Курс Influencer Marketing

  • Online
  • Для начинающих
  • Digital Marketing
Образовательный центр: Promodo Academу
Формат:Видеокурс / Платформа
Язык обучения:Ukrainian
Начало курса:Любой момент
Стоимость обучения:3 000 UAH за курс

Oнлaйн-куpc дoпoмoжe poзібpaтиcь в тeмі Influencer marketing тa нaвчить: підбиpaти peлeвaнтниx блoгepів, пpoгнoзувaти вплив cпівпpaці, oптимізувaти тa aнaлізувaти кaмпaнії тa oфopмлювaти вcі взaємoдії дoкумeнтaльнo.

Програма курсу

Що таке Influencer marketing?

  • Чим він відрізняється від інших маркетингових інструментів
  • Задачі та цілі Influencer marketing
  • Для яких брендів він потрібен
  • Приклади успішних кампаній influencer-маркетингу
  • Хто такий Influencer marketing manager і чим він займається
  • Інфлюєнсери
  • Які вони бувають (розмір аудиторії, тематика, соціальна мережа)
  • Формати контенту
  • Як їх шукати
  • Як аналізувати статистику (як відрізнити хорошого блогера від поганого)

Цілі, мета, задачі, KPI'S

  • Цільова аудиторія
  • Аналіз конкурентів
  • Варіанти співпраці з інфлюєнсерами (разова, довгострокова)
  • Хто такий бренд амбасадор?
  • Як аналізувати акаунти інфлюєнсерів та підібрати релевантних для рекламної кампанії

Що таке Бриф?

  • Як з ним працювати і чому він важливий?
  • Як писати блогерам?
  • Що потрібно знати до того, як напишете блогерам?
  • Алгоритм дій до старту проєкту (виходу публікацій у блогерів)

Старт проєкту

  • Важливі нюанси та підводні камені
  • Блогер опублікував. Що далі?
  • Розгляд методів оптимізації та покращення стратегії influencer-маркетингу

Що робити з отриманими результатами проєкту?

  • ERR, CPM, CPA, CPC і інші незрозумілі абревіатури
  • Як планувати наступні кампанії?
  • Тренди в Influencer marketing 2023-2024 рр.
  • Q&A сесія

Розгляд концепції мікро-інфлюенсерів та їхніх переваг для бізнесу

  • Приклади успішних кампаній залучення мікро-інфлюенсерів у брендів
  • Нішеві блогери: переваги та недоліки
  • Приклади факапів. Про що варто пам'ятати в роботі, та за можливості уникати

Особливості роботи соц. мережі: Instagram, YouTube, TikTok. На що звертати увагу, який контент купувати. Кризовий менеджмент та етична сторона роботи

  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
  • Розгляд сценаріїв кризових ситуацій у співпраці з Influencer-ами та їх можливих наслідків для бренду
  • Поради щодо збереження репутації бренду під час кризових ситуацій у контексті співпраці з influencer-ами

Вплив регуляторних аспектів на influencer-маркетинг

  • Огляд законодавства та регуляторних аспектів, пов'язаних з influencer-маркетингом
  • Розгляд правил дисклеймерів, рекламних публікацій та угод з influencer-ами
  • Обговорення ризиків та викликів у зв'язку із невідповідністю регуляторним вимогам

Особливості курсу

  • Сертифікат про проходження курсу
  • Доступ до курсу надається назавжди
  • Технічні знання
  • Практичні навички

Викладачі курсу

Катерина Іващенко - Influencer Marketing Manager

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.06.2025
Длительность
4 дней
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
12 000 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
15.05.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
45 000 UAH за курс
Учебный центр
Web Market It
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
5 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian, Russian
Стоимость
300 USD за курс
Учебный центр
UAMASTER
Формат
Online
Начало обучения
08.01.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
21 500 UAH за курс