Курс B2B-продажі
- Online
- Для начинающих, Для опытных
- Sales / Lead Generation / Business Development
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 11 занятий |
Начало курса: | 11.02.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Практичні інструменти для довгострокових відносин з B2B-клієнтами. Скрипти, воронка та продажі холодній аудиторії за 11 занять. Можливість стажування та майбутнього працевлаштування в Yasno.
Програма курсу
Overview B2B-продажів та різниця між B2B i B2C
- Особливості та тонкощі B2B-продажів
- Різниця між B2B і B2C
- Відмінність холодної воронки продажів від теплої в B2B
- Формула успіху в B2B-продажах
- Продавати не продаючи, або продаж через створення цінності
- Кейс воронки "Планета Кіно"
Стратегія відділу продажу
- Відсутність часу на стратегію: наслідки та як це виправити
- Чому сейлз-менеджери перетворюються на тих, хто постійно щось випрошує у клієнта
- Проблематика decision makers (осіб, що ухвалюють рішення з боку клієнта)
- Формування цільової аудиторії
- Формування болів кожної цільової аудиторії
- Формування бустів двох типів, що закривають болі клієнта
- 5 етапів воронки продажів, де можна використовувати бусти для побудови відносин на довірі
- Канали, що існують у B2B-продажах
Домашня робота: пропрацювати за шаблоном одну цільову аудиторію - на прописані болі ЦА запропонувати 10 бустів, які будуть ці болі закривати.
КРІ - ключові показники ефективності
- KPI - найкращий рецепт досягнення цілей
- Випереджувальні та запізнювальні KPI: що важливіше
- Виконання плану продажів у B2B
Воронка B2B-продажів. Що перешкоджає системному виконанню планів
- Воронка продажів у B2B
- Не продаж продукту, а продаж наступного етапу воронки
- Підготовка комерційної пропозиції, яку клієнт прийме
- Розрив співпраці з клієнтом
- Розфокус - вбивця результатів: розфокус у процесах, розфокус у продуктах
- Розподіл по каналах у структур і відділу продажу
- Ролі у відділі продажу
Скрипти у відділі B2B-продажу: системні атестації та калібрування
- Скрипти в B2B-продажах: блоки, наповнення блоків, тональності, підказки
- Відеозапис за скриптом
- Критерії оцінювання на атестаціях
- Процедура проведення атестацій
- Процедура проведення калібрувань у відділі продажу
- Чекліст для проведення калібрування
Зустріч з клієнтом у B2B та структура її формування
- Скрипт проведення зустрічі: чи потрібен він у B2B?
- Правила та особливості написання скрипту проведення зустрічі
- Блок 1 - Привітання
- Блок 2 - Small talk
- Блок 3 - Адженда
- Блок 4 - Кваліфікація
- Блок 5 - Презентація
- Блок 6 - Дорожня карта співпраці + продаж наступного етапу воронки
- Блок 7 - Закриття та його можливі сценарії
- Блок 8 - Створення цінності
- Кейси
Домашня робота: написати скрипт для проведення зустрічі з клієнтом з використанням шаблону.
Відпрацювання заперечень та шаблони повідомлень на різних етапах воронки продажів
- Мистецтво відпрацювання заперечень
- Принцип формування документа з відпрацювання заперечень
- Сила сучасного інструменту - відеоповідомлень у листуванні
- Шаблони для листувань на кожному етапі воронки з клієнтами, що думають
- Шаблони для листувань на кожному етапі воронки щодо певних домовленостей з клієнтами
Домашня робота: опрацювати 2–3 заперечення з використанням шаблону.
Холодні B2B-продажі
- Огляд проблематики холодних продажів у B2B
- Техніка "Мікаеля"
- Різниця між сейлз-менеджером та акаунтом
- Різниця холодних і теплих продажів
- Різниця між холодними та теплими сейлз-менеджерами
- Ресьорч. Як знаходити всередині компанії-клієнта людину, яка відповідальна за рішення, та виходити з нею на зв'язок напряму
- Як зібрати актуальну інформацію про потенційного клієнта
- Продажі через соціальні мережі (Facebook, Linkedin)
- Телефон чи листування: як призначити зустріч з клієнтом
- КРІ в холодних продажах
- Розбір кейсів
Домашня робота: записати відео на фронтальну камеру - продаж клієнту ідеї зустрічі зі студентом-сейлзом.
Партнерські продажі. Створення ідеальної партнерської програми
- Огляд проблематики партнерських продажів
- Сарафанне радіо - поганий партнер
- 6 блоків успішної партнерської програми
- Блок 1. Як партнеру потрібно знайомити нас із клієнтами
- Блок 2. Яку цінність отримає клієнт, з яким нас познайомив партнер
- Блок 3. Мотивація партнера. Скільки в довгостроковій перспективі партнер зароблятиме на співпраці з нами
- Блок 4. Звітність. Де партнер відстежуватиме власні бонуси
- Блок 5. Як виплачуватимуться бонуси
- Блок 6. Щомісячний формат підбивання підсумків з партнером. Передача потенційних лідів
- 3 кроки до запуску партнерського каналу продажів
Домашня робота: за шаблоном описати партнерську програму.
12 головних якостей сейлз-менеджера
- Харизма
- Зовнішній вигляд
- Психологія
- Дипломатія
- Тональності
- Клієнтоорієнтованість
- Пристрасть до відпрацювання заперечень
- Наполегливість
- Відчуття
- Фарт
- Універсалізм
- Інстинкт подолання страху
Бонусна тема: Побудова продажів на зовнішніх ринках: Європа, США
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Сертифікат про проходження курсу
- Найкращі студенти курсу отримають місце у програмі стажування від компанії Yasno з можливістю подальшого працевлаштування
Викладачі курсу
Михайло Гайчук - Founder of GD Consulting
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.