Курс PPC-спеціаліст

  • Online
  • Для начинающих
  • Targeting / PPC
Образовательный центр: Atom
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:28 занятий
Начало курса:Любой момент
Стоимость обучения:Уточняйте

Результат - засвоєна навичка налаштування реклами у Google та YouTube, підкріплена грошима, заробленими вже під час і після навчання. Ви навчаєтесь маркетингу, роботі з клієнтами, аналітиці та налаштуванню реклами у лідерів ринку і отримуєте затребувану та високооплачувану професію.

Програма курсу

Модуль 1 Основи маркетингу

Заняття 1. Вступне заняття. Правила програми. Постановка цілей

Про заняття: Розкажемо про правила, щоб отримати максимум від навчання. Розкажемо про методологію Soft +Hard+Mindfulness. Поставимо цілі та зрозуміємо, як їх досягти.

Результат заняття:

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
  • Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт

Заняття 2. Основи маркетингу

  • Hard: Цільова аудиторія: види аудиторії, сегментація, біль і вигоди. Аналіз конкурентів. Позиціонування, УТП. Універсальна продуктову лінійка. Ключові метрики бізнесу
  • Soft: Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів.
  • Розробили позиціонування та УТП.
  • Прописали універсальну продуктову лінійку.
  • Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики

Заняття 3. Основи контекстної реклами

  • Hard: Контекстна реклама та її місце в маркетингу. ТОП ніші для просування. Алгоритми Google. Покроковий план налаштування контекстної реклами від цілі до результату. РРС-спеціаліст та його зони відповідальності.
  • Soft: Особисті кордони. Встановлюємо особисті кордони з замовниками на першій зустрічі

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке контекстна реклама
  • Визначили показники, які важливо відслідковувати в рекламі
  • Дізнались, які є типи контекстної реклами та особливості роботи з кожним з них
  • Розібрали плейсменти в контекстній рекламі
  • Дізнались які сьогодні існують топ-ніші для просування від лідерів ринку
  • Знайшли тестовий проєкт для запуску першої рекламної кампанії

Mindfulness. Ціль, мотивація, натхнення

Про заняття: Навчимося ставити цілі та досягати їх. Розберемо як керувати натхненням, щоб воно працювало на вас.

Результат заняття:

  • Познайомились із блоком Mindfulness
  • Розібралися з особливостями постановки цілей та їх перевірки задля досягнення результату
  • Навчилися керувати станом натхнення та включати його за потребою

Модуль 2. Підготовка до налаштування реклами

Заняття 4. Збір та аналіз даних

Про заняття: Поговоримо про те, як збирати та аналізувати дані сайту, конкурентів та цільову аудиторію, щоб підготуватись до якісного налаштування рекламної кампанії.

Результат заняття:

  • Проаналізували цільову аудиторію проєкту
  • Проаналізували сайт та його конкурентів.
  • Розібрали різні методи аналізу

Заняття 5. Налаштування Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager

Про заняття: Зареєструємось та налаштуємо Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, встановимо GTM на сайт, розберемо теги, тригери, параметри URL та як працювати з UTM-мітками

Результат заняття:

  • Зареєструвались в Google Ads та налаштували рекламний акаунт
  • Встановили та налаштували Google Tag Manager
  • Навчились користуватись та налаштовувати Google Analytics
  • Розібрали теги, тригери, змінні GTM, параметри URL та як працювати з UTM-мітками

Заняття 6. Збір семантичного ядра для пошукової видимості

Про заняття: У цьому занятті ви дізнаєтеся, що таке семантичне ядро, як збирати ключові слова, працювати з різними типами відповідності ключових слів, що таке мінус-слова, крос-мінусування та семантичне ядро для свого проєкту.

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке семантичне ядро та як його формувати
  • Зібрали ключові слова для свого проєкту за допомогою Google Keyword Planner та інших інструментів
  • Сформували семантичне ядро для подальшої роботи з рекламними кампаніями

Модуль 3. Пошукова реклама в Google Ads

Заняття 7. Принципи пошукової реклами в Google

Про заняття: Дізнаємось про елементи налаштування пошукової реклами, розберемо приклади висококонверсійної реклами, визначимо особливості роботи з різними нішами

Результат навчання:

  • Зрозуміли, як просуватися в різних нішах за допомогою пошукової реклами
  • Дізнались, які є принципи та особливості налаштування реклами на українському та закордонному ринку
  • Розібрали приклади налаштування висококонверсійної пошукової реклами
  • Визначили що таке пошукова реклама та які бізнес-цілі вона закриває
  • Опанували елементи налаштування пошукової реклами

Заняття 8. Копірайтинг в рекламі

Про заняття: Ви дізнаєтеся, яку роль копірайтинг відіграє в маркетингу, про структурту написання ефективного тексту, техніки конверсійного заголовка. Навчитися ставити ТЗ копірайтеру та використовувати штучний інтелект в роботі з текстом.

Результат заняття:

  • Зрозуміли що таке копірайтинг та його роль в рекламі
  • Навчилися розуміти потреби та бажання вашої аудиторії
  • Дослідили елементи, техніки створення та приклади продающих заголовків, що продають
  • Навчились користуватися AI для формування заголовків
  • Сформували заголовки для налаштування та запуску реклами

Заняття 9. Налаштування та запуск пошукової реклами в Google

Про заняття: Дізнаєтеся про технічні особливості, обмеження під час створення рекламних оголошень та підготуєтеся до запуску пошукової реклами.

Результат заняття:

  • Створили різні види оголошень для запуску пошукової реклами

Модуль 4. Контекстно-медійна мережа

Заняття 10. Принципи контекстно-медійної реклами

Про заняття: Познайомимось з особливостями контекстно-медійної реклами, її показниками та основними сайтами-партнерами Google.

Результат заняття:

  • Дізналися, що таке контекстно-медійна мережа
  • Розібрали базові показники контекстно-медійної реклами
  • Навчилися розраховувати бюджет для запуску реклами
  • Познайомилися з основними сайтами-партнерами Google

Заняття 11. Створення рекламних креативів

Про заняття: Дізналися як людина сприймає кольори, яку роль у сприйнятті інформації грає шрифт, як привернути увагу користувача та створити ефективний креатив.

Результат заняття:

  • Розібрали елементи рекламного креативу та основні принципи їх створення
  • Отримали ресурси для пошуку ідей та натхнення
  • Створити свій перший креатив у Figma

Заняття 12. Налаштування та запуск контекстно-медійної мережі

Про заняття: Дізнаєтесь про основні принципи та кроки налаштування контекстно-медійної реклами. Про технічні особливості, обмеження при створенні рекламних оголошень та аналітику запущеної рекламної кампанії.

Результат заняття:

  • Налаштували свою першу контекстно-медійну рекламну кампанію у рекламному кабінеті Google Ads

Модуль 5. Google Shopping Campaign

Заняття 13. Принципи Google Shopping Campaign

Про заняття: Дізнаєтеся, що таке Google Shopping Campaign, як працювати з товарною рекламою та розберете функціонал Google Merchant Center.

Результат заняття:

  • Дізнались про принципи роботи торгової кампанії в Google
  • Зареєструвались та налаштували Google Merchant Center
  • Сформували технічне завдання на фід для програміста

Заняття 14. Налаштування та запуск Google Shopping Campaign

Про заняття: Поговоримо про зв’язку інструментів для створення рекламних оголошень, підготовку та налаштування, а також, розберемось у нюансах налаштування та запуску товарної реклами.

Результат заняття:

  • Завантажили фід в Google Merchant Center та налаштували рекламну кампанію

Заняття 15. Допуск до роботи з реальним клієнтом (асесмент)

Про заняття: Ми пройдемо шлях від аналізу проєкту до налаштування першої рекламної кампанії, повторивши те, чому навчилися на попередніх заняттях.

Результат заняття:

  • Проаналізували вебсайт, на який планується запуск товарної реклами.
  • Зареєструвалися в Google Merchant Center та зв’язали його з акаунтом Google Ads.
  • Сформували ТЗ на створення фіда Google Merchant Center

Mindfulness. Впевненість в собі

Про заняття: Ви дізнаєтеся, як сміливо починати з чистого паперу ефективно комунікувати з клієнтом та чому втрата впевненості - це ознака розвитку.

Результат заняття:

  • Дізналися, в чому полягає секрет успіху
  • Розібрали 5 правил ефективної комунікації з клієнтом
  • Залишили синдром самозванця в минулому та зрозуміли, що наявних навичок знань вже достатньо, щоб досягати бажаного

Модуль 6. Перші 100$ на рекламі

Заняття 16. Упаковка себе, як спеціаліста

Про заняття: Поговоримо про позиціонування, упаковка своїх соцмереж та кейсів. Сформуємо продуктову лінійку та визначимося з цінами на послуги.

Результат заняття:

  • Упакуйте профіль в соцмережах.
  • Визначилися зі своїм позиціонуванням як PPC-спеціаліста
  • Сформували продуктову лінійку

Заняття 17. Лідогенерація

Про заняття: Розберемо безкоштовні та платні способи пошуку клієнтів для PPC-спеціаліста.

Результат заняття:

  • Сформували скрипт розсилки
  • Знайшли мінімум 10 лідів для подальших продажів своїх послуг

Заняття 18. Продаж своїх послуг

Про заняття: Ви навчитеся вести перемовини та підготуєтеся до співбесіди. Дізнаєтеся, що має бути написано в резюме. Як подивитися резюме інших PPC-спеціалістів та які фактори впливають на роботодавця при прийнятті рішення.

Результат заняття:

  • Сформували резюме та відгукнулися на вакансії
  • Почали перемовини з потенційними роботодавцями та домовилися за співпрацю мінімум з одним із них

Mindfulness. Комунікація та залучення

Про заняття: Дізнаєтеся, в чому різниця між спілкуванням та комунікацією, яку роль комунікація відіграє в нашому житті, які бувають помилки та як залучити клієнта за допомогою техніки AIDA.

Результат заняття:

  • Дізналися, що впливає на довіру людей під час комунікації
  • Розібрали техніку AIDA, ППР та почали застосовувати їх в комунікації з клієнтами

Заняття 19. Працевлаштування в агенцію або компанію

Про заняття: Поглибимо знання у створенні резюме та самопрезентації на співбесіді.

Результат заняття:

  • Допрацювали раніше створене резюме
  • Відгукнулися на бажані вакансії та продовжили вести перемовини з потенційним роботодавцями

Заняття 20. Заробіток на Upwork

Про заняття: Дізнаєтеся, як створити та заповнити профіль на Upwork. Що є критеріями хорошого профілю як для самої біржі, так і для роботодавців. Навчитеся відгукуватися на вакансії, вести комунікацію з клієнтом, щоби в результаті отримати бажаний проєкт в роботу.

Результат заняття:

  • Зареєструвалися на Upwork та заповнили профіль
  • Проаналізували вакансії та відгукнулися на бажані
  • Отримали відповідь від замовника та розпочали перемовини

Модуль 7. Ведення клієнта. Оптимізація, стратегія, планування

Заняття 21. Супроводження клієнта

Про заняття: Ви дізнаєтеся, як вести клієнта, щоб він хотів з вами працювати в довгу, як продавати додаткові послуги, збільшувати чек та формувати звітність.

Результат заняття:

  • Навчилися комунікувати з клієнтом та продавати додаткові послуги.
  • Продовжили пошук проєктів для роботи
  • Отримали першу оплату як PPC-спеціаліст

Mindfulness. Оточення

Про заняття: Поговоримо про оточення та його вплив на особистий ресурс.

Результат заняття:

  • Дізналися, який вплив має оточення
  • Розібрали проблеми, які зустрічаються найчасастіше в контектсі оточення
  • Почали досліджувати та тренувати особисті кордони

Заняття 22. Оптимізація реклами

Про заняття: Розберемося, як проводити тестування, на що звертати увагу в Google Analytics та як оптимізувати рекламні кампанії.

Результат заняття:

  • Проаналізували раніше запущену рекламу та запланували наступні кроки її оптимізації

Заняття 23. Стратегія та медіапланування

Про заняття: Згадаємо, як брифувати клієнта та з чого починати роботу. Розберемо стратегію на складові та навчимося медіаплануванню.

Результат заняття:

  • Ознайомилися з додатковими матеріалами - брифом, стратегією, медіапланом. Підготували аналогічні для себе

Заняття 24. Стратегія розвитку на $1500

Про заняття: У занятті ви дізнаєтеся, чому варто приділяти час та увагу, щоби стрімко розвиватися як РРС-спеціаліст та вийти на дохід $1 500 на місяць.

Результат заняття:

  • Провели рeфлексію свого шляху
  • Поставили цілі на майбутнє і склали план свого розвитку

Додатково:

Відеореклама на YouTube. Теорія

Про заняття: Дізнаємося, як створюється відеореклама на YouTube, які типи оголошень існують, їх особливості, можливості таргетингу та про різницю налаштування відеореклами в Україні та закордоном.

Результат заняття:

  • Дізналися, чим особлива відеореклама на YouTube
  • Розібрали, які є опції таргетингу, креативів під час налаштування такої реклами та які метрики є важливими

Відеореклама на YouTube. Практика

Про заняття: В цьому занятті ми разом створимо відеокреатив в Google Ads.

Результат заняття:

  • Створили свій перший відеокреатив

Розумні кампанії Performance Max

Про заняття: Ви дізнаєтеся, що таке Performance Max, про переваги та недоліки такої реклами. Створите РMax кампанію та навчитеся аналізувати її результати.

Результат заняття:

  • Створили Performance Max рекламу, повторюючи кроки за викладачем

Реклама мобільних додатків

Про заняття: В контексті реклами мобільних додатків ми розберемо Google Ads, Facebook Ads та Apple Search Ads.

Результат заняття:

  • Дізналися особливості різних інструментів для реклами мобільних додатків.
  • Навчилися створювати рекламні оголошення в Google Ads та Apple Search Ads.

Особливості курсу

  • Доступ до будь-якого заняття та усіх матеріалів програми 24/7
  • Доступ до здачі домашніх завдань
  • Доступ до підтримки та кураторів
  • Доступ до рейтингу найкращих учасників та місця серед них

Викладачі курсу

  • Дмитро Худенко - Директор з маркетингу Worksection
  • Денис Березкін - Керуючий партнер та Business Development Manager у Penguin-team
  • Артем Скорук - 6 років в маркетингу
  • Ірина Бахмут - 10 років у маркетингу
  • Ірина Олексієнко - Digital маркетолог
  • Дмитро Шарипов - Запустив 52 інтернет-магазини
  • Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії Atom
  • Олександр Стручаєв - Маркетолог, психолог
  • Дмитро Козак - Product Designer at Worksection
  • Артем Скорук - 6 років досвіду в інтернет-маркетингу
  • Вікторія Нагорна - HR Generalist Newage
  • Євгенія Яременко - HRD, директор з управління персоналу в МСК-Україна

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
UAMASTER
Формат
Online
Начало обучения
07.01.2025
Длительность
17 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
19 000 UAH за курс
Учебный центр
Promodo Academу
Формат
Online
Начало обучения
08.10.2025
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
13 000 UAH за курс
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 500 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
17.10.2025
Длительность
8 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
9 800 UAH за курс