Курс Реклама (Google, Instagram, Facebook)
- Online
- Для початківців
- Targeting / PPC
![]() |
|
Навчальний центр: | Lemon School |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 10 тижнів |
Початок курсу: | 15.12.2025 |
Вартість навчання: | 18 500 UAH за курс |
При оплаті відразу за весь курс ціна - 16650 грн.
Навчись працювати з Google та Facebook Ads та налаштовувати контексту рекламу з мінімальними витратами та максимальною ефективністю. 2 місяці навчання і ти РРС-спеціаліст.
Програма курсу
Модуль 1 - Контекстна реклама. Рекламні компанії. Підготовка акаунту
Заняття 1. Введення у контекстну рекламу
- Структура курсу
- Створення облікового запису Google Ads
- Типи рекламних компаній
- Воронка. Маркетинг характеристики
Заняття 2. Пошукова реклама. Збір семантичного ядра
- Пошукові рекламні кампанії
- Кейворди, типи відповідностей, мінус слова
- Різниця між мінус словами на рівні кампаній та MCC
- Ресьорч, збір, групування семантики та інструменти за допомогою яких це можна зробити
Заняття 3. Динамічні пошукові компанії. Пошукові оголошення
- Налаштування динамічних пошукових груп
- Адаптивні пошукові оголошення
- Розширення. Показник якості. Аукціон
Заняття 4. Налаштування та оптимізація. Google Ads Editor
- Google Ads Editor. Способи оптимізації пошукових кампаній
- Шаблон для заливу кампаній та менеджменту сьорч кампаній
Заняття 5. Торгові рекламні кампанії та Perfomance Max
- Google Merchant (налаштування акаунту та створення фідів)
- Perfomance Max кампанії та способи оптимізації
Заняття 6. Системи аналітики. Google Analytics
- Встановлення Google Analytics, базові налаштування та звіти
- Налаштування цілей
Заняття 7. Інтерфейс і цілі Google Analytics
- Google Tag Manager
- Налаштування цілей через Google Tag Manager
- Електронна комерція
Заняття 8. Контекстно-медійні рекламні кампанії
- Налаштування аудиторій ремаркетингу
- Налаштування рекламних кампаній у КМС та ремаркетингу
- Оптимізація рекламних кампаній КМС та ремаркетингу
Заняття 9. Контекстно-медійні рекламні кампанії (КММ). Ремаркетинг
- Налаштування аудиторій ремаркетингу
- Налаштування кастомних аудиторій
Заняття 10. Реклама на Youtube та автоматизація рекламних кампаній
- Налаштування та оптимізація відеореклами
- Автоматизація реклами базовими засобами Google Ads
- Модуль з контекстної реклами
Заняття 11. Стратегія назначення ставок
- Ручні та розумні стратегії в Google Ads, правила використання
- Аукціон (додатково)
Заняття 12. Кейси оптимізації рекламних кампаній
Аудит акаунту
Модуль 2 - Таргетована реклама
Заняття 13. Основи роботи із Facebook
- Основні аспекти алгоритмів Facebook
- Заборонені теми та типи блоків
- Аналіз та відбір аудиторії
Заняття 14. Business Suit, Business Manager, Meta Ads, Сторінки кампанії, Каталог
- Студенти познайомляться з бізнес-інструментами, доступними на Facebook
- Як створювати кампанії та керувати своїми рекламними обліковими записами?
Заняття 15. Мета pixel
- Метапіксель, включаючи встановлення та налаштування пікселя Facebook, а також створення подій
- Встановлення CAPI
- Чим відрізняється Meta Pixel від CAPI та як їх використовувати?
Заняття 16. Створення рекламних кампаній
- Створення кампаній з метою "Конверсії"
- Створення рекламних кампаній із метою "Трафік"
Заняття 17. Створення рекламних кампаній. Частина 2
- Створення рекламних кампаній з метою "Залучення"
- Створення рекламних кампаній із метою "Ліди"
- Створення рекламних кампаній із метою "Повідомлення" магазину на Facebook
Заняття 18. Як створювати креативи які працюють
- Різні типи реклами, доступні на Facebook, включаючи ключові компоненти ефективного креативу
- Огляд сервісів для створення креативів – Figma або Lunacy
Заняття 19. Аналіз та оптимізація рекламних кампаній
Різні звіти, доступні на Facebook, а також про те, як оцінювати та оптимізувати свої рекламні кампанії
Заняття 20. Що таке ефективна сторінка в Instagram. Як налаштувати. Створення чат-ботів
- Як створити та наповнити сторінку в Instagram, у тому числі створити ботів у Telegram
- Сервіси для чат-ботів Integramat (Make) та ManyChat/SmartSender
Заняття 21. Кар'єрний розвиток таргетолога
- Про різні кар’єрні шляхи, доступні в цифровому маркетингу, включаючи роль таргетолога та спеціаліста з контекстної реклами
- Навчитеся складати резюме та ефективно спілкуватися з клієнтами
Заняття 22. Розмова з кар'єрним менеджером
- Як і де шукати роботу для початківця і які інструменти при цьому використовувати
- Як правильно зробити резюме і яка інформація у ньому є надважлива, а що буде зайвим
- Як створити профіль на Linkedin, щоб його могли побачити потенційні роботодавці
- 7 порад, які допоможуть пройти онлайн співбесіду набагато успішніше
- Q&A
Особливості курсу
- Безкоштовна IT англійська
- Додаткові матеріали
- Кар'єрний менеджер
- Діджитал диплом для Linkedin
Викладачі курсу
- Іван Благовіщенський - CEO компанії EasyTarget
- Петро Лозинський - Middle PPC Specialist
- Діана Курасова - Senior PPC Manager
- Чмихун Антон - Marketing strategist | Senior lead generator
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.