEO. Ви отримаєте системні знання та практичні навички у посиленні позиції сайту в пошукових системах, зрозумієте логіку пошукового маркетингу, а також дізнаєтесь як побудувати та підтримувати ефективну SEO стратегію, навчитися використовувати широкий спектр спеціальних інструментів SEO у щоденній роботі, правильно створювати стратегію SEO та підбирати спеціальні інструменти.
E-mail marketing
У матеріалах модуля розглядається маркетинг поштових розсилок як ефективний метод комунікації з клієнтами та партнерами. Ви навчитеся налаштовувати кампанії поштових розсилок спираючись на критерії їх ефективності, дізнаєтесь як створювати та керувати базою передплатників, познайомитеся з властивостями поштових програм та основними рішеннями сторонніх розробників (на глобальному та локальному рівні). Зможете планувати стратегію сегментації цільової аудиторії. Створювати корисний, привабливий та адаптований під запити цільової аудиторії контент. Оцінювати результативність кампаній e-mail розсилки за правильними показниками. Дізнаєтеся про тренди e-mail маркетингу та контент-маркетингу.
Веб-сайти та аналітика
- Набудете навичок вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації маркетингу в каналах digital
- Створення правильної структури звітів, роботи з аналітичними даними та налаштуваннями облікових записів
- Зможете узгодити бізнес-KPI з конфігурацією аналітичних звітів, ефективно використовувати можливості Google Analytics, отримати профіль про локацію вашої цільової аудиторії, її демографії, використовувані технології, пристрої, інтереси тощо
- Навчитеся визначати ефективність технічних рішень сайту, вимірювати рівень залучення відвідувачів на сайт та конверсію, використовуючи ключові показники
- Ознайомтеся з поняттями ROI/ROAS і навчитеся використовувати контент, події, AdWords, eCommerce
Підготовка до складання Міжнародного іспиту
Відповіді на додаткові питання, вирішення тестів, завдань та прикладів екзаменаційних завдань та питань.
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Живі вебінари
- Сертифікат про проходження курсу
- Міжнародна сертифікація
Викладачі курсу
- Жанн Смотрич - IMBA
- Юлія Луценко - Консультант з управління маркетингом
- Дмитро Карпенко - Dustas
- Євген Польов - Ciklum, Kantar Retail VR
- Юрій Робул - Netton CG
- Bert Jan Vukking - XpertNet
- Jacco Stolker - ETCN BV
- Андрій Прудіус - The Garrison Group
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.