Курс Unreal Engine: від інтерфейсу до запуску гри
- Online
- Для начинающих
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 40 занятий |
Начало курса: | 24.10.2024 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
За 40 занять ти розбереш базовий функціонал UЕ для створення різнопланових ігор: від казуальних - до ААА-рівня. Для цього ти навчишся розробляти прототипи, візуалізувати ідеї та доносити їх до команди - впевнено та з розумінням робочих процесів. У результаті ти матимеш конкурентні скіли в геймдеві та покладеш у портфоліо прототип власної гри.
Програма курсу
Модуль 1. База Unreal Engine
- Reflection
- Smart Pointers
- Data Structure
- Stats, Console
Модуль 2. UE Blueprint Concepts
- Blueprint: що це і для чого він потрібен
- CustomEvent
- Function
- Macros
- Collapse Node
- Events
- Delegates
- Interfaces
- Debugging
- Як передбачати проблеми
- Де шукати та як виправляти помилки
- Фізика і тригонометрія в розробці
- Вектори в розробці на UE
- Операції з векторами
- Фізика та математика в іграх на прикладі реальних задач
- Елементи будови рівнів
- Інструменти для створення ландшафту
Модуль 3. Меші та матеріали
- Створення простих матеріалів і текстур
- Приклади використання
- Меші
- Текстури
- Матеріали
- Стоки для завантаження текстур та матеріалів
- Material Instances
- Material Functions
- Як налаштувати взаємодію об'єктів
- Collision
Модуль 4. Анімація
- Види анімації
- Як працює програмна анімація
- Механіки для розробки анімації
- Які стоки краще використовувати
- Оптимізація анімації
- Blend Space
- Монтаж
- Root Motion
- Animation Linking
Модуль 5. Gameplay Basics
- Основні механіки гри
- Damage
- Основи плагіна Ability System
- HitResult: Normal & ImpactNormal
- Огляд доступних в рушії UI-елементів
- Створюємо перші віджети та інтерфейси
- Приклади застосування
- Game Mode та Game Instance
- Правила гри, логіка та вплив на розробку
Модуль 6. AI
- AI Introduction
- Навігація AI за рівнем
- Behavior Trees Overview
- Behavior Tree Elements
- EQS (Environment Query System)
Модуль 7. Multiplayer
- Основи Multiplayer
- Replication
- RPC
- GameMode, GameState, PlayerState
- Ownership, PC
- Traveling
- Sessions
Модуль 8. База C++
- Reflection
- Smart Pointers
- Data Structure
- Stats, Console
Результат курсу
- Використовуєш рушій для швидкої візуалізації своїх ідей та творчих концепцій, створюєш прототипи та демонструєш ігрові механіки
- Створюєш різнопланові локації, доповнюєш їх декораціями, архітектурою, світлом, ефектами, реалістичними поверхнями та текстурами
- Деталізуєш та анімуєш персонажів та об'єкти, створюєш взаємодії між ними
- Покращуєш ігровий досвід юзера за допомогою цікавих ігрових механік, фізики об'єктів, вибухів, рідин
- Оптимізуєш свої моделі й текстури та збільшуєш продуктивність гри на різних платформах
- Підсилюєш портфоліо сценами з власної гри
Викладачі курсу
Вадим Онишко - Founder & CEO at SomniumGame
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
JustSmart
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
40 занятий
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
IT STEP Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
6 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
16 560 UAH за курс
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
12.01.2026
Длительность
36 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
JustSmart
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
32 занятий
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте