Курс Основи ITIL v.4. Принципи організації ІТ-підрозділу компанії
- Online
- Для досвідчених
- Project Manager
![]() |
|
Навчальний центр: | Networking Technologies |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 днів |
Початок курсу: | 27.10.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Тренінг допоможе зрозуміти термінологію і принципи ІТ Service Management (ITSM), ключові практики та культурні виклики. зокрема, роботу з customer experience, практики створення цінності, питання цифрової трансформації та підходи Lean, Agile та DevOps.
Програма курсу
Організація й управління, позиціювання ITSM і ITIL в ландшафті управління
- Організація. Функціональний, проектний, процесний, сервісний методи управління
- Governance. Поняття: фреймворк, методологія, стандарт
- ITIL 4 як мова спілкування в ІТ і бізнесі. Універсальність ITSM і ITIL
- Поняття сервісу і сервісних відносин. Якість сервісу. Власник. Стейкхолдери. SLA
- Еволюція зрілості відносин ІТ і бізнесу від "затикання дірок" до трансформаційного лідерства і взаємопроникнення
- Загальні принципи менеджменту, що принципово важливі для сервісного управління
- Вигоди сервісної організації й сервіс-орієнтованої культури
- Виклики подвійної трансформації Digital + Agile. Інші фреймворки, що поряд з ITIL
Модель ITIL 4. Чотири аспекти сервіс-менеджменту (4 Dimensions)
- Організація і люди
- Інформація та технології
- Партнери та підрядники
- Ланцюжки створення цінностей і процеси
- Зовнішні фактори впливу (модель PESTLE)
- Система створення цінності ITIL (SVS)
- Можливості, потреби/попит і цінність (Demand -> Value)
- Принципи ITIL (Guiding principles)
- Керівництво (Governance)
- Ланцюжки створення цінності (Service value chain)
- Практики (Management practices)
- Покращення (Continual improvement)
Керівні принципи ITIL
- Фокусуватись на цінності
- Виходити/відштовхуватись від поточної ситуації
- Просуватись крок за кроком, використовуючи зворотній зв'язок
- Співпрацювати, діяти відкрито і ясно
- Використовувати системний цілісний підхід
- Не ускладнювати, бути прагматичними
- Оптимізувати й автоматизувати
Детальніше про сервіс, сервісну культуру, сервісне мислення, сервіс-дизайн
- Сервіс/послуга, спільнотворення цінності, сервісні відносини й пропозиції (Service Offering)
- Цінність і гарантії. Витрати, ризики, вигоди. Деякі ключові фінансові терміни
- Розрізнення продукту і послуги. Особливості управління послугами
- Ключові характеристики послуги. Структура SLA. Задача управління рівнем послуг (SLM)
- Дизайн сервісів і модель ITIL v3. П'ять принципів сервіс-дизайну/дизайн-мислення
- UI, UX, CX. Touchpoints, Customer Journey. Супротив змінам і як його пом'якшити
- Складні задачі й прийняття рішень. Модель складності Cynefin і як її використовувати
- Комунікація і контекстне мислення. Системне мислення. Стратегічне мислення
Огляд практик управління ITIL (34)
- Практики загального менеджменту (14)
- Практики сервісного менеджменту (17)
- Практики управління технологіями (3)
- Що змінилось у порівнянні з ITIL v3
- Сховище практик
Більш детально про найважливіші практики
- Управління інцидентами
- Управління подіями
- Управління проблемами
- Service Desk
- Управління сервісним каталогом
- Безперервні покращення
- Управління/контроль змінами
- Управління конфігураціями. Конфігураційна одиниця (CI). CMDB
- Управління рівнем сервісів (SLM)
- Управління відносинами
- Управління портфелем
Після курсу слухачі зможуть:
- Використовувати на практиці основи управління послугами, знати основні терміни та поняття
- Застосовувати розуміння роботи системи створення цінності послуг ITIL
- Впроваджувати основоположні принципи ITIL
- Враховувати в роботі 4 аспекти управління послугами
- Будувати ланцюжки та потоки створення цінності
- Застосовувати практики загального менеджменту, управління послугами та технологіями
Особливості курсу
- LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
- Підбірка матеріалів з теми курсу
- Електронний сертифікат НЦ
- Обід та кава-брейки (очний курс)
- Консультації тренера протягом 3-х місяців після закінчення курсу
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
SkillsUp
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 900 UAH за курс
Навчальний центр
Uzhhorod Informational Technologies School
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Початок навчання
04.12.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
11 000 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%
Навчальний центр
Е5
Формат
Online
Початок навчання
17.01.2026
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
25 900 UAH за курс