Курс Delivery Management
- Online
- Для начинающих, Для опытных
- Delivery Manager
![]() |
|
Образовательный центр: | Robot Dreams |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 20 занятий |
Начало курса: | 30.10.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
За 11 тижнів ви на практиці ознайомитеся з делівері-менеджментом продуктових й аутсорс-компаній та розглянете особливості різних бізнес-доменів.
Програма курсу
Хто такий Delivery Manager і чим він займається
- Дізнаєтеся, які базові обовʼязки має делівері-менеджер і за що відповідає на проєкті
- Розберете ключові етапи та процеси в управлінні делівері програмного забезпечення
- Розглянете матрицю компетенцій: як працювати з людьми та технологіями
- Визначите власні зони для росту, щоб просуватися в делівері-менеджменті
Delivery Management у продуктовій та аутсорс-компанії
- Отримаєте overview ІТ-ринку в Україні та розберете відмінності в інтерпретуванні позиції Delivery Manager залежно від типу компанії
- З’ясуєте, чим відрізняється делівері-менеджмент у продуктовій та аутсорс-компанії
- Розглянете компоненти успішного делівері: люди, технології, процеси, культура
У чому полягає суть процесу делівері в ІТ-компанії
- Дізнаєтеся, з яких етапів складається процес делівері
- Зрозумієте, яку роль відіграє Delivery Manager у вдосконаленні або адаптації під ринок продукту чи послуги
- Розберете Value Proposition Canvas
- Вивчите основи делівері-менеджменту в перепродажу
Продуктове планування в делівері-менеджменті
- Розглянете різні підходи до продуктового планування
- Опануєте фреймворки управління цілями
- Розберете принцип використання ОКР-фреймворку на реальних кейсах
Roadmap продукту чи послуги у сфері ІТ
- Розглянете основні елементи roadmap продукту чи послуги
- Навчитеся складати roadmap, формувати місію, візію, цілі та досягнення
- Дізнаєтеся, як спілкуватися з компанією мовою цінностей, пріоритетів і ризиків
Як керувати ризиками та готувати звітність
- Розглянете основні види ризиків і методи їхньої оцінки
- Навчитеся створювати реєстр ризиків
- Дізнаєтеся, як готувати звітність
Особливості роботи з різними бізнес-доменами
- Розглянете особливості різних бізнес-доменів і їхню важливість для делівері-менеджменту
- Дізнаєтеся, як фактори бізнесу впливають на процес делівері
- Розберете основні бізнес-тренди залежно від ІТ-напряму
- Навчитеся будувати Business Model Canvas
Актуальні тенденції під час вибору технологій та архітектури проєкту
- Розглянете тренди в основних бізнес-доменах
- Отримаєте overview популярних технологічних стеків та інструментів
- Дізнаєтеся, як обрати оптимальну платформу, мову програмування, інструменти тощо на ваш проєкт або на проєкт, який потрібно запустити з нуля
Як обрати ІТ-архітектуру під проєкт
- Дізнаєтеся, чому від правильного вибору архітектури залежить майже все на проєкті
- Розберете корпоративні інфраструктури
- Порівняєте різні технології та інструменти на підставі потреб бізнесу
- З’ясуєте, як підготувати продукт до релізу й організувати технічне виведення на ринок
- Зрозумієте, як розробити стратегію масштабування й проаналізувати технічні ризики
Розробка й тестування програмного забезпечення
- Дізнаєтеся, з яких етапів складається процес розробки ПЗ
- Детально розберете етап тестування: тест-стратегія, тест-план, автоматизація, контроль якості
- Вивчите методології CI/CD і як вони допомагають у безперервній інтеграції
- Дізнаєтеся про роль DevOps на проєкті
- Розглянете метрики оцінювання якості роботи команди
Методології розробки програмних продуктів
- Отримаєте overview методологій розробки програмних продуктів: Scrum, Kanban, Lean, SAFe
- Зрозумієте, чому важливо підбирати свою методологію під кожну стадію проєкту
- Навчитеся обирати методологію під проєкт
Як керувати проєктом та операційними процесами
- Розберете процес управління проєктом як невіддільну складову делівері-менеджменту
- Вивчите модель управління Delivery
- Розглянете основи управління контрактами
- Дізнаєтеся, як проводити аудит прогресу та бюджету
Як налагодити безперервне вдосконалення продукту чи послуги
- Дізнаєтеся, що таке Continual Improvement Process і навіщо це потрібно вашому продукту чи послузі
- Розберете кейс лектора з BlaBlaCar
- Отримаєте best practices, які допоможуть мотивувати команду бути гнучкими, змінювати й вдосконалювати продукт
Як розробити власний стиль менеджменту й управління командою та прокачати лідерські якості
- Розглянете ключові лідерські якості, які потрібно розвивати, щоб працювати в делівері-менеджменті
- Дізнаєтеся, які стилі менеджменту існують
- Розберете принципи відбору талантів і формування команди
- Зрозумієте, як проводити рев’ю навичок членів команди й будувати плани розвитку
- З’ясуєте, як керувати стабільністю в команді
Case Study: як сформувати цінності компанії та навіщо вони потрібні
- Дізнаєтеся, як цінності впливають на атмосферу в колективі, продуктивність і результат роботи
- Розберете реальні кейси підбору й адаптації цінностей в компанії
Як сформувати вакансію та скласти резюме на позицію Dekivery Manager
- Підготуєте резюме на позицію Delivery Manager і зрозумієте, на чому робити акцент в самопрезентації
- Отримаєте поради з приводу того, як "читати" опис вакансії та перевірити релевантність власного досвіду на позицію
- Дізнаєтеся, як сформувати опис вакансії, щоб знайти "саме ту" людину
- Розберете приклади влучних і нерелевантних резюме
Як сформувати команду проєкту
- Розберете етапи життєвого циклу команди за Такманом
- Розглянете ключові хард- і софт-скіли та навчитеся їх перевіряти на співбесіді
- Дізнаєтеся, що таке Individual Contributor Career Level Guide
Як налаштувати комунікацію з клієнтом у процесі делівері-менеджменту
- Дізнаєтеся, як вести переговори з клієнтом і балансувати між стороною клієнта і стороною команди
- Навчитеся структурувати комунікацію з клієнтом і вибудовувати довготривалі стосунки
- Ознайомитеся з різними бізнес-моделями та зрозумієте, як вони впливають на комерційний успіх проєкту
Як вести переговори з клієнтом і стейкхолдерами
- Розберете особливості комунікації з клієнтом, стейкхолдерами та командою
- Отримаєте best practices, які допоможуть захищати інтереси команди, зберігаючи водночас теплі відносини зі стейкхолдерами
Q&A-сесія
- Отримаєте відповіді на всі запитання щодо програми, курсового проєкту
- Повторно розберете складні кейси
Презентація курсового проєкту
- Підготуєте курсовий проєкт - комерційну пропозицію для клієнта
- Презентуєте курсовий проєкт лекторці та колегам
Особливості курсу
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти до 3 заняття
- Теорія
- Практика
- Інструменти
- case study - переговори з клієнтом та стейкхолдерами
Викладачі курсу
- Юлія Смойловська - Delivery Director at Luxoft
- Ігор Іващенко - Віцепрезидент Engineering Pro Marketplace at BlaBlaCar
- Володимир Лисюк - Engineering Manager at Grammarly
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
IAMPM
Формат
Online
Начало обучения
18.06.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Е5
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
безкоштовно
Учебный центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Начало обучения
30.07.2025
Длительность
4 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
31 000 UAH за курс
За промокодом "ITHub" – знижка 15%
Учебный центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Начало обучения
15.09.2025
Длительность
3 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
English
Стоимость
21 500 UAH за курс