Курс АІ маркетинг
- Online
- Для початківців
- Digital Marketing, Prompt Engineering / ChatGPT
![]() |
|
Навчальний центр: | WebPromoExperts |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 9 тижнів |
Початок курсу: | 05.02.2025 |
Вартість навчання: | 12 500 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Отримайте практичні навички використання AI-інструментів для маркетингу. Зробіть результативними ваші рекламні кампанії та маркетингові стратегії та прокачайте hard skills у роботі з ШІ всього за 6 тижнів навчання і будьте попереду конкурентів.
Програма курсу
Вступ до АІ Маркетингу
- Визначення штучного інтелекту (AI) та його роль у маркетингу
- Знайомство учасників та обмін досвідом в маркетингу
- Розгляд основних інструментів AI в маркетингу
- Приклади успішного використання AI у кампаніях великих брендів
Створення запитів та промптів для маркетингових завдань
- Що таке текстові генеративні АІ
- ТОП найкращих: Chat GPT, Claud, Google Gemini, Grok, Mistral, LLama. Порівняння, типи задач, нюанси роботи
- Cabina AI, універсальний сервіс для роботи з текстовими АІ
- Принципи побудови промпту та техніки промптингу
- Приклади ефективних промтів для різних маркетингових завдань
- Робота з Chat GPT canvas
- Корисні GPT's та додаткові сервіси для допомоги в написанні текстів: DeepL, LanguageTool, Whisper
Побудова стратегії завдяки АІ
- Визначаємо цільову аудиторію, позиціонування, канали комунікації з АІ
- Сегментація ринку за допомогою АІ-інструментів: Google Cloud AI Platform, IBM Watson Studio
- Використання АІ-інструментів для створення персоналізованого контенту та рекомендацій на основі поведінки користувачів
- Моніторинг конкурентів за допомогою АІ для дослідження стратегій, сильних і слабких сторін: SpyFu, BuzzSumo
Дані та аналітика в маркетингу (звіти)
- Методи обробки та аналізу даних за допомогою сервісу Apache Spark
- Застосування штучного інтелекту для автоматизації збору та аналізу фінансових даних на прикладі сервісу AlphaSense
- Використання AI для автоматизації створення звітів та візуалізації даних
SEO та інструменти АІ: підвищення видимості контенту
- Прискорення процесу аналізу ключових слів
- Застосування ШІ для генерування оригінального та актуального контенту, що підвищує позиції у пошукових системах
- Індивідуалізація мета-тегів та описів
- Використання інструментів штучного інтелекту при розробці SEO-стратегії
- Прогнозування трендів та обробка даних у таблицях за допомогою AI-асистентів
- Огляд інструментів: ChatGPT4, ChatGPT API, GPT for Work, Gemini і Bing Sidney
Підвищення ефективності реклами за допомогою АІ
- Створення ефективних рекламних кампаній: покроковий процес від налаштування до оптимізації. Огляд інструментів Smart Campaigns, AdEspresso, HubSpot Ads Tools
- Автоматизація таргетованої реклами та сегментація цільової аудиторії
- Прогнозування ефективності рекламних кампаній
- Персоналізація рекламних матеріалів за допомогою Unbounce, Grammarly (AI-generated copy recommendations)
- Створення динамічних креативів за допомогою інструментів: Bannerflow, Canva AI, Fotor, AdCreative.ai
- Оптимізація витрат на рекламу (бюджетування)
- Моніторинг та аналіз конкурентних стратегій зі: SpyFu, Sensor Tower, Adbeat
Використання АІ для створення креативів та контенту (практичний воркшоп)
- Огляд трендів і можливостей, які з'являються завдяки розвитку штучного інтелекту
- Огляд основних інструментів AI для створення графіки, текстів (ChatGPT, Canva AI, MidJourney, DALL·E, та ін.)
- Генерація текстового та графічного контенту за допомогою AI
Використання штучного інтелекту в аудіо та відео-маркетингу
- Створення відеоматеріалів, включаючи: монтаж, анімацію та обробку звуку (Topaz Video AI, Krea.ai, Photoshop, Magnific, Leonardo AI)
- Персоналізація відео-контенту на основі даних про цільову аудиторію
- Генерація та адаптація музичного і голосового контенту (Suno, Udio, ElevenLabs, Adobe Audition)
- Аналіз метрик для оцінки ефективності створеного контенту та корекції стратегії
- Огляд основних інструментів для створення аудіо та відео-маркетингу
- Створення аватарів за допомогою Heygen, D-ID, Synthesia
Вплив штучного інтелекту на чат-боти та управління відносинами з клієнтами
- Інтеграція чат-ботів у Telegram та Instagram через платформу SendPulse
- Створення комунікаційної стратегії для чат-ботів в різних бізнес-нішах
- Функції штучного інтелекту як бази знань та автоматизованого відповідача в месенджерах
- Моделі ШІ, що використовуються в чат-ботах, та їх відмінності
- Вибір AI-інструментів для розвитку клієнтської лояльності
Створення ефективних презентацій за допомогою АІ
- Застосування штучного інтелекту для розробки шаблонів презентацій
- Використання AI-інструментів для оперативного збору та аналізу великих обсягів інформації
- Використання штучного інтелекту для підготовки брифів: формування структури та визначення основних повідомлень
- Можливість створення інтерактивних графіків, які можна інтегрувати в презентації
Аналіз соціальних мереж з АІ
- Роль штучного інтелекту в аналізі даних в соціальних мережах
- Застосування AI для генерації ідей контенту (теми, формати, платформи)
- Використання штучного інтелекту для прогнозування оптимального часу публікації
- Приклади застосування AI в аналізі соціальних мереж
Огляд маркетингових тенденцій з АІ та підготовка до захисту
- Прогнозування майбутніх тенденцій у використанні AI в маркетингу
- Розбір успішних кейсів використання АІ в маркетингу
- Підготовка структури фінального проєкту
- Правила захисту проєкту
Практичний проєкт
- Розробка та впровадження маркетингової кампанії з використанням AI
- Презентація результатів та обговорення
Особливості курсу
- "Живі" онлайн-вебінари
- Доступ до запису вебінару вже наступного дня після проведення
- Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
- 16+ годин навчання на курсі по АІ маркетинг
- Практичні домашні завдання
- Інтерактивна навчальна платформа
- Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
- Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
- Сертифікат WebPromoExperts
- Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)
Викладачі курсу
- Антон Воронюк - Директор з розвитку бізнесу WebPromoExperts та WebPromo
- Євген Савчук - Регіональний менеджер з цифрового маркетингу HALEON
- Михайло Хейна - Керівник креативної студії Арт Депо
- Володимир Чернер - СЕО в New Strategies Group, голова SMM-комітету IAB, автор проєкту Штучка Інтелект
- Вілена Остапенко - Засновниця АІ Marketer Club і каналу AI Marketer
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Lemon School
Формат
Online
Початок навчання
15.07.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 200 UAH за курс
Навчальний центр
International Marketing Business Academy
Формат
Online
Початок навчання
29.03.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
56 000 UAH за курс
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
14.10.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
-20% до 01.10.2024
Навчальний центр
Genius.Space
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте