Курс АІ маркетинг

  • Online
  • Для початківців
  • Digital Marketing, Prompt Engineering / ChatGPT
Навчальний центр: WebPromoExperts
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:9 тижнів
Початок курсу:03.02.2026
Вартість навчання:25 000 UAH за курс

Отримайте практичні навички використання AI-інструментів для маркетингу. Зробіть результативними ваші рекламні кампанії та маркетингові стратегії та прокачайте hard skills у роботі з ШІ всього за 6 тижнів навчання і будьте попереду конкурентів.

Програма курсу

Вступ до АІ Маркетингу

  • Визначення штучного інтелекту (AI) та його роль у маркетингу
  • Знайомство учасників та обмін досвідом в маркетингу
  • Розгляд основних інструментів AI в маркетингу
  • Приклади успішного використання AI у кампаніях великих брендів

Створення запитів та промптів для маркетингових завдань

  • Що таке текстові генеративні АІ
  • ТОП найкращих: Chat GPT, Claud, Google Gemini, Grok, Mistral, LLama. Порівняння, типи задач, нюанси роботи
  • Cabina AI, універсальний сервіс для роботи з текстовими АІ
  • Принципи побудови промпту та техніки промптингу
  • Приклади ефективних промтів для різних маркетингових завдань
  • Робота з Chat GPT canvas
  • Корисні GPT's та додаткові сервіси для допомоги в написанні текстів: DeepL, LanguageTool, Whisper

Практичне застосування OpenAI ChatGPT у маркетингу

  • Огляд можливостей ChatGPT у маркетингу
  • Порівняння ChatGPT Free та ChatGPT Plus (+ функції GPT-4, інструменти у ChatGPT Pro)
  • Що таке Sora: інструмент для автоматизації та інтеграції ChatGPT в робочі процеси маркетингу
  • Інтеграція Sora з іншими інструментами

Побудова маркетингової стратегії завдяки АІ. Частина 1

  • Основні складові маркетингової стратегії: дослідження, визначення цільової аудиторії, позиціонування, канали комунікації
  • Сегментація ринку з допомогою АІ інструментів: Chat GPT, Claude, Perplexity, Gemini
  • Використання АІ інструментів для створення персоналізованого контенту та рекомендацій на основі поведінки користувачів
  • Моніторинг конкурентів за допомогою АІ для виявлення їхніх стратегій, сильних і слабких сторін

Побудова маркетингової стратегії завдяки АІ. Частина 2

  • Основні складові маркетингової стратегії: дослідження, визначення цільової аудиторії, позиціонування, канали комунікації
  • Сегментація ринку з допомогою АІ інструментів: Chat GPT, Claude, Perplexity, Gemini
  • Використання АІ інструментів для створення персоналізованого контенту та рекомендацій на основі поведінки користувачів
  • Моніторинг конкурентів за допомогою АІ для виявлення їхніх стратегій, сильних і слабких сторін

Дані та аналітика в маркетингу (звіти)

  • Методи обробки та аналізу даних за допомогою сервісу Apache Spark
  • Застосування штучного інтелекту для автоматизації збору та аналізу фінансових даних на прикладі сервісу AlphaSense
  • Використання AI для автоматизації створення звітів та візуалізації даних

SEO та інструменти АІ: підвищення видимості контенту

  • Прискорення процесу аналізу ключових слів
  • Застосування ШІ для генерування оригінального та актуального контенту, що підвищує позиції у пошукових системах
  • Індивідуалізація мета-тегів та описів
  • Використання інструментів штучного інтелекту при розробці SEO-стратегії
  • Прогнозування трендів та обробка даних у таблицях за допомогою AI-асистентів
  • Огляд інструментів: ChatGPT4, ChatGPT API, GPT for Work, Gemini і Bing Sidney

Підвищення ефективності реклами за допомогою АІ

  • Створення ефективних рекламних кампаній: покроковий процес від налаштування до оптимізації. Оптимізація реклами на кожному крокі покупця згідно CJM і JTBD
  • Створення заголовків і рекламних текстів. Огляд HubSpot
  • Моніторинг та аналіз конкурентних стратегій з Deep Research і OSINT
  • Автоматизація таргетування та сегментація цільової аудиторії
  • Прогнозування ефективності рекламних кампаній
  • Оптимізація витрат на рекламу

Використання АІ для створення креативів та контенту (практичний воркшоп)

  • Огляд трендів і можливостей, які з'являються завдяки розвитку штучного інтелекту
  • Огляд основних інструментів AI для створення графіки, текстів (ChatGPT, Canva AI, MidJourney, DALL·E, та ін.)
  • Генерація текстового та графічного контенту за допомогою AI

Використання штучного інтелекту в аудіо та відео-маркетингу

  • Створення відеоматеріалів, включаючи: монтаж, анімацію та обробку звуку (Topaz Video AI, Krea.ai, Photoshop, Magnific, Leonardo AI)
  • Персоналізація відео-контенту на основі даних про цільову аудиторію
  • Генерація та адаптація музичного і голосового контенту (Suno, Udio, ElevenLabs, Adobe Audition)
  • Аналіз метрик для оцінки ефективності створеного контенту та корекції стратегії
  • Огляд основних інструментів для створення аудіо та відео-маркетингу
  • Створення аватарів за допомогою Heygen, D-ID, Synthesia

Інтеграція чат-ботів у Telegram та Instagram через платформи автоматизації. Побудова комунікаційної стратегії

  • Інтеграція чат-ботів у Telegram та Instagram через платформу SendPulse
  • Створення комунікаційної стратегії для чат-ботів в різних бізнес-нішах
  • Функції штучного інтелекту як бази знань та автоматизованого відповідача в месенджерах
  • Моделі ШІ, що використовуються в чат-ботах, та їх відмінності
  • Вибір AI-інструментів для розвитку клієнтської лояльності

Функціонал ШІ в чат-ботах

  • Використання моделей ШІ (GPT, Claude, Gemini) для роботи чат-ботів: огляд і порівняння
  • Як ШІ в чат-ботах обробляє запити: побудова баз знань і автоматична підтримка клієнтів
  • Роль AI у персоналізації комунікацій та розвитку клієнтської лояльності
  • Практичний вибір AI-інструментів для підвищення якості обслуговування
  • Потенційні ризики використання ШІ в автоматизації підтримки та їхнє вирішення

Створення ефективних презентацій за допомогою АІ

  • Застосування штучного інтелекту для розробки шаблонів презентацій
  • Створення контенту за допомогою текстових нейромереж
  • Візуалізація слайдів за допомогою Gamma, Beautiful. Створення діаграм в Napkin
  • Можливість створення інтерактивних графіків, які можна інтегрувати в презентації
  • Використання AI-інструментів для оперативного збору та аналізу великих обсягів інформації. АІ створення дашбордів

Аналіз соціальних мереж з АІ

  • Генерація ідей для контенту: теми, формати, креативи для різних платформ
  • Використання штучного інтелекту для прогнозування оптимального часу публікації
  • Приклади практичного застосування AI в аналізі соціальних мереж

Огляд маркетингових тенденцій з АІ та підготовка до захисту

  • Прогнозування майбутніх тенденцій у використанні AI в маркетингу
  • Розбір успішних кейсів використання АІ в маркетингу
  • Підготовка структури фінального проєкту
  • Правила захисту проєкту

Практичний проєкт

  • Розробка та впровадження маркетингової кампанії з використанням AI
  • Презентація результатів та обговорення

Особливості курсу

  • "Живі" онлайн-вебінари
  • Доступ до запису вебінару вже наступного дня після проведення
  • Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
  • 16+ годин навчання на курсі по АІ маркетинг
  • Практичні домашні завдання
  • Інтерактивна навчальна платформа
  • Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
  • Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
  • Сертифікат WebPromoExperts
  • Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)

Викладачі курсу

  • Вілена Остапенко - Засновниця АІ Marketer Club і каналу AI Marketer
  • Володимир Чернер - СЕО в New Strategies Group, голова SMM-комітету IAB, автор проєкту Штучка Інтелект
  • Сергій Кокшаров - Незалежний експерт із SEO-просування
  • Михайло Хейна - Керівник креативної студії Арт Депо

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
07.10.2025
Тривалість
15 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
24 500 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
13.01.2026
Тривалість
7 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Onpage School
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
22.10.2024
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте