Курс АІ маркетинг

  • Online
  • Для початківців
  • Digital Marketing, Prompt Engineering / ChatGPT
Навчальний центр: WebPromoExperts
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:9 тижнів
Початок курсу:05.02.2025
Вартість навчання:12 500 UAH за курс

Отримайте практичні навички використання AI-інструментів для маркетингу. Зробіть результативними ваші рекламні кампанії та маркетингові стратегії та прокачайте hard skills у роботі з ШІ всього за 6 тижнів навчання і будьте попереду конкурентів.

Програма курсу

Вступ до АІ Маркетингу

  • Визначення штучного інтелекту (AI) та його роль у маркетингу
  • Знайомство учасників та обмін досвідом в маркетингу
  • Розгляд основних інструментів AI в маркетингу
  • Приклади успішного використання AI у кампаніях великих брендів

Створення запитів та промптів для маркетингових завдань

  • Що таке текстові генеративні АІ
  • ТОП найкращих: Chat GPT, Claud, Google Gemini, Grok, Mistral, LLama. Порівняння, типи задач, нюанси роботи
  • Cabina AI, універсальний сервіс для роботи з текстовими АІ
  • Принципи побудови промпту та техніки промптингу
  • Приклади ефективних промтів для різних маркетингових завдань
  • Робота з Chat GPT canvas
  • Корисні GPT's та додаткові сервіси для допомоги в написанні текстів: DeepL, LanguageTool, Whisper

Побудова стратегії завдяки АІ

  • Визначаємо цільову аудиторію, позиціонування, канали комунікації з АІ
  • Сегментація ринку за допомогою АІ-інструментів: Google Cloud AI Platform, IBM Watson Studio
  • Використання АІ-інструментів для створення персоналізованого контенту та рекомендацій на основі поведінки користувачів
  • Моніторинг конкурентів за допомогою АІ для дослідження стратегій, сильних і слабких сторін: SpyFu, BuzzSumo

Дані та аналітика в маркетингу (звіти)

  • Методи обробки та аналізу даних за допомогою сервісу Apache Spark
  • Застосування штучного інтелекту для автоматизації збору та аналізу фінансових даних на прикладі сервісу AlphaSense
  • Використання AI для автоматизації створення звітів та візуалізації даних

SEO та інструменти АІ: підвищення видимості контенту

  • Прискорення процесу аналізу ключових слів
  • Застосування ШІ для генерування оригінального та актуального контенту, що підвищує позиції у пошукових системах
  • Індивідуалізація мета-тегів та описів
  • Використання інструментів штучного інтелекту при розробці SEO-стратегії
  • Прогнозування трендів та обробка даних у таблицях за допомогою AI-асистентів
  • Огляд інструментів: ChatGPT4, ChatGPT API, GPT for Work, Gemini і Bing Sidney

Підвищення ефективності реклами за допомогою АІ

  • Створення ефективних рекламних кампаній: покроковий процес від налаштування до оптимізації. Огляд інструментів Smart Campaigns, AdEspresso, HubSpot Ads Tools
  • Автоматизація таргетованої реклами та сегментація цільової аудиторії
  • Прогнозування ефективності рекламних кампаній
  • Персоналізація рекламних матеріалів за допомогою Unbounce, Grammarly (AI-generated copy recommendations)
  • Створення динамічних креативів за допомогою інструментів: Bannerflow, Canva AI, Fotor, AdCreative.ai
  • Оптимізація витрат на рекламу (бюджетування)
  • Моніторинг та аналіз конкурентних стратегій зі: SpyFu, Sensor Tower, Adbeat

Використання АІ для створення креативів та контенту (практичний воркшоп)

  • Огляд трендів і можливостей, які з'являються завдяки розвитку штучного інтелекту
  • Огляд основних інструментів AI для створення графіки, текстів (ChatGPT, Canva AI, MidJourney, DALL·E, та ін.)
  • Генерація текстового та графічного контенту за допомогою AI

Використання штучного інтелекту в аудіо та відео-маркетингу

  • Створення відеоматеріалів, включаючи: монтаж, анімацію та обробку звуку (Topaz Video AI, Krea.ai, Photoshop, Magnific, Leonardo AI)
  • Персоналізація відео-контенту на основі даних про цільову аудиторію
  • Генерація та адаптація музичного і голосового контенту (Suno, Udio, ElevenLabs, Adobe Audition)
  • Аналіз метрик для оцінки ефективності створеного контенту та корекції стратегії
  • Огляд основних інструментів для створення аудіо та відео-маркетингу
  • Створення аватарів за допомогою Heygen, D-ID, Synthesia

Вплив штучного інтелекту на чат-боти та управління відносинами з клієнтами

  • Інтеграція чат-ботів у Telegram та Instagram через платформу SendPulse
  • Створення комунікаційної стратегії для чат-ботів в різних бізнес-нішах
  • Функції штучного інтелекту як бази знань та автоматизованого відповідача в месенджерах
  • Моделі ШІ, що використовуються в чат-ботах, та їх відмінності
  • Вибір AI-інструментів для розвитку клієнтської лояльності

Створення ефективних презентацій за допомогою АІ

  • Застосування штучного інтелекту для розробки шаблонів презентацій
  • Використання AI-інструментів для оперативного збору та аналізу великих обсягів інформації
  • Використання штучного інтелекту для підготовки брифів: формування структури та визначення основних повідомлень
  • Можливість створення інтерактивних графіків, які можна інтегрувати в презентації

Аналіз соціальних мереж з АІ

  • Роль штучного інтелекту в аналізі даних в соціальних мережах
  • Застосування AI для генерації ідей контенту (теми, формати, платформи)
  • Використання штучного інтелекту для прогнозування оптимального часу публікації
  • Приклади застосування AI в аналізі соціальних мереж

Огляд маркетингових тенденцій з АІ та підготовка до захисту

  • Прогнозування майбутніх тенденцій у використанні AI в маркетингу
  • Розбір успішних кейсів використання АІ в маркетингу
  • Підготовка структури фінального проєкту
  • Правила захисту проєкту

Практичний проєкт

  • Розробка та впровадження маркетингової кампанії з використанням AI
  • Презентація результатів та обговорення

Особливості курсу

  • "Живі" онлайн-вебінари
  • Доступ до запису вебінару вже наступного дня після проведення
  • Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
  • 16+ годин навчання на курсі по АІ маркетинг
  • Практичні домашні завдання
  • Інтерактивна навчальна платформа
  • Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
  • Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
  • Сертифікат WebPromoExperts
  • Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)

Викладачі курсу

  • Антон Воронюк - Директор з розвитку бізнесу WebPromoExperts та WebPromo
  • Євген Савчук - Регіональний менеджер з цифрового маркетингу HALEON
  • Михайло Хейна - Керівник креативної студії Арт Депо
  • Володимир Чернер - СЕО в New Strategies Group, голова SMM-комітету IAB, автор проєкту Штучка Інтелект
  • Вілена Остапенко - Засновниця АІ Marketer Club і каналу AI Marketer

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Lemon School
Формат
Online
Початок навчання
15.07.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 200 UAH за курс
Навчальний центр
International Marketing Business Academy
Формат
Online
Початок навчання
29.03.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
56 000 UAH за курс
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
14.10.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
-20% до 01.10.2024
Навчальний центр
Genius.Space
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте