Курс Unity3D

Наразі набір на цей курс не проводиться. Перегляньте інші курси

  • Online
  • Для досвідчених
  • Gamedev / Unity / Game Design
Навчальний центр: ITEA – IT Education Academy
Формат:Курс
Тривалість навчання:45 годин
Початок курсу:Дата формується
Вартість навчання:6 850 UAH за курс

Курс розрахований на людей, вже знайомих з С# як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D-фахівців. По завершенні курсу, отриманих знань буде достатньо для того, щоб влаштуватися Junior+ або початківцем Middle фахівцем в будь-яку львівську компанію.

Програма курсу

Основи роботи з редактором

  • Створення сцени
  • Знайомство з Inspector
  • Game View
  • Scene View
  • Імпорт зовнішніх асетів
  • Менеджер Пакетів

Основи скриптування

  • Code Style and Code Convention з прикладами
  • Система управління версіями, Git
  • MonoBehaviour, порядок виконання функцій в MonoBehaviour
  • GameObject
  • Transform
  • Input
  • Математична бібліотека
  • Вектори

Робота з бібліотеками .NET. Основи 2D

  • Робота з жорстким диском
  • JSON серіалізація / десеріалізація
  • Дженерік контейнери - List та Dictionary
  • Співпрограми (Coroutines)
  • Розширення існуючих класів
  • Camera
  • SpriteRender
  • SpriteMask

Unity User Interface (UI)

  • История
  • Canvas Холст
  • Basic Layout
  • Visual Components
  • Interaction Components
  • Animation Integration
  • Auto Layout
  • Rich Text
  • EventSystem

Архітектура. Аудіо та система частинок

  • Архітектура. Вступ
  • Audio Listener, AudioSource, AudioClip
  • Play and PlayOneShot
  • Audio mixer і звукові ефекти
  • Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc

Анімація в 3D, Mecanim

  • Огляд системи анімації в Unity
  • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
  • Animator Controllers
  • Transition
  • Контроль анімації із скрипта
  • Animation event
  • Blend Tree
  • Процедурна анімація з DOTween

UI Advance

  • Anchoring Layout
  • ScrollView, Tab
  • UI Event System: tap, gesture, swipe
  • UI Event System: проста система drag and drop на прикладі карткової гри

Фізика та навігація

  • Огляд компонентів тривимірної фізики
  • Колайдери
  • Rigidbody
  • Joints
  • Physics material
  • Raycast
  • Physics Layer
  • NavMesh - принцип дії, способи застосування
  • Запікання навігаційної сітки, створення агента, настройка off-mesh зв'язків, створення перешкод
  • Налаштування вартості шляху
  • Взаємодія NavMesh і MechAnim

Все про графічну складову ігор. Частина 1

  • Unity Render Pipeline
  • Джерела світла, матеріали
  • Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні
  • Запікання світла. Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes

Все про графічну складову ігор. Частина 2

  • Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
  • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, Surface і HLSL шейдери
  • Створення базового шейдера з нуля на ShaderLab
  • Shader Graph. Приклад шейдера з шейдер графом

Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої

  • Використання профайлера
  • Оптимізація 2D
  • Оптимізація 3D
  • Використання пулу об'єктів
  • Рекомендації по коду

Мережева взаємодія

  • Основи HTTP, TCP
  • Класи і функції для роботи з HTTP в Unity
  • Сторонні бібліотеки для роботи з мережею в Unity
  • Приклад мультиплеєрной гри на основі Photon Unity Network (PUN)

Збірка проєкту на Андроїд. Додаткові можливості редактора

  • Особливості збирання проєкту на Android
  • Scriptable Object
  • AssetBundles
  • Розширення редактора (Unity Window, Unity Editor)

Ігрові патерни проєктування. Частина 1

  • Що таке патерн?
  • Класифікація патернів
  • Патерни, що породжують
  • Структурні патерни
  • Поведінкові патерни
  • Сімейство MV * патернів

Ігрові патерни проєктування. Частина 2

  • Огляд дипломних робіт
  • Entity-Component-System (ECS)

Особливості курсу

  • Заняття 2-3 рази на тиждень
  • Можливість оплати частинами
  • Знижка -10% на наступний курс

Мінімальні вимоги

  • Базове володіння C#
  • Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Junior IT
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
9 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
06.10.2025
Тривалість
41 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
28.05.2025
Тривалість
14 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 320 UAH за курс
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
24.10.2024
Тривалість
40 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте