Курс Основи ITIL v.4. Принципи організації ІТ-підрозділу компанії

  • Online
  • Для досвідчених
  • Project Manager
Навчальний центр: Networking Technologies
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:3 днів
Початок курсу:27.10.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Тренінг допоможе зрозуміти термінологію і принципи ІТ Service Management (ITSM), ключові практики та культурні виклики. зокрема, роботу з customer experience, практики створення цінності, питання цифрової трансформації та підходи Lean, Agile та DevOps.

Програма курсу

Організація й управління, позиціювання ITSM і ITIL в ландшафті управління

  • Організація. Функціональний, проектний, процесний, сервісний методи управління
  • Governance. Поняття: фреймворк, методологія, стандарт
  • ITIL 4 як мова спілкування в ІТ і бізнесі. Універсальність ITSM і ITIL
  • Поняття сервісу і сервісних відносин. Якість сервісу. Власник. Стейкхолдери. SLA
  • Еволюція зрілості відносин ІТ і бізнесу від "затикання дірок" до трансформаційного лідерства і взаємопроникнення
  • Загальні принципи менеджменту, що принципово важливі для сервісного управління
  • Вигоди сервісної організації й сервіс-орієнтованої культури
  • Виклики подвійної трансформації Digital + Agile. Інші фреймворки, що поряд з ITIL

Модель ITIL 4. Чотири аспекти сервіс-менеджменту (4 Dimensions)

  • Організація і люди
  • Інформація та технології
  • Партнери та підрядники
  • Ланцюжки створення цінностей і процеси
  • Зовнішні фактори впливу (модель PESTLE)
  • Система створення цінності ITIL (SVS)
  • Можливості, потреби/попит і цінність (Demand -> Value)
  • Принципи ITIL (Guiding principles)
  • Керівництво (Governance)
  • Ланцюжки створення цінності (Service value chain)
  • Практики (Management practices)
  • Покращення (Continual improvement)

Керівні принципи ITIL

  • Фокусуватись на цінності
  • Виходити/відштовхуватись від поточної ситуації
  • Просуватись крок за кроком, використовуючи зворотній зв'язок
  • Співпрацювати, діяти відкрито і ясно
  • Використовувати системний цілісний підхід
  • Не ускладнювати, бути прагматичними
  • Оптимізувати й автоматизувати

Детальніше про сервіс, сервісну культуру, сервісне мислення, сервіс-дизайн

  • Сервіс/послуга, спільнотворення цінності, сервісні відносини й пропозиції (Service Offering)
  • Цінність і гарантії. Витрати, ризики, вигоди. Деякі ключові фінансові терміни
  • Розрізнення продукту і послуги. Особливості управління послугами
  • Ключові характеристики послуги. Структура SLA. Задача управління рівнем послуг (SLM)
  • Дизайн сервісів і модель ITIL v3. П'ять принципів сервіс-дизайну/дизайн-мислення
  • UI, UX, CX. Touchpoints, Customer Journey. Супротив змінам і як його пом'якшити
  • Складні задачі й прийняття рішень. Модель складності Cynefin і як її використовувати
  • Комунікація і контекстне мислення. Системне мислення. Стратегічне мислення

Огляд практик управління ITIL (34)

  • Практики загального менеджменту (14)
  • Практики сервісного менеджменту (17)
  • Практики управління технологіями (3)
  • Що змінилось у порівнянні з ITIL v3
  • Сховище практик

Більш детально про найважливіші практики

  • Управління інцидентами
  • Управління подіями
  • Управління проблемами
  • Service Desk
  • Управління сервісним каталогом
  • Безперервні покращення
  • Управління/контроль змінами
  • Управління конфігураціями. Конфігураційна одиниця (CI). CMDB
  • Управління рівнем сервісів (SLM)
  • Управління відносинами
  • Управління портфелем

Після курсу слухачі зможуть:

  • Використовувати на практиці основи управління послугами, знати основні терміни та поняття
  • Застосовувати розуміння роботи системи створення цінності послуг ITIL
  • Впроваджувати основоположні принципи ITIL
  • Враховувати в роботі 4 аспекти управління послугами
  • Будувати ланцюжки та потоки створення цінності
  • Застосовувати практики загального менеджменту, управління послугами та технологіями

Особливості курсу

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Підбірка матеріалів з теми курсу
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Обід та кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 3-х місяців після закінчення курсу

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
SkillsUp
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 900 UAH за курс
Навчальний центр
Uzhhorod Informational Technologies School
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Початок навчання
04.12.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
11 000 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%
Навчальний центр
Е5
Формат
Online
Початок навчання
17.01.2026
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
25 900 UAH за курс