Курс PPC-спеціаліст
- Online
- Для начинающих
- Targeting / PPC
![]() |
|
Образовательный центр: | Atom |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 28 занятий |
Начало курса: | Любой момент |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Результат - засвоєна навичка налаштування реклами у Google та YouTube, підкріплена грошима, заробленими вже під час і після навчання. Ви навчаєтесь маркетингу, роботі з клієнтами, аналітиці та налаштуванню реклами у лідерів ринку і отримуєте затребувану та високооплачувану професію.
Програма курсу
Модуль 1 Основи маркетингу
Заняття 1. Вступне заняття. Правила програми. Постановка цілей
Про заняття: Розкажемо про правила, щоб отримати максимум від навчання. Розкажемо про методологію Soft +Hard+Mindfulness. Поставимо цілі та зрозуміємо, як їх досягти.
Результат заняття:
- Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
- Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
- Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
- Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт
Заняття 2. Основи маркетингу
- Hard: Цільова аудиторія: види аудиторії, сегментація, біль і вигоди. Аналіз конкурентів. Позиціонування, УТП. Універсальна продуктову лінійка. Ключові метрики бізнесу
- Soft: Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання
Результат заняття:
- Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів.
- Розробили позиціонування та УТП.
- Прописали універсальну продуктову лінійку.
- Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики
Заняття 3. Основи контекстної реклами
- Hard: Контекстна реклама та її місце в маркетингу. ТОП ніші для просування. Алгоритми Google. Покроковий план налаштування контекстної реклами від цілі до результату. РРС-спеціаліст та його зони відповідальності.
- Soft: Особисті кордони. Встановлюємо особисті кордони з замовниками на першій зустрічі
Результат заняття:
- Дізнались, що таке контекстна реклама
- Визначили показники, які важливо відслідковувати в рекламі
- Дізнались, які є типи контекстної реклами та особливості роботи з кожним з них
- Розібрали плейсменти в контекстній рекламі
- Дізнались які сьогодні існують топ-ніші для просування від лідерів ринку
- Знайшли тестовий проєкт для запуску першої рекламної кампанії
Mindfulness. Ціль, мотивація, натхнення
Про заняття: Навчимося ставити цілі та досягати їх. Розберемо як керувати натхненням, щоб воно працювало на вас.
Результат заняття:
- Познайомились із блоком Mindfulness
- Розібралися з особливостями постановки цілей та їх перевірки задля досягнення результату
- Навчилися керувати станом натхнення та включати його за потребою
Модуль 2. Підготовка до налаштування реклами
Заняття 4. Збір та аналіз даних
Про заняття: Поговоримо про те, як збирати та аналізувати дані сайту, конкурентів та цільову аудиторію, щоб підготуватись до якісного налаштування рекламної кампанії.
Результат заняття:
- Проаналізували цільову аудиторію проєкту
- Проаналізували сайт та його конкурентів.
- Розібрали різні методи аналізу
Заняття 5. Налаштування Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
Про заняття: Зареєструємось та налаштуємо Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, встановимо GTM на сайт, розберемо теги, тригери, параметри URL та як працювати з UTM-мітками
Результат заняття:
- Зареєструвались в Google Ads та налаштували рекламний акаунт
- Встановили та налаштували Google Tag Manager
- Навчились користуватись та налаштовувати Google Analytics
- Розібрали теги, тригери, змінні GTM, параметри URL та як працювати з UTM-мітками
Заняття 6. Збір семантичного ядра для пошукової видимості
Про заняття: У цьому занятті ви дізнаєтеся, що таке семантичне ядро, як збирати ключові слова, працювати з різними типами відповідності ключових слів, що таке мінус-слова, крос-мінусування та семантичне ядро для свого проєкту.
Результат заняття:
- Дізнались, що таке семантичне ядро та як його формувати
- Зібрали ключові слова для свого проєкту за допомогою Google Keyword Planner та інших інструментів
- Сформували семантичне ядро для подальшої роботи з рекламними кампаніями
Модуль 3. Пошукова реклама в Google Ads
Заняття 7. Принципи пошукової реклами в Google
Про заняття: Дізнаємось про елементи налаштування пошукової реклами, розберемо приклади висококонверсійної реклами, визначимо особливості роботи з різними нішами
Результат навчання:
- Зрозуміли, як просуватися в різних нішах за допомогою пошукової реклами
- Дізнались, які є принципи та особливості налаштування реклами на українському та закордонному ринку
- Розібрали приклади налаштування висококонверсійної пошукової реклами
- Визначили що таке пошукова реклама та які бізнес-цілі вона закриває
- Опанували елементи налаштування пошукової реклами
Заняття 8. Копірайтинг в рекламі
Про заняття: Ви дізнаєтеся, яку роль копірайтинг відіграє в маркетингу, про структурту написання ефективного тексту, техніки конверсійного заголовка. Навчитися ставити ТЗ копірайтеру та використовувати штучний інтелект в роботі з текстом.
Результат заняття:
- Зрозуміли що таке копірайтинг та його роль в рекламі
- Навчилися розуміти потреби та бажання вашої аудиторії
- Дослідили елементи, техніки створення та приклади продающих заголовків, що продають
- Навчились користуватися AI для формування заголовків
- Сформували заголовки для налаштування та запуску реклами
Заняття 9. Налаштування та запуск пошукової реклами в Google
Про заняття: Дізнаєтеся про технічні особливості, обмеження під час створення рекламних оголошень та підготуєтеся до запуску пошукової реклами.
Результат заняття:
- Створили різні види оголошень для запуску пошукової реклами
Модуль 4. Контекстно-медійна мережа
Заняття 10. Принципи контекстно-медійної реклами
Про заняття: Познайомимось з особливостями контекстно-медійної реклами, її показниками та основними сайтами-партнерами Google.
Результат заняття:
- Дізналися, що таке контекстно-медійна мережа
- Розібрали базові показники контекстно-медійної реклами
- Навчилися розраховувати бюджет для запуску реклами
- Познайомилися з основними сайтами-партнерами Google
Заняття 11. Створення рекламних креативів
Про заняття: Дізналися як людина сприймає кольори, яку роль у сприйнятті інформації грає шрифт, як привернути увагу користувача та створити ефективний креатив.
Результат заняття:
- Розібрали елементи рекламного креативу та основні принципи їх створення
- Отримали ресурси для пошуку ідей та натхнення
- Створити свій перший креатив у Figma
Заняття 12. Налаштування та запуск контекстно-медійної мережі
Про заняття: Дізнаєтесь про основні принципи та кроки налаштування контекстно-медійної реклами. Про технічні особливості, обмеження при створенні рекламних оголошень та аналітику запущеної рекламної кампанії.
Результат заняття:
- Налаштували свою першу контекстно-медійну рекламну кампанію у рекламному кабінеті Google Ads
Модуль 5. Google Shopping Campaign
Заняття 13. Принципи Google Shopping Campaign
Про заняття: Дізнаєтеся, що таке Google Shopping Campaign, як працювати з товарною рекламою та розберете функціонал Google Merchant Center.
Результат заняття:
- Дізнались про принципи роботи торгової кампанії в Google
- Зареєструвались та налаштували Google Merchant Center
- Сформували технічне завдання на фід для програміста
Заняття 14. Налаштування та запуск Google Shopping Campaign
Про заняття: Поговоримо про зв’язку інструментів для створення рекламних оголошень, підготовку та налаштування, а також, розберемось у нюансах налаштування та запуску товарної реклами.
Результат заняття:
- Завантажили фід в Google Merchant Center та налаштували рекламну кампанію
Заняття 15. Допуск до роботи з реальним клієнтом (асесмент)
Про заняття: Ми пройдемо шлях від аналізу проєкту до налаштування першої рекламної кампанії, повторивши те, чому навчилися на попередніх заняттях.
Результат заняття:
- Проаналізували вебсайт, на який планується запуск товарної реклами.
- Зареєструвалися в Google Merchant Center та зв’язали його з акаунтом Google Ads.
- Сформували ТЗ на створення фіда Google Merchant Center
Mindfulness. Впевненість в собі
Про заняття: Ви дізнаєтеся, як сміливо починати з чистого паперу ефективно комунікувати з клієнтом та чому втрата впевненості - це ознака розвитку.
Результат заняття:
- Дізналися, в чому полягає секрет успіху
- Розібрали 5 правил ефективної комунікації з клієнтом
- Залишили синдром самозванця в минулому та зрозуміли, що наявних навичок знань вже достатньо, щоб досягати бажаного
Модуль 6. Перші 100$ на рекламі
Заняття 16. Упаковка себе, як спеціаліста
Про заняття: Поговоримо про позиціонування, упаковка своїх соцмереж та кейсів. Сформуємо продуктову лінійку та визначимося з цінами на послуги.
Результат заняття:
- Упакуйте профіль в соцмережах.
- Визначилися зі своїм позиціонуванням як PPC-спеціаліста
- Сформували продуктову лінійку
Заняття 17. Лідогенерація
Про заняття: Розберемо безкоштовні та платні способи пошуку клієнтів для PPC-спеціаліста.
Результат заняття:
- Сформували скрипт розсилки
- Знайшли мінімум 10 лідів для подальших продажів своїх послуг
Заняття 18. Продаж своїх послуг
Про заняття: Ви навчитеся вести перемовини та підготуєтеся до співбесіди. Дізнаєтеся, що має бути написано в резюме. Як подивитися резюме інших PPC-спеціалістів та які фактори впливають на роботодавця при прийнятті рішення.
Результат заняття:
- Сформували резюме та відгукнулися на вакансії
- Почали перемовини з потенційними роботодавцями та домовилися за співпрацю мінімум з одним із них
Mindfulness. Комунікація та залучення
Про заняття: Дізнаєтеся, в чому різниця між спілкуванням та комунікацією, яку роль комунікація відіграє в нашому житті, які бувають помилки та як залучити клієнта за допомогою техніки AIDA.
Результат заняття:
- Дізналися, що впливає на довіру людей під час комунікації
- Розібрали техніку AIDA, ППР та почали застосовувати їх в комунікації з клієнтами
Заняття 19. Працевлаштування в агенцію або компанію
Про заняття: Поглибимо знання у створенні резюме та самопрезентації на співбесіді.
Результат заняття:
- Допрацювали раніше створене резюме
- Відгукнулися на бажані вакансії та продовжили вести перемовини з потенційним роботодавцями
Заняття 20. Заробіток на Upwork
Про заняття: Дізнаєтеся, як створити та заповнити профіль на Upwork. Що є критеріями хорошого профілю як для самої біржі, так і для роботодавців. Навчитеся відгукуватися на вакансії, вести комунікацію з клієнтом, щоби в результаті отримати бажаний проєкт в роботу.
Результат заняття:
- Зареєструвалися на Upwork та заповнили профіль
- Проаналізували вакансії та відгукнулися на бажані
- Отримали відповідь від замовника та розпочали перемовини
Модуль 7. Ведення клієнта. Оптимізація, стратегія, планування
Заняття 21. Супроводження клієнта
Про заняття: Ви дізнаєтеся, як вести клієнта, щоб він хотів з вами працювати в довгу, як продавати додаткові послуги, збільшувати чек та формувати звітність.
Результат заняття:
- Навчилися комунікувати з клієнтом та продавати додаткові послуги.
- Продовжили пошук проєктів для роботи
- Отримали першу оплату як PPC-спеціаліст
Mindfulness. Оточення
Про заняття: Поговоримо про оточення та його вплив на особистий ресурс.
Результат заняття:
- Дізналися, який вплив має оточення
- Розібрали проблеми, які зустрічаються найчасастіше в контектсі оточення
- Почали досліджувати та тренувати особисті кордони
Заняття 22. Оптимізація реклами
Про заняття: Розберемося, як проводити тестування, на що звертати увагу в Google Analytics та як оптимізувати рекламні кампанії.
Результат заняття:
- Проаналізували раніше запущену рекламу та запланували наступні кроки її оптимізації
Заняття 23. Стратегія та медіапланування
Про заняття: Згадаємо, як брифувати клієнта та з чого починати роботу. Розберемо стратегію на складові та навчимося медіаплануванню.
Результат заняття:
- Ознайомилися з додатковими матеріалами - брифом, стратегією, медіапланом. Підготували аналогічні для себе
Заняття 24. Стратегія розвитку на $1500
Про заняття: У занятті ви дізнаєтеся, чому варто приділяти час та увагу, щоби стрімко розвиватися як РРС-спеціаліст та вийти на дохід $1 500 на місяць.
Результат заняття:
- Провели рeфлексію свого шляху
- Поставили цілі на майбутнє і склали план свого розвитку
Додатково:
Відеореклама на YouTube. Теорія
Про заняття: Дізнаємося, як створюється відеореклама на YouTube, які типи оголошень існують, їх особливості, можливості таргетингу та про різницю налаштування відеореклами в Україні та закордоном.
Результат заняття:
- Дізналися, чим особлива відеореклама на YouTube
- Розібрали, які є опції таргетингу, креативів під час налаштування такої реклами та які метрики є важливими
Відеореклама на YouTube. Практика
Про заняття: В цьому занятті ми разом створимо відеокреатив в Google Ads.
Результат заняття:
- Створили свій перший відеокреатив
Розумні кампанії Performance Max
Про заняття: Ви дізнаєтеся, що таке Performance Max, про переваги та недоліки такої реклами. Створите РMax кампанію та навчитеся аналізувати її результати.
Результат заняття:
- Створили Performance Max рекламу, повторюючи кроки за викладачем
Реклама мобільних додатків
Про заняття: В контексті реклами мобільних додатків ми розберемо Google Ads, Facebook Ads та Apple Search Ads.
Результат заняття:
- Дізналися особливості різних інструментів для реклами мобільних додатків.
- Навчилися створювати рекламні оголошення в Google Ads та Apple Search Ads.
Особливості курсу
- Доступ до будь-якого заняття та усіх матеріалів програми 24/7
- Доступ до здачі домашніх завдань
- Доступ до підтримки та кураторів
- Доступ до рейтингу найкращих учасників та місця серед них
Викладачі курсу
- Дмитро Худенко - Директор з маркетингу Worksection
- Денис Березкін - Керуючий партнер та Business Development Manager у Penguin-team
- Артем Скорук - 6 років в маркетингу
- Ірина Бахмут - 10 років у маркетингу
- Ірина Олексієнко - Digital маркетолог
- Дмитро Шарипов - Запустив 52 інтернет-магазини
- Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії Atom
- Олександр Стручаєв - Маркетолог, психолог
- Дмитро Козак - Product Designer at Worksection
- Артем Скорук - 6 років досвіду в інтернет-маркетингу
- Вікторія Нагорна - HR Generalist Newage
- Євгенія Яременко - HRD, директор з управління персоналу в МСК-Україна
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.