Курс Текстурування 3D-моделей у GameDev
- Online
- Для начинающих
- Gamedev / Unity / Game Design, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 20 занятий |
Начало курса: | 05.12.2024 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
За 20 занять ти попрацюєш з UV-розгорткою, вивчиш текстурування і роботу з матеріалами в Substance Painter. Навчишся додавати реалізму завдяки подряпинам, потертостям та рельєфу. Знатимеш принципи процедурної текстури та створюватимеш персоналізовані шейдери - щоб твої роботи впізнавали одразу. У результаті ти покращиш портфоліо трьома ассетами, навчишся вигідно його презентувати й зможеш вразити навіть ААА-студії скілами з деталізації моделей.
Програма курсу
Інтро
- Можливості інтерфейсу
- Налаштування сцени та огляд матеріалів, текстур, шейдерів
- База: шари, матеріали, маски, пензлі
- Ієрархія шарів, робота з групами та папками
- Робота зі сценою, світлом та камерою
ДЗ:
- Переглянути основні панелі інтерфейсу й налаштувати їх під себе
- Застосувати 4+ матеріали на MeetMat, використовуючи маски
- Об'єднати матеріали в логічні групи
UV-розгортка
- Що таке UV
- Софти для створення розгортки
- Чому та як треба використовувати RizomUV
- Бридж: інтерфейс, інструменти, гарячі клавіші
- Основні принципи та початок розгортки
ДЗ:
- Налаштувати RizomUV
- Розрізати модель однією з продемонстрованих технік
- Почати розгортку
Конференція. Розбираємо поширені помилки
UV-розгортка 2.0
- Продовжуємо розгортку моделі
- Інструменти пакування
- Оптимізація, оверлапи, тексель денсіті
- Фіналізація UV
ДЗ:
- Завершити розгортку моделі
- Налаштувати паддінг під свої потреби
- Запакувати все, використовуючи оверлапи та зберігаючи потрібний тексель
Запікання
- Запікання моделі: що, як, навіщо
- Підготовка моделі до запікання
- Запікання моделі в Marmoset Toolbag
- Запікання в SP
- Підготовка моделі для подальшого текстурування
- Експорт
ДЗ:
- Підготувати модель до запікання у своєму 3D-пакеті
- Запекти модель та отримати карти Normal, AO, Curvature, ID
Конференція та буст-практикум
Матеріали
- Фізичні властивості, відмінності, особливості
- Що таке PBR
- Сайти з pbr- та безшовними текстурами
- Як зробити pbr-матеріал із фото або текстури
- Текстуруємо джойстик в SP
- Робота з різними матеріалами
ДЗ:
- Почати текстурувати свою модель або джойстик
Матеріали 2.0
- Продовжуємо текстурувати джойстик
- Додавання деталей
- Текстури, декалі, наліпки
- Додаємо подряпини та прості потертості
- Забруднення і потертості через АО-карту і cavity
- Як пришвидшити додавання забруднень
ДЗ:
- Проаналізувати референси, характер та причини пошкоджень, забрудненості
- Додати деталей на нормал через height та забруднення й подряпини через карти АО та Cavity
- Додати проєкціювання текстур на свою модель
Конференція та буст-практикум
Смартматеріали та смартмаски
- Пошук та робота з референсами
- Початок текстурування ассета
- Робота з фототекстурами та створення масок
- Створення та кастомізація Smart Materials для швидкого текстурування
- Створення та кастомізація Smart Masks
- Робота з генераторами, фільтрами, процедурними текстурами, гранжем, левелами, поглиблена робота з масками
- Додавання деталей на Normal Map або Height map
- Робота з картами нормал та альфами
ДЗ:
- Зібрати сет референсів під свій проєкт
- Почати текстурувати свій ассет
- Створити Smart Material за референсом
- Створити Smart Masks
Смартматеріали та смартмаски 2.0
- Робота з фототекстурами та створення масок
- Stencils
ДЗ:
- Додати деталей на свої текстури з використанням гранжу та альфи
- Додати деталей на свій ассет через нормал та height і зробити автоматичну взаємодію з подряпинами, брудом та АО
Конференція
Anchor Points
- Продовжуємо текстурування ассета
- Anchor Points та як вони спрощують роботу
- Фіналізація та додаткова деталізація
- Експорт текстур
- Створення власних пресетів для експорту під проєкт
ДЗ:
- Використати anchor point у своєму проєкті
- Додати фінальних деталей на текстури й фіналізувати все
- Створити пресет для експорту за ТЗ й експортувати
Конференція та буст-практикум
Робимо свій ассет.
Рендери
- Імпорт ассета в Unreal Engine та налаштування шейдера
- Налаштування шейдера в Marmoset Toolbаg
- Рендер у Marmoset та постановка фотореалістичного освітлення
- Постобробка рендера у Photoshop
ДЗ:
- Імпортувати ассет в Unreal Engine та налаштувати шейдер
- Налаштувати шейдер у Marmoset Toolbаg, налаштувати освітлення та сцену
- Відрендерити
- Зробити постобробку рендера у Photoshop
Конференція та випускний
Протягом курсу ти:
- Розберешся з Substance Painter та Rizom UV, оглянеш можливості Unreal Engine
- Навчишся оптимізувати розміри файлів текстур без втрати якості, використовувати LOD та оптимізацію для різних платформ
- Зможеш інтегрувати, імпортувати й експортувати текстури між SP та іншими програмами
- Вивчиш техніки розгортання UV-карт
- Створюватимеш реалістичні текстури у Smart Materials та контролюватимеш їхню якість у Smart Masks
- Будеш працювати з металом, склом, шкірою і додаватимеш реалізму завдяки потертостям, подряпинам, рельєфу
- Покладеш у портфоліо три затекстурених ассети, пропрацюєш помилки та отримаєш фідбек
- Вмітимеш презентувати свої роботи, щоб вигідно вирізнятися серед конкурентів
- Знатимеш, як правильно закріпитися в геймдеві та прокачувати свої скіли
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Домашні завдання
- Буст портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Костянтин Сурков - 3D Environment Artist
- Максим Зіньков - Lead Hard Surface Team at Gunzilla
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Stfalcon Academy
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
48 занятий
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
28.07.2025
Длительность
25 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
GoITeens
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
12 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 790 UAH за месяц