Курс SMM-спеціаліст

  • Online
  • Для початківців
  • SMM
Навчальний центр: Atom
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:49 занять
Початок курсу:Будь-який момент
Вартість навчання:Уточнюйте

Ви навчитеся комплексному веденню соцмереж для блогерів і бізнесу, отримаєте необхідні знання та практичні навички, оволодієте усіма інструментами та тонкощами професії SMM-спеціаліста.

Програма курсу

Модуль 1. Основи

Заняття 1. Правила програми та постановка цілей

Soft: Правила/структура навчальної програми та постановка цілей

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розкрита структура та результат навчання (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)

Заняття 2. Емпатія. Основи маркетингу

Hard: Маркетинг та його основні етапи. Методи впливу на аудиторію. Цільова аудиторія та ознаки її сегментування. Продукт та його унікальність на ринку. Робота з пакуванням: неймінг, айдентика, бренд-бук. Шлях клієнта: основні етапи воронки. Аналітика

  • Визначили, що таке маркетинг та для чого він потрібен
  • Дізналися, які існують методи впливу на аудиторію
  • Визначили основні етапи маркетингу
  • Визначили поняття "цільова аудиторія" та за якими основними ознаками її сегментувати
  • Визначили мету продукту, його унікальні властивості, формування цінової політики та& позіціонування на ринку
  • Навчилися аналізувати ринок та конкурентів
  • Дізналися, що таке "код бренду", як визначити ключові меседжі та створити цінність продукту
  • Дізналися, що таке айдентика, які її головні цінності та зрозуміли, в чому полягає важливість наявності бренд-буку
  • Визначили, що таке "шлях клієнта" та які його основні етапи
  • Навчилися аналізувати свою роботу, визначати свої сильні та слабкі сторони в рекламі
  • Дізналися, що таке емпатія та для чого потрібно її використовувати
  • Виконали вправу "Перестановка ролей" та навчилися краще розуміти психологію людей, вживатися в їх роль

Soft: Емпатія, для чого вона потрібна. Вправа "Перестановка ролей"

Заняття 3. Введення у професію SMM

Hard: Введення у професію SMM-спеціаліст. Навіщо потрібен SMM? Алгоритми Instagram. Основні показники успіху в Instagram. Яка роль Instagram для бізнесу?

  • Дізналися, що таке smm? Визначили, хто такий smm-спеціаліст та чим він займається?
  • Визначили поняття "алгоритм Instagram" та пропрацювали основні характеристики та поняття "показників успіху", а саме: охоплення, залученність та покази
  • Навчилися самостійно рахувати залученість на власній сторінці та на сторінках бізнесу
  • Зрозуміли, чому бізнесу важливо бути представленим в соціальних мережах

Live-сесія

В результаті live-сесії студент має можливість поставити запитання, які його цікавлять на момент закінчення Модуля 1 та отримати розгорнуті відповіді від кураторів.

Модуль 2. SMM skills

Заняття 4. Стратегія у SMM

Hard: SMM стратегія. Складові стратегії

  • Дізналися, що таке smm стратегія та для чого вона потрібна
  • Визначили, з чого починається створення статегії та які її ключові складники
  • Навчилися поетапно аналізувати конкурентів
  • Дізналися, які існують канали взаємодії з аудиторією та їх основні характеристики
  • Визначили, що таке tone of voice та чому важливо його дотримуватися
  • Пропрацювали контент-стратегію, навчилися створювати її для власного акаунту або аканту бізнеса

Заняття 5. Цілі. Точка Б

Hard: Мета у SMM. Як правильно ставити ціль. КРІ

  • Визначили, види цілей в професії smm-спеціаліст та охарактеризували їх
  • Навчилися правильно формувати цілі
  • Визначили, що таке KPI та які його основні показники

Заняття 6. Аналіз точки А

Hard: Аналіз актуального стану сторінки в instagram. Аналіз конкурентів. Аналіз обраної ніші

  • Навчилися аналізувати сторінку на початковому стані
  • Визначили, що таке бриф, яка його мета та яку інформацію він в собі містить
  • Розуміємо, як аналізувати конкурентів самостійно та за допомогою сторонніх ресурсів
  • Визначили основні критерії для аналізу конкурентів
  • Дізналися, що таке ніша, як необхідно обирати її та аналізувати

Заняття 7. Цільова аудиторія

Hard: Що таке цільова аудиторія? Які бувають види ЦА? Що таке сегментація та навіщо це робити. Як визначати ЦА та сегменти? Як скласти портрет клієнта?

  • Дізналися, що таке цільова аудиторія та її види
  • Визначили, що таке сегментація та навіщо її робити
  • Навчилися визначати цільову аудиторію та її сегменти
  • Вміємо створювати портрет клієнта

Заняття 8. Instagram. Facebook

Hard: Основні відмінності платформ. Правила платформи Meta. За що блокують акаунти. Рекомендації щодо роботи з алгоритмом

  • Основні відмінності між Instagram та Facebook
  • Актуальні правила обох платформ
  • Особливості алгоритма Instagram та Facebook

Заняття 9. YouTube

Hard: YouTube сьогодні: бізнес та оптимізація. Комунікація з аудиторією та органічне просування

  • YouTube сьогодні: статистика та актуальні дані
  • Визначили типові помилки користувачів YouTube та дізналися, що впливає на розвиток каналу
  • Дізналися, що таке оптимізація та що на неї впливає
  • Визначили ключові типи контенту
  • Дізналися, як якісно комунікувати з аудиторію
  • Знаємо про методи просування каналів на YouTube

Заняття 10. TikTok

Hard: Як працює TikTok: особливості створення відео та формати залучення аудиторії. Особливості алгоритму TikTok. Правила реклами на TikTok

  • Знаємо ключові особливості платформи, її характеристику
  • Вміємо якісно комунікувати з аудиторією
  • Навчилися створювати контент-план та розуміємо процент співвідношення контенту
  • Розуміємо, яких помилок варто уникати в роботі з цією платформою
  • Дізналися, як працює алгоритм. Вміємо застосувати ці знання практично
  • Визначили, як монетизувати контент та почати заробляти на ньому
  • Отримали ідеї для вдалого старту від спікера

Заняття 11. Особистий бренд. Упаковка профілю у Instagram

Hard: Що таке особистий бренд? Переваги роботи над особистим брендом: позиціонування, сегменти, власний стиль, упаковка акаунта, просування та контент-план

  • Визначили, що таке особистий бренд та чому важливо працювати над ним
  • Навчилися позиціонувати себе, як спеціаліста
  • Вміємо працювати з власною аудиторією та сегментувати її
  • Знаємо, як створити власний стиль та упакувати відповідно власний акаунт
  • Розуміємо, як просувати власну сторінку

Live-сесія

В результаті live-сесії студент має можливість поставити запитання, які його цікавлять на момент проходження Модуля 2 та отримати розгорнуті відповіді від кураторів

Заняття 12. Контент-стратегія

Hard: Рубрикатор. Типи контенту. Техніки генерації тем та контент-план

  • Визначили, що таке рубрикатор, що він має в себе включати та на яких платформах його зручніше створювати
  • Знаємо, які існують види рубрик
  • Визначили правила рубрикатора та існуючі техніки генерації тем для створення контенту
  • Знаємо, що таке контент-план, вміємо його створювати та маємо шаблон для роботи

Заняття 13. Текст в SMM

Hard: Бриф. Психологія та структура тексту. Особливості текстів для Instagram, Facebook, Telegram

  • Знаємо, що таке бриф та чому його необхідно заповнювати разом з клієнтом
  • Розуміємо чітку структуру брифу та можемо самостійно його відтворити
  • Розібрали структуру тексту
  • Розуміємо особливості соцмереж та вміємо адаптувати текст для кожної
  • Навчилися адекватно оцінювати власний текст та вносити в нього поправки

Заняття 14. Фото та графіка. Розвиток креативності

Hard: Секрети фото, які набирають максимального залучення. Практичний розбір додатків для обробки фото та графічного оформлення. Організація зйомки (як навичка SMM фахівця)

  • Підібрали референси для фото та написали ТЗ для фотографа
  • Зробили 3 фото, по 1-му для кожної вибраної рубрики
  • Знайшли свій стиль оформлення та оформили 5 сторіз
  • Опублікували заплановані пости

Заняття 15. Відео

Hard: Психологія утримання глядача. Правила зйомки та програми для монтажу

  • Знаємо психологію утримання глядача
  • Розуміємо, що хоче глядач та яка його мета при перегляді контенту
  • Вміємо працювати з композицією, розуміємо правила зйомки
  • Знаємо правила кадрування зображення, з якою технікою працювати та які ключові характеристики існують
  • Знаємо, як працювати з натхненням та як тренувати надивленість

Soft: Де брати натхнення?

Live-сесія

В результаті live-сесії студент має можливість поставити запитання, які його цікавлять на момент проходження Модуля 2 та отримати розгорнуті відповіді від кураторів

Заняття 16.1 Таргетована реклама ч.1

Hard: Старт та знайомство з рекламним кабінетом. Кампанія та цілі. Групи оголошень

  • Створили бізнес-сторінку в Facebook
  • Створили рекламний кабінет в Facebook
  • Оформили візуал сторінки, створили шапку профіля та логотип
  • Створили бізнес-менеджер
  • Розуміємо ключові налаштування рекламних кампаній. Вміємо їх налаштовувати відповідно до мети

Заняття 16.2. Таргетована реклама ч.2

Hard: Рекламні оголошення. Створення тексту рекламного оголошення. Креативи

  • Розуміємо, як створювати рекламні креативи та вдало застосовуємо ці знання на практиці
  • Вміємо працювати з різними цільовими сегментами

Додаткове заняття до блоку "Таргетована реклама"

Hard: Створення креативів у 5 кроків. Розбір редактора Canva. Розбір кейсів

  • Знаємо, як самостійно створювати креативи та на що звертати увагу при їх створенні
  • Вміємо працювати в графічних редакторах
  • Навчилися аналізувати чужі креативи

Заняття 17. Influencer Marketing

Hard: Блогери - хто вони? Стратегії співробітництва. Особливості роботи з блогерами

  • Знаємо, хто такий блогер та в чому полягає його професія
  • Визначили стратегії співробітництва з блогером, знаємо, як застосовувати ці знання на практиці
  • Знаємо, чому бізнесу важливо співпрацювати з блогерами
  • Визначили ключові варіанти інтеграцій блогерів в контент
  • Покроково визначили етапи співробітництва з блогером

Заняття 18. Figma: Можливості та принципи роботи

Hard: Функціонал Figma. Mask group. Auto Layout. Components

  • Вивчили функціонал Figma
  • Розібрали особливості функціоналу
  • На практиці навчились працювати та використовувати Figma

Заняття 19. Методи просування в Telegram

Hard: Якісний SMM. Рекламні канали. Просування Telegram-каналу

  • Окреслили основні задачі SMM
  • Визначили, які існують рекламні канали
  • Знаємо, що таке Telegram і кому він потрібен
  • Дізналися, що варто публікувати в Telegram
  • Визначили, які є методи просування Telegram-каналу
  • Окреслили основні стратегії щодо замовлення реклами

Заняття 20. Twitter: переваги та просування

Hard: Просування у Twitter. Інструментарій у Twitter

  • Визначили переваги просування у Twitter для розвитку бізнесу
  • Знаємо, що впливає на просування у Twitter
  • Окреслили робочий інструментарій у Twitter

Заняття 21. Instagram Reels що приносять результати

Hard: Reels&відео. Дієві Reels. Прийоми у Reels

  • Визначили, що таке Reels та відмінність Reels від відео
  • Знаємо переваги Reels
  • Знаємо, як шукати тренди для компанії
  • Визначили основні правила для створення успішного Reels
  • Знаємо, які типи об'єктів можна використовувати для реклами у відео Reels

Заняття 22. LinkedIn: Просування бізнесу

Hard: Індикатор у LinkedIn. Картки дій у LinkedIn. LinkedIn Live

  • Вивчили, що таке LinkedIn та цікаві цифри про LinkedIn
  • Знаємо переваги LinkedIn
  • Визначили, як створити сторінку організації у LinkedIn
  • Окреслили тренди LinkedIn зараз та що актуально

Заняття 23. LinkedIn: Як створити успішний персональний бренд

Hard: Персональний бренд у LinkedIn. Контент в LinkedIn

  • Знаємо як створити профіль та правильно його заповнити
  • Окреслили основні моменти на що рекрутери звертають увагу
  • Визначили як створювати контент в LinkedIn для персонального бренду
  • Отримали поради для створення особистого бренду

Live-сесія

В результаті live-сесії студент має можливість поставити запитання, які його цікавлять на кінець проходження Модуля 2 та отримати розгорнуті відповіді від кураторів

Модуль 3. Продажі

Заняття 24. Упаковка себе як SMM-спеціаліста

Hard: Ціноутворення. Відбудова від конкурентів. Упаковка свого кейсу. Воронка та декомпозиція

  • Розібралися, як створити особистий бренд та почали позиціонувати себе, як smm-спеціаліста
  • Розуміємо, як формувати ціну за власні послуги
  • Навчилися аналізувати конкурентів та відокремлювати себе від них
  • Навчилися працювати з власними кейсами та оформлювати їх для успішної роботи
  • Визначили етапи формування воронки продажів в Instagram
  • Визначили сутність поняття "декомпозиція" та навчилися створювати її для власної сторінки

Заняття 25. Введення в модуль "Продажі та переговори"

Hard: Введення у модуль. Як влаштований digital ринок. Причини покупки вашого продукту

  • Розуміємо, як влаштований digital-ринок
  • Визначили, чому люди повинні купляти ваш продукт та в чому його УТП
  • Розуміємо принцип роботи воронки для digital послуг
  • Визначили, що таке теплі/ холодні продажі. Вміємо практично застосовувати ці знання
  • Навчилися працювати із запереченнями

Заняття 26.1. Воронка digital послуг та холодні продажі

Hard: Як продавати digital-послуги на ринку СНД

  • Визначили, як продавати свої послуги за 8 кроків
  • Знаємо, сучасний стан ринку digital-послуг
  • Ознайомилися з воронкою продажів та вміємо створювати власну

Заняття 26.2. Воронка Digital послуг та холодні продажі

Hard: Продаж через холодні дзвінки

  • Розуміємо, як працювати з холодними дзвінками
  • Вміємо створювати базу клієнтів та скрипт для роботи

Заняття 27. Тренди у продажах та стресостійкість

Hard: Тренди у продажах

  • Розуміємо сучасні тренди в продажах
  • Вміємо працювати з власною стресостійкістю

Soft: Стресостійкість

Заняття 28.1. Холодні продажі та обробка заперечень

Hard: Холодні продажі. Структура холодних дзвінків. Скрипт та дотиск

  • Розуміємо структуру холодних продажів
  • Вміємо створювати скрипт холодних продажів та працювати з ним
  • Навчилися працювати з холодним клієнтом та дотискати його

Заняття 28.2. Холодні продажі та обробка заперечень

Hard: Обробка заперечень. Типи заперечень. Схема обробки заперечень

  • Визначили існуючі типи заперечень у клієнтів
  • Навчилися працювати з запереченнями

Модуль 4. Ведення клієнта

live-сесія

В результаті live-сесії студент має можливість поставити запитання, які його цікавлять та отримати розгорнуті відповіді від кураторів

Заняття 29.1 Управління проєктом

Hard: Складові проєкту. Команда та комунікація. Бюджет. Таскменеджери. Звітність

  • Визначили, які можуть бути складові проєкту
  • Вміємо формувати бюджет
  • Навчилися працювати в таскменеджерах та вести звітність для клієнта

Заняття 29.2. Аналітика

Hard: Найважливіші метрики, як прорахувати. Огляд аналітики/статистики на платформах. Таблиця ведення аналітики

  • Визначили термінологію для smm-спеціаліста
  • Розуміємо основні задачі аналітики для кожної платформи
  • Знаємо найважливіші метрики та яким чином збирати цю інформацію
  • Вміємо працювати з даними, збирати їх та вносити у відповідну таблицю

Заняття 30. LTV. Топ помилок SMM-ника

Hard: Що таке LTV. Як збільшити термін співпраці із клієнтом. Як збільшити середній чек. ТОП-10 помилок SMM-ника

  • Розібралися з поняттям LTV та способом його інтеграції в роботу SMM-ника
  • Отримали поради щодо збільшення терміну співпраці та середнього чеку з клієнтом
  • Розібрали 10 найпоширеніших помилок на ринку SMM, щоб запобігти їх повторенню

Модуль 5. SMM PRO

Заняття 31. Управління брендом клієнта

Hard: Позиціювання. Tone of Voice. SERM. Омніканальність. Фішки для коректної роботи з брендом клієнта

  • Розібралися з позиціонуванням та вміємо прописувати його для клієнта
  • Інтегрували Tone of Voice та SERM в smm-стратегію клієнта
  • Отримали фішки для покращення роботи з брендами

Заняття 32. Шляхи масштабування (PR, диференціація, агенція)

Hard: Масштабування. PR. Комплексний маркетинг. Диференціація. Своє SMM агенство. Робота в компаніях

  • Знаємо види та напрямки масштабування для SMM-спеціаліста
  • Обрали один із запропонованих шляхів масштабування та прописали цілі для реалізації

Заняття 33. Підсумки навчання. Фінальна вечірка

Hard: Фінальний іспит – упаковка сторінки (до/після). Підсумки навчання – резюме здобутих навичок.

  • Здали фінальний екзамен. Як результат - отримали перший повноцінний кейс для резюме
  • Пригадали всі ключові моменти навчальної програми
  • Отримали поради щодо графіку роботи як фрілансера та правил відпочинку
  • Прописали подальший шлях через місяць/півроку/рік

Soft: Новий графік роботи та життя (фріланс). Подальший шлях

Mindfulness

Заняття 1. Цілепокладання, мотивація

Soft: Новий графік роботи та життя (фріланс). Подальший шлях

  • Мета модуля "Mindfulness"
  • Особиста мета: постановка/досягнення мети
  • Синергія: визначення та постановка
  • Мотивація
  • Натхнення
  • Чистота власного середовища та якоріння певних станів

Заняття 2. Енергія, види інтелекту

Soft: Ключові якості лідера. 4 основних види інтелекту. Головні аспекти здорового життя. Ключ до довгострокового успіху. Матриця енергії

  • Ключові якості лідера
  • Види інтелекта: 4 основних види
  • Аспекти здорового життя
  • Ключ до довгострокового успіху
  • Матриця енергії

Заняття 3. EQ. Стратегія розвитку емоційного інтелекту

Soft: Емоційна компетентність. Стратегії розвитку емоційного інтелекту

  • Емоційна компетентність
  • Стратегії розвитку емоціональної компетенції

Заняття 4. Енергія IQ

Soft: Ментальний інтелект. Стратегії розвитку IQ. Mindset. Робота над переконаннями

  • Визначили, що таке IQ та його стратегії розвитку
  • Пропрацювали обмежуючі переконання

Заняття 5. Особиста продуктивність

Soft: Що таке продуктивність? Умови продуктивності та фокусуючі питання. Стратегія розвитку продуктивності

  • Визначили, що таке продуктивність та навчилися самостійно створювати умови для продуктивності
  • Знаємо, як працювати з власною продуктивністю та які фокусуючі питання ставити

Заняття 6. Комунікація, залучення

Soft: Види та правила комунікації. Що таке комунікація? Як конструктивно комунікувати з людьми - залучення. Схема залучення. Прояснення та калібрування мети. Прояснення цілей оточення. Зворотній зв’язок людини. Розгорнута схема залучення

  • Дізналися, що таке цінності людини, як їх посилити та що таке заклик до дії
  • Навчилися працювати із запереченнями на психологічному рівні
  • Опрацювали помилки в комунікації

Заняття 7. Майстерність

Soft: Що таке майстерність? Тренування майстерності

  • Знаємо, що таке майстерність
  • Вміємо тренувати майстерність

Додатково. Правило відпочинку. Рефлексія

Soft: Фіксація виконаної роботи. Рефлексія. Відпочинок. Шлях далі

  • Завершили всю навчальну програму
  • Провели рефлексію у 4 кроки: зрозуміли поточні результати, подяку за перемоги, уроки з невдач, нова мета

UpWork

Заняття 1. Знайомство із платформою Upwork

Hard: Програма навчання. Помилки про UPWORK. Знайомство з UPWORK та показники профілю - JSS

  • Визначили план навчання
  • Дізналися, що таке Upwork та які існують особливості цієї пратформи
  • Визначили ключові показники платформи

Заняття 2. Створюємо обліковий запис і заповнюємо профіль

Hard: Інтерфейс UPWORK. Заповнюємо профайл. Робота з кейсами

  • Визначили, як бути дисціплінованим
  • Визначили, які особливості інтерфейсу платформи
  • Пропрацювали страхи та упередження
  • Визначили, як правильно заповнювати профайл
  • Провели роботу з кейсами, дізналися, як створили віртуальний кейс

Soft: Дисципліна

Бонус: реєстрація на Payoneer

Hard: Система виведення коштів Payoneer. Правила реєстрації облікового запису. Процедура реєстрації (як створювати обліковий запис)

  • Навчилися працювати з Payoneer
  • Зрозуміли, як створили обліковий запис
  • Зареєструвалися на Payoneer

Заняття 3. Створюємо cover letter для Upwork

Hard: Що таке cover letter? Що важливо у cover letter? Блоки побудови листа. Як зібрати приклади cover letter?

  • Пропрацювали навички комунікації
  • Визначили, що таке cover letter
  • Визначили важливі моменти в cover letter
  • Орієнтуємося в блоках побудови листа та вміємо збирати приклади cover letter

Сесія Q&A

Hard: Відповіді на запитання. Відео-демонстрація: створення клієнтського облікового запису на Upwork. Відповіді на запитання та спілкування

Заняття 4. Принцип пошуку клієнта для Upwork

Hard: Підготовка до роботи з пошуку клієнтів. Робота з інструментом пошуку UPWORK. Ведення обліку роботи на UPWORK

  • Визначили, як підготувати свій обліковий запис для пошуку перших клієнтів
  • Навчилися працювати з інструментом пошуку
  • Знаємо, як вести облік роботи на платформі

Заняття 5. Перевірка потенційних роботодавців Upwork

Hard: Критерії гарного роботодавця. Як виявити у гарних вакансіях порожні обіцянки роботи. Принцип аналізу вакансії

  • Пропрацювали власну уважність, навчилися її тренувати
  • Вміємо критично аналізувати ситуацію
  • Навчилися визначати нормальні/порожні вакансії
  • Розуміємо за якими критеріями аналізувати роботодавців
  • Навчилися аналізувати вакансії

Soft: Уважність та критичний аналіз

Заняття 6. Форми оплати праці: погодинка або фікс прайс (майлстоуни)

Hard: Тип оплати hourly rate (погодинка). Тип оплати fix rate (оплата за проект). Вибір типу оплати Вашої роботи

  • Визначили, яким чином комунікувати з работодавцем
  • Визначили, які існують види оплати
  • Вміємо самостійно визначати вид оплати під кожний випадок

Soft: Переговори з роботодавцем: методи взаємодії

Бонус: Фінансове планування фрілансера

Hard: Декомпозиція у фін.плануванні у фрілансера. Як рахувати прибутковість діяльності. Категорії витрат. Загальна система

  • Визначили, яким чином комунікувати з работодавцем
  • Визначили, яким чином фрілансеру планувати власний прибуток
  • Навчилися рахувати прибутковість та працювати з категорією витрат
  • Вміємо вести облік фінансів

Soft: Переговори з роботодавцем: методи взаємодії

Сесія Q&A 2

Hard: Шкода від "демпінгу цін" для фрілансера. Як додавати нестандартні сертифікати на Upwork. Як обговорювати питання безпеки даних клієнтів та відповідальності фрілансера. Особливості менталітету західних замовників. Повернення грошей замовникам на Upwork та інші особливості оплати

  • Вміємо організовувати власний час та робити роботу вчасно
  • Визначили, як працювати в умовах війни та пропрацювали власні страхи
  • Розуміємо вплив оточення на нас та нашу свідомість
  • Навчилися формувати ціну на власну роботу
  • Вміємо комунікувати з клієнтами, обговорювати робочі стосунки
  • Розуміємо особливості менталітету західних замовників, вміємо адаптуватися
  • Визначили, як працювати з фінансами

Soft: Секрети роботи з "відкладенням на потім". Робота з тривогою та страхами в умовах війни. Де шукати оточення, яке заробляє більше

Заняття 7. Контракти та % комісія Upwork

Hard: Контракт на Upwork. Рівень Комісій Upwork та від чого це залежить

  • Визначили, як виглядає контракт для співпраці на платформі: його особливості та нюанси
  • Знаємо про фінансові особливості роботи платформи, вміємо адаптуватися

Заняття 8. Методи виведення зароблених коштів

Hard: Перший етап: виведення коштів з UpWork. Другий етап: виведення коштів на особисту картку

Навчилися виводити кошти з платформи на особистий рахунок.

Сесія Q&A 3

Hard: Ключова навичка фрілансера - пошук інформації. Підтримка та кооперація в чаті: можливості програми. Для кого підходить Upwork. Нюанси підключення карток до облікових записів. Тривалість програми та доступ до матеріалів

  • Вміємо працювати з власними страхам
  • Навчилися самостійно шукати інформацію відповідно запиту
  • Розуміємо правила комунікації в чаті, розуміємо можливості та переваги
  • Визначили, для кого підходить ця плафторма, зробили висновки
  • Знаємо про нюанси підключення банківських карток
  • Ознайомлені з інформацією про тривалість навчання та доступу до навчальних матеріалів

Soft: Чому страшно писати роботодавцю і чому цей страх - ілюзія. 2 основні причини затримок у проходженні програми

Особливості курсу

  • Доступ до будь-якого заняття та усіх матеріалів програми 24/7
  • Доступ до здачі домашніх завдань
  • Доступ до підтримки та кураторів
  • Доступ до рейтингу найкращих учасників та місця серед них

Викладачі курсу

  • Юлія Салдаєва - Digital-маркетолог
  • Еліна Кондрашева - Head of TikTok Practice Department в AIR Media-Tech
  • Анна Сутуліна - Head of Influencer Marketing в OMD OM Group
  • Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
  • Сергій Хоружний - Засновник і CЕO компанії Atom
  • Анна Блум - Фотограф, відеограф, дизайнер
  • Ніка Медісан - Модельєр, блогер, фотограф, режисер, сценарист
  • Ольга Журба - Психолог-практик, досвід 15 років
  • Поліна Тутик - Head of Inbound Marketing в AIR Media-Tech CEE
  • Олена Бадовська - CMO в EnglishDom
  • Олексій Токовенко - YouTube-продюсер. Co-Founder and Creative Director у YOPTA
  • Євген Пушенко - Top Rated Plus фрілансер на UPWORK
  • Галина Захарова - SMM, копірайтер
  • Антоніна Байбуз - SMM-спеціаліст в Atom
  • Михайло Хитряк - 7 років у маркетингу. CEO в Logic Digital
  • Олександра Завада - Сертифікований YouTube-спеціаліст
  • Володимир Ясинський - Керівник відділу продажів у Sitniks
  • Олександр Мухін - Бізнес-тренер. У продажах 9 років
  • Маргарита Шкляр - У SMM з 2019 р
  • Олена Єрмоленко - Психолог, засновник освітніх проектів, гештальт-терапевт
  • Єгор Ставицький - Експерт в сірих нішах та блокуваннях
  • Сергій Шама - Графічний дизайнер більше 15 років
  • Альона Духіна - Digital-маркетолог та спеціалістка SMM
  • Тарас Гуменюк - Head of Digital at Agency of Public Communications Perfect PR
  • Альона Дмитренко - У сфері маркетингу більше 4-х років

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

SMM

Lemon School
Навчальний центр
Lemon School
Формат
Online
Початок навчання
05.08.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
16 400 UAH за курс
Навчальний центр
ActPro
Формат
Online
Початок навчання
01.10.2025
Тривалість
20 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
12 000 UAH за курс
Навчальний центр
IT STEP Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
4 900 UAH за курс
Навчальний центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 000 UAH за курс