Курс PPC-спеціаліст

  • Online
  • Для початківців
  • Targeting / PPC
Навчальний центр: Atom
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:28 занять
Початок курсу:Будь-який момент
Вартість навчання:Уточнюйте

Результат - засвоєна навичка налаштування реклами у Google та YouTube, підкріплена грошима, заробленими вже під час і після навчання. Ви навчаєтесь маркетингу, роботі з клієнтами, аналітиці та налаштуванню реклами у лідерів ринку і отримуєте затребувану та високооплачувану професію.

Програма курсу

Модуль 1 Основи маркетингу

Заняття 1. Вступне заняття. Правила програми. Постановка цілей

Про заняття: Розкажемо про правила, щоб отримати максимум від навчання. Розкажемо про методологію Soft +Hard+Mindfulness. Поставимо цілі та зрозуміємо, як їх досягти.

Результат заняття:

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
  • Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт

Заняття 2. Основи маркетингу

  • Hard: Цільова аудиторія: види аудиторії, сегментація, біль і вигоди. Аналіз конкурентів. Позиціонування, УТП. Універсальна продуктову лінійка. Ключові метрики бізнесу
  • Soft: Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів.
  • Розробили позиціонування та УТП.
  • Прописали універсальну продуктову лінійку.
  • Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики

Заняття 3. Основи контекстної реклами

  • Hard: Контекстна реклама та її місце в маркетингу. ТОП ніші для просування. Алгоритми Google. Покроковий план налаштування контекстної реклами від цілі до результату. РРС-спеціаліст та його зони відповідальності.
  • Soft: Особисті кордони. Встановлюємо особисті кордони з замовниками на першій зустрічі

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке контекстна реклама
  • Визначили показники, які важливо відслідковувати в рекламі
  • Дізнались, які є типи контекстної реклами та особливості роботи з кожним з них
  • Розібрали плейсменти в контекстній рекламі
  • Дізнались які сьогодні існують топ-ніші для просування від лідерів ринку
  • Знайшли тестовий проєкт для запуску першої рекламної кампанії

Mindfulness. Ціль, мотивація, натхнення

Про заняття: Навчимося ставити цілі та досягати їх. Розберемо як керувати натхненням, щоб воно працювало на вас.

Результат заняття:

  • Познайомились із блоком Mindfulness
  • Розібралися з особливостями постановки цілей та їх перевірки задля досягнення результату
  • Навчилися керувати станом натхнення та включати його за потребою

Модуль 2. Підготовка до налаштування реклами

Заняття 4. Збір та аналіз даних

Про заняття: Поговоримо про те, як збирати та аналізувати дані сайту, конкурентів та цільову аудиторію, щоб підготуватись до якісного налаштування рекламної кампанії.

Результат заняття:

  • Проаналізували цільову аудиторію проєкту
  • Проаналізували сайт та його конкурентів.
  • Розібрали різні методи аналізу

Заняття 5. Налаштування Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager

Про заняття: Зареєструємось та налаштуємо Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, встановимо GTM на сайт, розберемо теги, тригери, параметри URL та як працювати з UTM-мітками

Результат заняття:

  • Зареєструвались в Google Ads та налаштували рекламний акаунт
  • Встановили та налаштували Google Tag Manager
  • Навчились користуватись та налаштовувати Google Analytics
  • Розібрали теги, тригери, змінні GTM, параметри URL та як працювати з UTM-мітками

Заняття 6. Збір семантичного ядра для пошукової видимості

Про заняття: У цьому занятті ви дізнаєтеся, що таке семантичне ядро, як збирати ключові слова, працювати з різними типами відповідності ключових слів, що таке мінус-слова, крос-мінусування та семантичне ядро для свого проєкту.

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке семантичне ядро та як його формувати
  • Зібрали ключові слова для свого проєкту за допомогою Google Keyword Planner та інших інструментів
  • Сформували семантичне ядро для подальшої роботи з рекламними кампаніями

Модуль 3. Пошукова реклама в Google Ads

Заняття 7. Принципи пошукової реклами в Google

Про заняття: Дізнаємось про елементи налаштування пошукової реклами, розберемо приклади висококонверсійної реклами, визначимо особливості роботи з різними нішами

Результат навчання:

  • Зрозуміли, як просуватися в різних нішах за допомогою пошукової реклами
  • Дізнались, які є принципи та особливості налаштування реклами на українському та закордонному ринку
  • Розібрали приклади налаштування висококонверсійної пошукової реклами
  • Визначили що таке пошукова реклама та які бізнес-цілі вона закриває
  • Опанували елементи налаштування пошукової реклами

Заняття 8. Копірайтинг в рекламі

Про заняття: Ви дізнаєтеся, яку роль копірайтинг відіграє в маркетингу, про структурту написання ефективного тексту, техніки конверсійного заголовка. Навчитися ставити ТЗ копірайтеру та використовувати штучний інтелект в роботі з текстом.

Результат заняття:

  • Зрозуміли що таке копірайтинг та його роль в рекламі
  • Навчилися розуміти потреби та бажання вашої аудиторії
  • Дослідили елементи, техніки створення та приклади продающих заголовків, що продають
  • Навчились користуватися AI для формування заголовків
  • Сформували заголовки для налаштування та запуску реклами

Заняття 9. Налаштування та запуск пошукової реклами в Google

Про заняття: Дізнаєтеся про технічні особливості, обмеження під час створення рекламних оголошень та підготуєтеся до запуску пошукової реклами.

Результат заняття:

  • Створили різні види оголошень для запуску пошукової реклами

Модуль 4. Контекстно-медійна мережа

Заняття 10. Принципи контекстно-медійної реклами

Про заняття: Познайомимось з особливостями контекстно-медійної реклами, її показниками та основними сайтами-партнерами Google.

Результат заняття:

  • Дізналися, що таке контекстно-медійна мережа
  • Розібрали базові показники контекстно-медійної реклами
  • Навчилися розраховувати бюджет для запуску реклами
  • Познайомилися з основними сайтами-партнерами Google

Заняття 11. Створення рекламних креативів

Про заняття: Дізналися як людина сприймає кольори, яку роль у сприйнятті інформації грає шрифт, як привернути увагу користувача та створити ефективний креатив.

Результат заняття:

  • Розібрали елементи рекламного креативу та основні принципи їх створення
  • Отримали ресурси для пошуку ідей та натхнення
  • Створити свій перший креатив у Figma

Заняття 12. Налаштування та запуск контекстно-медійної мережі

Про заняття: Дізнаєтесь про основні принципи та кроки налаштування контекстно-медійної реклами. Про технічні особливості, обмеження при створенні рекламних оголошень та аналітику запущеної рекламної кампанії.

Результат заняття:

  • Налаштували свою першу контекстно-медійну рекламну кампанію у рекламному кабінеті Google Ads

Модуль 5. Google Shopping Campaign

Заняття 13. Принципи Google Shopping Campaign

Про заняття: Дізнаєтеся, що таке Google Shopping Campaign, як працювати з товарною рекламою та розберете функціонал Google Merchant Center.

Результат заняття:

  • Дізнались про принципи роботи торгової кампанії в Google
  • Зареєструвались та налаштували Google Merchant Center
  • Сформували технічне завдання на фід для програміста

Заняття 14. Налаштування та запуск Google Shopping Campaign

Про заняття: Поговоримо про зв’язку інструментів для створення рекламних оголошень, підготовку та налаштування, а також, розберемось у нюансах налаштування та запуску товарної реклами.

Результат заняття:

  • Завантажили фід в Google Merchant Center та налаштували рекламну кампанію

Заняття 15. Допуск до роботи з реальним клієнтом (асесмент)

Про заняття: Ми пройдемо шлях від аналізу проєкту до налаштування першої рекламної кампанії, повторивши те, чому навчилися на попередніх заняттях.

Результат заняття:

  • Проаналізували вебсайт, на який планується запуск товарної реклами.
  • Зареєструвалися в Google Merchant Center та зв’язали його з акаунтом Google Ads.
  • Сформували ТЗ на створення фіда Google Merchant Center

Mindfulness. Впевненість в собі

Про заняття: Ви дізнаєтеся, як сміливо починати з чистого паперу ефективно комунікувати з клієнтом та чому втрата впевненості - це ознака розвитку.

Результат заняття:

  • Дізналися, в чому полягає секрет успіху
  • Розібрали 5 правил ефективної комунікації з клієнтом
  • Залишили синдром самозванця в минулому та зрозуміли, що наявних навичок знань вже достатньо, щоб досягати бажаного

Модуль 6. Перші 100$ на рекламі

Заняття 16. Упаковка себе, як спеціаліста

Про заняття: Поговоримо про позиціонування, упаковка своїх соцмереж та кейсів. Сформуємо продуктову лінійку та визначимося з цінами на послуги.

Результат заняття:

  • Упакуйте профіль в соцмережах.
  • Визначилися зі своїм позиціонуванням як PPC-спеціаліста
  • Сформували продуктову лінійку

Заняття 17. Лідогенерація

Про заняття: Розберемо безкоштовні та платні способи пошуку клієнтів для PPC-спеціаліста.

Результат заняття:

  • Сформували скрипт розсилки
  • Знайшли мінімум 10 лідів для подальших продажів своїх послуг

Заняття 18. Продаж своїх послуг

Про заняття: Ви навчитеся вести перемовини та підготуєтеся до співбесіди. Дізнаєтеся, що має бути написано в резюме. Як подивитися резюме інших PPC-спеціалістів та які фактори впливають на роботодавця при прийнятті рішення.

Результат заняття:

  • Сформували резюме та відгукнулися на вакансії
  • Почали перемовини з потенційними роботодавцями та домовилися за співпрацю мінімум з одним із них

Mindfulness. Комунікація та залучення

Про заняття: Дізнаєтеся, в чому різниця між спілкуванням та комунікацією, яку роль комунікація відіграє в нашому житті, які бувають помилки та як залучити клієнта за допомогою техніки AIDA.

Результат заняття:

  • Дізналися, що впливає на довіру людей під час комунікації
  • Розібрали техніку AIDA, ППР та почали застосовувати їх в комунікації з клієнтами

Заняття 19. Працевлаштування в агенцію або компанію

Про заняття: Поглибимо знання у створенні резюме та самопрезентації на співбесіді.

Результат заняття:

  • Допрацювали раніше створене резюме
  • Відгукнулися на бажані вакансії та продовжили вести перемовини з потенційним роботодавцями

Заняття 20. Заробіток на Upwork

Про заняття: Дізнаєтеся, як створити та заповнити профіль на Upwork. Що є критеріями хорошого профілю як для самої біржі, так і для роботодавців. Навчитеся відгукуватися на вакансії, вести комунікацію з клієнтом, щоби в результаті отримати бажаний проєкт в роботу.

Результат заняття:

  • Зареєструвалися на Upwork та заповнили профіль
  • Проаналізували вакансії та відгукнулися на бажані
  • Отримали відповідь від замовника та розпочали перемовини

Модуль 7. Ведення клієнта. Оптимізація, стратегія, планування

Заняття 21. Супроводження клієнта

Про заняття: Ви дізнаєтеся, як вести клієнта, щоб він хотів з вами працювати в довгу, як продавати додаткові послуги, збільшувати чек та формувати звітність.

Результат заняття:

  • Навчилися комунікувати з клієнтом та продавати додаткові послуги.
  • Продовжили пошук проєктів для роботи
  • Отримали першу оплату як PPC-спеціаліст

Mindfulness. Оточення

Про заняття: Поговоримо про оточення та його вплив на особистий ресурс.

Результат заняття:

  • Дізналися, який вплив має оточення
  • Розібрали проблеми, які зустрічаються найчасастіше в контектсі оточення
  • Почали досліджувати та тренувати особисті кордони

Заняття 22. Оптимізація реклами

Про заняття: Розберемося, як проводити тестування, на що звертати увагу в Google Analytics та як оптимізувати рекламні кампанії.

Результат заняття:

  • Проаналізували раніше запущену рекламу та запланували наступні кроки її оптимізації

Заняття 23. Стратегія та медіапланування

Про заняття: Згадаємо, як брифувати клієнта та з чого починати роботу. Розберемо стратегію на складові та навчимося медіаплануванню.

Результат заняття:

  • Ознайомилися з додатковими матеріалами - брифом, стратегією, медіапланом. Підготували аналогічні для себе

Заняття 24. Стратегія розвитку на $1500

Про заняття: У занятті ви дізнаєтеся, чому варто приділяти час та увагу, щоби стрімко розвиватися як РРС-спеціаліст та вийти на дохід $1 500 на місяць.

Результат заняття:

  • Провели рeфлексію свого шляху
  • Поставили цілі на майбутнє і склали план свого розвитку

Додатково:

Відеореклама на YouTube. Теорія

Про заняття: Дізнаємося, як створюється відеореклама на YouTube, які типи оголошень існують, їх особливості, можливості таргетингу та про різницю налаштування відеореклами в Україні та закордоном.

Результат заняття:

  • Дізналися, чим особлива відеореклама на YouTube
  • Розібрали, які є опції таргетингу, креативів під час налаштування такої реклами та які метрики є важливими

Відеореклама на YouTube. Практика

Про заняття: В цьому занятті ми разом створимо відеокреатив в Google Ads.

Результат заняття:

  • Створили свій перший відеокреатив

Розумні кампанії Performance Max

Про заняття: Ви дізнаєтеся, що таке Performance Max, про переваги та недоліки такої реклами. Створите РMax кампанію та навчитеся аналізувати її результати.

Результат заняття:

  • Створили Performance Max рекламу, повторюючи кроки за викладачем

Реклама мобільних додатків

Про заняття: В контексті реклами мобільних додатків ми розберемо Google Ads, Facebook Ads та Apple Search Ads.

Результат заняття:

  • Дізналися особливості різних інструментів для реклами мобільних додатків.
  • Навчилися створювати рекламні оголошення в Google Ads та Apple Search Ads.

Особливості курсу

  • Доступ до будь-якого заняття та усіх матеріалів програми 24/7
  • Доступ до здачі домашніх завдань
  • Доступ до підтримки та кураторів
  • Доступ до рейтингу найкращих учасників та місця серед них

Викладачі курсу

  • Дмитро Худенко - Директор з маркетингу Worksection
  • Денис Березкін - Керуючий партнер та Business Development Manager у Penguin-team
  • Артем Скорук - 6 років в маркетингу
  • Ірина Бахмут - 10 років у маркетингу
  • Ірина Олексієнко - Digital маркетолог
  • Дмитро Шарипов - Запустив 52 інтернет-магазини
  • Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії Atom
  • Олександр Стручаєв - Маркетолог, психолог
  • Дмитро Козак - Product Designer at Worksection
  • Артем Скорук - 6 років досвіду в інтернет-маркетингу
  • Вікторія Нагорна - HR Generalist Newage
  • Євгенія Яременко - HRD, директор з управління персоналу в МСК-Україна

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Stfalcon Academy
Формат
Offline
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 850 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
14.01.2025
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
01.11.2025
Тривалість
4 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 800 UAH за курс
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
03.11.2025
Тривалість
15 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
21 000 UAH за курс