Курс Recruiter
- Online
- Для начинающих
- IT Recruiting
![]() |
|
Образовательный центр: | Atom |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 2 месяцев |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Ви комплексно опануєте навички рекрутингу, отримаєте усі необхідні знання та інструменти для повноцінної роботи з вакансіями та кандидатами, шляхову карту розвитку рекрутера та затребувану, високооплачувану професію.
Програма курсу
Модуль 1 - Основи рекрутингу
Заняття 1. Знайомство та правила
- Ознайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
- Розуміння методології навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
- Розібрались як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
- Сформували ціль, точка А, точка Б та артефакт
Заняття 2. Перші кроки в рекрутингу. Типи рекрутингу
- Зрозуміли, що таке рекрутинг та роль рекрутера в сучасному бізнесі
- Дізнались про зв'язок між рекрутингом та стратегічними цілями компанії
- Оглянули основні завдання та обов'язки рекрутера
- Зрозуміли, що собою являє рекрутинговий процес
- Визначили оптимальний хід дій від початку до завершення рекрутингового процесу
- Зрозуміли принципи "холодного" та "теплого" рекрутингу, внутрішнього та зовнішнього, корпоративного та аутсорсингового рекрутингу. Переваги та недоліки кожного з них
- Вивчили різні стратегії, які використовують корпоративні рекрутери для привернення талантів
- Вивчили аутсорсинг рекрутингу та його принципи
Модуль 2 - Сорсинг та лідогенерація
Заняття 3. Аналіз ринку та ЦА
- Зрозуміли як визначати потреби компанії
- Зрозуміли важливість чіткого визначення вакансії та її ролі в організації
- Навчились складати детальні описи ролей та вимог до навичок та досвіду
- Навчились визначати ідеальний профіль кандидата
- Зрозуміли як визначати оптимальні підходи та інструменти для пошуку та відбору кандидатів, відповідно до вимог вакансії
Mindfulness. Ціль мотивація, натхнення
- Познайомились із блоком Mindfulness
- Розібралися з особливостями постановки цілей та їх перевірки задля досягнення результату
- Навчилися керувати станом натхнення та включати його за потребою
Заняття 4. Формування опису вакансій
- Зрозуміли як визначати потреби компанії
- Зрозуміли важливість чіткого визначення вакансії та її ролі в організації
- Навчились складати детальні описи ролей та вимог до навичок та досвіду
- Навчились визначати ідеальний профіль кандидата
- Зрозуміли як визначати оптимальні підходи та інструменти для пошуку та відбору кандидатів, відповідно до вимог вакансії
Заняття 5. Job-сайти для пошуку кандидатів
- Познайомились з різними Job-сайтами
- Дізнались, як вибрати сайт за потребами
- Дізнались про створення критеріїв пошуку кандидатів за різними параметрами (навички, досвід, локація тощо)
- Дізнались про налаштування сповіщень про нових кандидатах, які відповідають критеріям
- Дізнались про системи моніторингу та відстеження активних пошукових запитів
- Дізнались про організацію та збереження профілів кандидатів
Заняття 6. Соціальні мережі для пошуку кандидатів
- Дізнались про роль Instagram у рекрутинговому процесі. Використання інфлюенсерів та брендового контенту для привертання кандидатів
- Познайомились з Linkedin, Facebook, Telegram
- Навчились вибирати найефективніші канали для даної вакансії
- Розробили стратегію пошуку кандидатів
Заняття 7. Лідогенерація та скрінінг кандидатів
- Розробили чіткі критерії відбору кандидатів відповідно до потреб компанії
- Визначили оптимальний процес скрінінгу, який включає обов'язки та ролі учасників
- Проаналізували вакансійні оголошення. Визначили загальні та специфічні навички
- Розібрались з пошуком, збором та оцінкою інформації про кандидатів
- Навчились відбирати кандидатів
Модуль 3 - Проведення інтерв'ю та Job Offer
Заняття 8. Проведення інтерв'ю: техніки та методи
- Вивчили методики STAR і PARLA
- Дізнались про техніки активного слухання під час інтерв'ю та роль невербальної комунікації й міміки в процесі інтерв'ювання
- Дізнались про основні етапи технічних інтерв'ю залежно від типу компаній та про зарплатні очікування кандидата
- Навчились розробляти Scorecard
- Навчились проводити психологічне тестування для оцінки кандидатів під час та після спілкування
- Дізнались як давати фідбек після інтерв'ю та складати лист Follow up
Заняття 9. Погодження кандидатури та Job Offer
- Дізнались про складові успіху оферу
- Навчились презентувати офер кандидату
- Навчились узгоджувати заробітну плату, маючи невеликий бюджет
- Дізнались про основні помилки рекрутера
- Дізнались, що робити, коли кандидат прийняв офер
- Навчились працювати з запереченнями та контр оффером
- Дізнались про функції рекрутера під час онбордингу
Заняття 10. Assessment. Підсумки роботи з тестовим клієнтом. Підсумковий екзамен
- Розібрали кейси
- Склали підсумковий екзамен
- Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату
Модуль 4 - Перші $100 на рекрутингу
Заняття 11. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста
- Дізнались про найефективніші шляхи пошуку клієнтів
- Розробили продуктову лінійку, яка буде підлаштована під інтереси ваших потенційних клієнтів
- Оформили соцмережі, які розкривають вас як професіонала та створили резюме, яке привертає увагу
Заняття 12. Фріланс. Лідогенерація
- Навчились писати результативні повідомлення потенційним клієнтам
- Знайшли мінімум 10 лідів для продажу своїх послуг та продовжуємо спілкування з ними
- Отримали ліда від компанії Atom для продажу своїх послуг, почали з ним співпрацювати
Заняття 13. Продаж своїх послуг
- ДІзнались, які є етапи продажу своїх послуг та підготували скрипт продажу своїх послуг
- Дізнались про правила відеозустрічі з клієнтом та впровадили їх
- Заробили перші 100$ на рекрутингу
Заняття 14. Працевлаштування в компанію/агенцію
- Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
- Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
- Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$
Заняття 15. Пошук клієнтів на Upwork
- Дізнались про створення та заповнення облікового запису
- Дізнались як реєструватись на Payoneer
- Дізнались як створювати cover letter для UPWORK
- Дізнались про принцип пошуку Клієнта для UPWORK
- Навчились перевіряти потенційних роботодавців
- Навчились проводити переговори з роботодавцем
- Дізнались про контракти та % комісії Upwork
Заняття 16. Розбір успішних та неуспішних стратегій, пройдених шляхів
- Розібрали свій шлях та інших студентів в пошуку клієнтів
- Отримали лайфхаки від інших студентів по пошуку клієнтів
- Впровадили додаткові інструменти для пошуку клієнтів
Модуль 5 - Ведення клієнта
Заняття 17. Супроводження клієнта
- Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього
- Як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
- Отримали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
- Дізналися, як комунікувати в команді
Заняття 18. Робота над брендом роботодавця
- Розглянули вплив бренду роботодавця на здатність компанії залучати талановитих працівників
- Дізнались про створення бренду роботодавця
- Дізнались про інструменти для підвищення бренду роботодавця
- Дізнались про стратегії управління репутацією
- Дізнались про розробку історій успіху та внутрішнього життя компанії
- Дізнались про використання дизайну та сторітеллінгу
Заняття 19. Використання Boolean search та X-Ray рекрутинг для точного відбору кандидатів
- Дізнались про Boolean Search та як їм користуватись за потребами
- Дізнались що таке Ітеративний та семантичний пошук
- Розібрались з пошуком кандидатів за допомогою X-Ray
Заняття 20. Оптимізація процесів та штучний інтелект
- Навчились розробляти програми стажування для випускників для залучення та оцінки їхнього потенціалу
- Навчились формувати опису вакансії та складати контент-плану з допомогою ChatGPT
- Дізнались про використання інтелектуальних систем для автоматичного аналізу резюме та застосування чат-ботів для автоматизованого спілкування з кандидатами
- Дізнались про використання штучного інтелекту для пошуку талантів та для симуляції інтерв'ю
- Навчились використовувати ШІ для оцінки особистості та психологічних характеристик кандидатів
Модуль 6 - Як рекрутеру вийти на результат $1000
Заняття 21. Як вийти на результат 1000$
- Розібрали за допомогою яких шляхів Рекрутер зможе прийти до результату 1000$ через 6 місяців
- Розглянули шляхи додаткового заробітку на перспективу
- Дізнались як створити свою команду, рекрутингове агентство
- Розглянули шляхи розвитку та масштабування агенції
- Розглянули стратегію постійного потоку клієнтів
- Розглянули роботу в ТОПових компаніях України та світу
- Дізнались про побудову особистого бренду всередині організації та поза компанією
- Навчились методам створення цінного вмісту, який відповідає інтересам та потребам аудиторії
Заняття 22. Випускний
- Поставили нові цілі на майбутнє і склали план свого розвитку
- Долучились до ком'юніті випускників Atom
- Залучили більше клієнтів для подальшої співпраці
- Оформили нові кейси, покращили резюме та супровідний лист і відгукнулись на 5+ вакансій в ТОПових компаніях
Особливості курсу
- Допомога куратора та перевірка ДЗ
- Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
- Пожиттєвий доступ до спільноти рекрутерів в Atom
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Євгенія Яременко - Директор з управління персоналу в компанії МСК-Україна
- Кристина Швачка - HRD at ProArea
- Вікторія Нагорна - HR Generalist newage
- Юлія Швець - Head of recruitment at COMFY
- Маргарита Гончар - Recruiter at Atom
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.