Курс AI for Customer Support
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Customer Support, Prompt Engineering / ChatGPT
![]() |
|
Навчальний центр: | Robot Dreams |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 12 занять |
Початок курсу: | 16.10.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Опануйте актуальні інструменти для автоматизації та побудови ефективної AI-екосистеми клієнтської підтримки.
Програма курсу
Вступ до АІ у клієнтському сервісі
- Дізнаєтеся і зрозумієте базові принципи та приклади застосування AI у підтримці
- З'ясуєте юридичні, морально-етичні аспекти й ризики використання
Огляд АІ-інструментів для автоматизації
- Навчитеся аналізувати завдання сапорту
- Зрозумієте клієнтські болі й будете готовими визначити проблему
- Зможете обирати AI-рішення під власні потреби з огляду на отриману інформацію
Створення першого чат-бота
- Дізнаєтеся основну термінологію і логіку побудови діалогів для чат-ботів
- Зрозумієте, як інтегрувати це в роботу відділу підтримки клієнтів
Інтеграція чат-бота з CRM/Helpdesk
- Навчитеся інтегрувати базові AI-рішення з робочими платформами
- Зрозумієте основи API та функціонал
Голосові АІ-асистенти в сапорті
- Зрозумієте можливості й недоліки голосових асистентів у сапорті
- Дізнаєтеся, як налаштувати голосового асистента та будувати скрипт для нього
Автоматичний переклад і локалізація відповідей
- Зрозумієте принцип роботи системи перекладів
- Навчитеся використовувати локалізацію на практиці для комунікації з мультимовною аудиторією
Аналіз наміру та емоцій у зверненнях. Розбір даних від користувача
- Навчитеся застосовувати аналіз наміру та емоцій для покращення взаємодії
- Зрозумієте важливість аналізу настрою та поведінки, пріоритезації звернень
Персоналізація та AI-розподіл запитів
- Зможете реалізувати персоналізацію та автоматичний розподіл запитів у боті
- Зрозумієте важливість і потенційну реалізацію автоматичного розподілу
АІ для прогнозування та планування
- Зрозумієте принципи прогнозування та аналітики для оптимізації ресурсів
- Дізнаєтеся про інструменти для роботи з прогнозами та навчитеся ними користуватися
АІ-автоматизація рутинних завдань
- Дізнаєтеся про no-code автоматизацію
- Навчитеся та зрозумієте, як створювати автоматизовані AI-процеси у сапорті для пришвидшення сервісу для клієнтів
Аналіз ефективності та контроль якості
- Зможете аналізувати ефективність AI-рішень
- Дізнаєтеся принципи контролю якості
- Зрозумієте причинно-наслідкові зв'язки змін та інтеграцій
Захист фінального проєкту
- Отримаєте власний готовий AI-проєкт у підтримці
- Навчитеся розв'язувати практичні проблеми чи питання
- Зможете автоматизувати частину своїх завдань за допомогою наявних AI-інструментів
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Реальні кейси
- Індивідуальні консультації
- АІ-екосистема підтримки
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Володимир Радченко - Head of Customer Support at MacPaw
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Boosta Academy
Формат
Online
Початок навчання
29.11.2023
Тривалість
3 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
01.06.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
16 000 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
28.07.2025
Тривалість
5 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте