Курс Targeting
- Online
- Для початківців
- Targeting / PPC
![]() |
|
Навчальний центр: | International Marketing Business Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 5 тижнів |
Початок курсу: | 10.10.2025 |
Вартість навчання: | 6 500 UAH за курс |
Відеозапис курсу - 3500 UAH.
Подробиці та реєстрація
Програма курсу
Стратегія та планування
- Можливості просування у Facebook
- Робота алгоритмів Facebook+Instagram
- Як сформувати ядро аудиторії та описати портрет споживача
- Як теорія поколінь впливає рекламу
- Як працювати з різною аудиторією, що таке кліки, ліди, продажі, ROAS, RevShare, CPC, CPM, розберетеся в KPI
Типи рекламних компаній
Можливості показів реклами, формати оплати за рекламу, формати розміщення реклами, правила створення структури облікових записів, оцінка ефективності рекламного кабінету.
Типи аудиторій та методи налаштування націлювання
Особливості географічного націлення, аудиторії за інтересами, аудиторії залучених користувачів, Look-a-like аудиторії, перетину аудиторій.
Таргетинг у Facebook
- Знайомство з Business Manager та особливості інтерфейсу Ads Manager, як його створити та підготувати до роботи
- Опрацювання особистого кабінету Business Manager
- Особливості роботи з Ads Manager, рекламний кабінет
- Створення оголошень з цілями, звіти та метрики
Таргетинг у Instagram
- У чому відмінності персональних та бізнес сторінок
- Огляд аналітики - яку статистику ми можемо отримати зі свого профілю
- Рекламний кабінет для Instagram
- Що таке Instagram Stories, особливості розробки та запуску у рекламних кампаніях
- Чому рекламу в Instagram краще запускати через Facebook?
- Лайфхаки та перевірені рішення від досвідчених тренерів курсу
Facebook Pixel та його можливості
- Що таке Facebook Pixel та Conversations API - як їх використовувати
- Типи існуючих подій та особливості відстеження конверсій
- Встановлення Google Tag Manager та налаштування зв'язку з Facebook Pixel
- Поділ прямих та асоційованих конверсій
- Запуск рекламних компаній на встановлені події
Шлях користувача - вибудовуємо лінійку продажів
- Customer Flow та вирви продажів
- Як створювати креативи під різні етапи вирви продажів
- Як спроєктувати структуру компанії?
- Як відстежити насичення та пересичення аудиторії
- Як утворюються кастомні звіти
- Як тестувати креативи та оцінювати їхню актуальність
Аналіз рекламних кампаній
- Аналітика даних у Facebook Analytics, групи метрик, можливість розбиття даних, можливість складання звітів, атрибуція, сегментування звітів, A/B тестування, регулярні роботи
- Які завдання вирішує веб-аналітика і навіщо вона є таргетологом, робота з UTM-мітками, особливості роботи з Google Analytics, Яндекс.Метрикою, GTM, Facebook Attribution
- Структура UTM-розмітки складних кампаній, робота з динамічними та статичними UTM-макросами
Креатив, оффер та дизайн оголошень
- Формули рекламних оголошень, болі та бажання користувачів та секрети створення ефективних оголошень
- Як відрізнити добрий текст від поганого
- Види графічних форматів, приклади та кейси креативів різних брендів
- Вимоги соцмереж до візуальних матеріалів, обмеження та спеціальні види реклами відповідно до політики Facebook та Instagram
- Огляд сервісів Crello, Supa, Canva та ін. Авторські права
- Парсинг креативів конкурентів та аналіз їх через Publer та Macaw
Графічні редактори у таргетингу
Canva. Він дозволяє:
- Створювати зображення, пости, обкладинки для соціальних мереж
- Використовувати бібліотеку готових елементів, шрифтів, фотографій
- Налаштовувати брендинг із власними логотипами, палітрами кольорів
- Співпрацювати в команді над дизайн-проектами
- Експортувати зображення в популярних форматах
Crello. Основні можливості:
- Створення візуального контенту для всіх основних соціальних мереж
- Використання бібліотеки шаблонів, елементів, анімацій
- Робота з відео (нарізка, накладання тексту, додавання музики)
- Брендування з власним логотипом, кольорами, шрифтами
- Можливість роботи в команді над спільними проектами
Штучний інтелект у таргетингу
Зміст модуля:
- Огляд ключових ШІ-технологій у таргетінгу
- Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення
- Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики
- Автоматизація процесів таргетінгу: планування, публікація, моніторинг
- Використання ШІ для оптимізації ефективності рекламних кампаній
- Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів у таргетінгу
- Майбутні тенденції розвитку ШІ в соціальних медіа
Навички, які ви отримаєте:
- Знання про можливості ШІ у таргетінгу і вміння їх застосовувати
- Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту
- Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики
- Здатність автоматизувати рутинні процеси таргетінгу за допомогою ШІ
- Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій
- Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку таргетінга
Захист проєкту
Особливості курсу
- Універсальна програма
- Зручні формати
- Безстроковий доступ
- Консультації тренерів
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкт в портфоліо
Викладачі курсу
- Максим Баранов - Performics
- Маргарита Лавренюк - AUCHAN Ukraine
- Сергій Задко - Isobar Ukraine
- Ірина Морозова - ZAMMLER Group
- Наталія Омельченко - AUCHAN Retail Ukraine
- Олександр Поспєлов - IMBA
- Володимир Уткін - AUCHAN Retail Ukraine
- Ганна Балік - AUCHAN Retail
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
01.10.2025
Тривалість
4 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
12 600 UAH за курс
Навчальний центр
DAN IT Education
Формат
Online
Початок навчання
25.09.2025
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 600 UAH за місяць
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
14.01.2025
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте