Курс SMM-спеціаліст

  • Online
  • Для початківців
  • SMM
Навчальний центр: Laba
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:14 занять
Початок курсу:29.10.2024
Вартість навчання:Уточнюйте

Ви навчитеся будувати стратегію, розробляти план публікацій з огляду на особливості різних соцмереж, залучати інфлюенсерів та аналізувати результати в межах поставлених цілей у напрямі SMM.

Програма курсу

SMM: що, де і хто

  • Ситуація на ринку: що таке SMM та яку функцію він виконує
  • Зони відповідальності SMM-спеціаліста
  • Фриланс vs агенція vs інхаус
  • Карʼєрне зростання: Junior vs Middle vs Senior vs Lead vs Head
  • Не інстаграмом єдиним - огляд соцмереж: Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Telegram, Reddit, TikTok

Аналіз у SMM

  • Аналіз конкурентів: як правильно проводити та на що звертати увагу
  • Розбір наявного аналізу конкурентів. Визначення сильних та слабких сторін аналізу
  • Аналіз аудиторії: дослідження та сегментація
  • Аналіз продукту/послуги, розвиток нових можливостей

Стратегія

  • Розвиток бізнесу через SMM-стратегію
  • Архітектура ефективної SMM-стратегії
  • OKR, KPI, цілі: керування та вимірювання успіху в напрямі SMM

Контент

  • Інструменти планування контенту: стратегія, рубрикатор, контент-план, контент-стратегія
  • Точки дотику для створення контенту: що враховувати і як правильно підійти до створення контенту
  • Створювати тренди чи дотримуватись їх
  • Візуальна комунікація бренду

Робота з текстами в соцмережах

  • Копірайтинг: функції, які може виконувати текст; Do’s & Dont’s
  • Формування Tone of Voice проєкту: Do’s & Dont’s
  • Штучний інтелект для створення контент-плану, написання дописів та генерації ідей: Midjourney, Analisa.io, ChatGPT, Generative Voice AI, Tome

Живий контент, або Відео для соцмереж, які працюють

  • Про відео як про головний тренд у контенті
  • Куди знімати: платформи, на яких ми розміщуємо відео, та їхні особливості
  • Для кого знімати: розбір аудиторій за кожною з платформ
  • Види відеоконтенту для соцмереж: сторіс, рілзи, довгі та короткі відео
  • Як знімати: базові поради щодо зйомки та корисні застосунки
  • Що знімати
  • Креатив: як створювати відео, приклади
  • Як робити вірусні відео
  • Де шукати ідеї та натхнення
  • Що робити, коли ідей немає
  • Лайфхаки у створенні контенту

Дизайн у SMM

  • Практики для розвитку креативності та "навченого ока"
  • Як ставити технічне завдання, працюючи в команді з дизайнером
  • Figma: чим може бути корисна та як працювати так, щоби полегшити роботу SMM-спеціалісту

Як побудувати ком'юніті

  • Як сформувати амбасадорів бренду
  • Партнерства у соцмережах: як обирати блогерів, медіа, рекламні кампанії
  • Коли необхідний NPS
  • UGC-контент: віральний контент, блоги, соцмережі, відгуки
  • 4 стовпи успішної антикризової комунікації
  • Do’s & Don'ts у комунікації з комʼюніті

Просування

  • Вибір каналів просування: медіа, соцмережі, спецпроєкти
  • Робота зі спецпроєктами (проєкт до дня народження компанії / до свят та інших подій; створення колаборацій). Do’s & Don'ts
  • Reels & TikTok: рекомендації, алгоритми, де шукати ідеї
  • Telegram: інструменти для ефективного розвитку
  • LinkedIn: способи взаємодії з ЦА
  • Influence-маркетинг. Аналіз співпраці
  • Метрики: RFR (Reach Followers Ratio), CPV (cost per views), Reach, Engagement, кліки

Стейкхолдери: брифінги, дебрифінги та правки

  • Етапи роботи зі стейкхолдерами: оцінювання потреб, брифінг, залучення стейкхолдера у процес, комунікація, звітність
  • Брифінг та дебрифінг: як складати запитання індивідуально під стейкхолдера
  • Стратегічна бренд-сесія. Зони, навколо яких вона проходить
  • Як працювати з правками та зауваженнями
  • Комунікація в чатах зі стейкхолдерами: що необхідно знати та враховувати
  • Субординація та структуризація повідомлень
  • Порядок оплати за виконання послуг SMM-спеціаліста
  • Юридичні аспекти: авторські права, порушення договорів і порядку оплати послуг спеціаліста

Таргетована реклама в соцмережах

  • Що таке таргетована реклама і як вона працює
  • Підготовка акаунту до запуску реклами
  • Стратегія просування та покрокове налаштування реклами
  • Аналітика рекламних кампаній
  • Конкуренти: бібліотека реклами Facebook
  • Креативи: розбори робочих кейсів

Аналітика та висновки проєкту

  • Action Plan: його формування та покращення
  • Звітність: місячна vs квартальна vs річна
  • Фактори, які впливають на розподіл бюджету: цілі рекламної кампанії, особливості платформ соцмереж, цільова аудиторія
  • Процес формування бюджету в SMM
  • Розподіл бюджету на таргетинг, відеопродакшн, інфлюенс-маркетинг, сервіси для SMM, спецпроєкти
  • Відстеження витрат та контроль виконання бюджету
  • Метрики: основні vs другорядні (ER, ERR, CPC, CPM тощо)
  • Структуризація документів: roadmap SMM-спеціаліста

Як будувати особистий бренд SMM-спеціаліста

  • Як оформлювати кейси та портфоліо: Do’s & Don'ts
  • Пакети послуг та вилки цін у напрямі SMM
  • Як складати комерційну пропозицію: Do’s & Don'ts
  • Професійний бренд: як з ним працювати
  • Як використовувати нетворкінг для розвитку карʼєри

Побудова команди та делегування

  • Хто і за що відповідає в соцмережах
  • Як делегувати завдання: коли це потрібно
  • Які скіли потрібні менеджеру та лідеру
  • Якими інструментами менеджерити команду
  • Метрики планування та продуктивності: OKR, KPI

Курсова робота

  • Провести аналіз ринку, конкурентів та аудиторії
  • Створити стратегію просування проєкту (за планом)
  • Створити контент-стратегію на три місяці
  • Створити контент-план на два тижні
  • Підготувати візуальну концепцію для соціальних медіа

У студента буде змога обрати собі компанію/бренд, на основі якої/якого він буде працювати над практикою. Після цього він формуватиме завдання в один великий проєкт відповідно до шаблону. Студент зможе додати проєкт собі у портфоліо.

Особливості курсу

  • Курсова робота
  • Практичні заняття
  • Особистий фідбек
  • Проєкт в портфоліо

Викладачі курсу

  • Ірина Кравчук - Senior SMM Specialist at Uklon
  • Євгенія Чабанова - Head of SMM at Honey, Creative Director at CRUMB

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
GoIT
Формат
Online
Початок навчання
15.08.2024
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
ActPro
Формат
Online
Початок навчання
01.10.2024
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс
Навчальний центр
Hillel IT school
Формат
Online
Початок навчання
08.10.2024
Тривалість
19 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 000 UAH за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 800 UAH за курс