Курс Особистий бренд у бізнесі

  • Online
  • Для опытных
  • Product Manager / Product Owner, Product Marketing / Brand Manager
Образовательный центр: Laba
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:12 занятий
Начало курса:08.10.2024
Стоимость обучения:Уточняйте

Навчіться використовувати інструменти та платформи для створення персонального бренду під менторством 4 експертів - з живим фідбеком та порадами щодо розвитку публічного іміджу експерта.

Програма курсу

Вступ до персонального бренду

  • Що таке персональний бренд
  • Репутація персонального бренду
  • Переваги персонального бренду для себе та бізнесу
  • Як подолати страхи, що заважають розвивати персональний бренд
  • Помилки в роботі з персональним брендом
  • Кейси успішних персональних брендів
  • Що таке бренд-платформа та як працюватимемо з нею протягом курсу

Як визначити цілі та КРІ

  • Що таке цілі та для чого їх потрібно ставити
  • Як визначати чіткі цілі для розвитку персонального бренду за принципом SMART
  • Як обрати KPI для оцінювання прогресу персонального бренду
  • Співзалежність цілі та KPI в умовах нестабільності
  • Навіщо моніторити й коригувати цілі та KPI
  • Як скласти план дій для досягнення поставлених цілей
  • Синхронізація бізнес-цілей та цілей з персонального бренду

Позиціювання, або відповідальність на запитання "Хто я?"

  • Як позиціювання впливає на сприйняття аудиторією вашого персонального бренду
  • Обираємо власний Tone of Voice
  • Визначення ваших унікальних навичок та здібностей
  • Атрибути персонального бренду:
    • ключове повідомлення
    • коротке гасло (motto)
  • Місія та велика ідея: огляд кейсів
  • Інструменти пошуку власних цінностей та як їх транслювати
  • Як долати виклики в роботі з персональним брендом

Аналіз цільової аудиторії

  • Як визначати цільову аудиторію
  • Методи збору інформації про цільову аудиторію:
    • метод Марка Шеррингтона
    • інтерв’ю з представниками ЦА
    • метод Бена Ханта
  • Створення портрета цільової аудиторії
  • Матриця сегментації цільової аудиторії
  • Як використовувати результати аналізу для розвитку персонального бренду

Конкуренти й унікальність

  • Як ефективно провести аналіз конкурентів
  • Визначення основних конкурентів у вашій галузі, вивчення їхньої поведінки та стратегій комунікації
  • SWOT-аналіз конкурентів
  • Як виділитися серед конкурентів: стратегії та інструменти
  • Приклади успішних і невдалих стратегій конкуренції персональних брендів

Ваш продукт - що це

  • Що ви продаєте і як це пов’язано з вашим персональним брендом
  • Ціннісна пропозиція продукту і як він задовольняє потреби цільової аудиторії
  • Основні характеристики та переваги вашого продукту
  • Визначення унікальної торговельної пропозиції продукту
  • Ключові відмінності вашого продукту від продукту конкурентів
  • Приклади успішних продуктів, створених на основі персонального бренду
  • Плюси та мінуси продуктів персональних брендів: огляд кейсів

Контент і його поширення

  • Роль контенту в розвитку персонального бренду
  • Типи контенту:
    • освітній
    • розважальний
    • мотиваційний
    • інформаційний
  • Як створювати контент: текст, фото, відео
  • Як синхронізувати свій контент із Tone of Voice та позиціюванням
  • Інформаційна присутність: контент-план чи ситуатив
  • Інструменти для створення та управління контентом
  • Масштабування й адаптація контенту для різних платформ і каналів комунікації
  • Стратегії залучення аудиторії за допомогою контенту

Канали комунікації

  • Основні канали комунікації персонального бренду
  • Аналіз переваг та недоліків різних каналів:
    • соціальні мережі
    • блоги
    • подкасти
    • вебінари
    • публічні виступи
    • нетворкінг
    • профільні клуби та асоціації
  • Вибір оптимальних каналів та розробка стратегії комунікації для кожного з них
  • Координація та узгодження каналів для системної присутності персонального бренду
  • Як вимірювати ефективність каналів комунікації та коригувати стратегію

Управління комунікацією персонального бренду

  • Системний підхід до управління комунікацією
  • Розробка стратегії реалізації бренд-платформи
  • Організація робочих процесів: використання таск-менеджерів, календарів та інших інструментів управління
  • Як ефективно делегувати завдання та залучати помічників, портрет асистента

Як впровадити роботу над персональним брендом у щоденну діяльність

  • Створюємо систему:
    • формуємо тональність спілкування з аудиторією
    • обираємо майданчики для спілкування, формуємо вимоги до кожного
    • створюємо контент-план
  • Декомпозуємо роботу:
    • формуємо детальні блоки щодо роботи з персональним брендом
    • розрізняємо "власні" й ті, що можемо делегувати
    • додаємо власні блоки до щоденної діяльності через слоти в календарі
  • Аналізуємо:
    • чи всюди потрібно робити окремий контент
    • коли, скільки та для кого ми пишемо
    • платне просування контенту vs безоплатне

Управління репутацією та кризовий PR

  • Як створити подушку безпеки в кризових ситуаціях:
    • що таке кризові комунікації
    • що може спричинити репутаційну кризу для персонального бренду
    • як мінімізувати ризики виникнення комунікаційної кризи
  • Особливості побудови персонального бренду в період війни:
    • очікування суспільства від публічних людей
    • неочевидні завдання персонального бренду під час війни та додана вартість для країни
    • заборонені теми та на що варто зважати, проявляючись публічно
  • Правила реакції та план дій у кризу:
    • оцінка ситуації, визначення цілей, план дій
    • основні принципи комунікації в кризу
    • як відновлюватися після репутаційної кризи

Монетизація персонального бренду

  • Яку стратегію обрати на початку монетизації та як взаємодіяти з аудиторією:
    • формування своєї місії
    • важливість побудови репутації та позиціювання
    • розпакування свого досвіду
  • Варіанти монетизації персонального бренду:
    • реклама
    • амбасадорство/співпраця
    • інформаційні продукти
    • YouTube
    • книга
    • виступи
    • фізичний продукт або бізнес
  • Q&A-сесія

Викладачі курсу

  • Дмитро Мельникович - Засновник агенції з цифрового маркетингу WOO Company
  • Андрій Чумаченко - Співзасновник і провідний партнер компанії Netpeak
  • Юлія Василенко - Ексдиректорка з комунікацій в Укрпошта
  • Юлія Гончар - Провідна спеціалістка з управління талантами в EPAM Ukraine

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
15.01.2026
Длительность
8 недель
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
SET University
Формат
Online
Начало обучения
29.10.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
39 300 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
22.01.2026
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
48 000 UAH за курс
Учебный центр
Uzhhorod Informational Technologies School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте