Курс Інтернет маркетинг
- Online
- Для початківців
- Digital Marketing
![]() |
|
Навчальний центр: | IT STEP Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 6 місяців |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | 22 680 UAH за курс |
Повне професійне навчання інтернет-маркетингу з нуля. Опануйте популярні digital- інструменти: PPC, SEO, SMM, UX, E-mail, аналітику та інші.
Програма курсу
SMM (Social Media Marketing)
Цей блок допоможе вам зрозуміти особливості просування товарів та послуг через ключові соціальні мережі - Facebook та Instagram. Ви отримаєте відповідь на питання "Як зробити соцмережі не лише цікавими з боку контенту, але й прибутковими"
- Огляд соціальних мереж і платформ
- Побудова стратегії роботи в соцмережах
- Контент-план
- Просування в соціальних мережах
- Реклама в соціальних мережах
- PR в соціальних мережах
- Автоматизація роботи в соціальних мережах
PPC (Pay Per Click)
Протягом цього блоку ви вивчатимете все, що важливо знати про контекстну рекламу.
- Контент блок
- Google Ads - старт
- Google Ads - занурення
- Медійна реклама в Google Ads
- Навіщо потрібен YouTube і відеореклама
- Інструменти для e-Commerce
- Прайс-агрегатори, товарна реклама, CPA, тизери
Digital-стратегії SEO
SEO-оптимізація сайту приносить хороші результати, але тільки в тому випадку, якщо ви це робите "в довгу" та готові вкладати в SEO-оптимізацію час та ресурс. В межах блоку поговоримо про те, як ефективно використовувати SEO для онлайн-просування бізнесу.
- Основи SEO
- Внутрішня оптимізація
- Оптимізація структури сайту. Зовнішня оптимізація
- Методи UX досліджень (опитування ЦА, GA)
- Аналіз сайту, SEO-аудит
UX (User Experience)
Ваші сайти, платформи та застосунки можуть мати суперконтент та бути дійсно цікавими для користувачів, але лише 1 помилка в UX може позбавити ваш бізнес потенційних клієнтів.
- Що таке User Experiance, відмінності між напрямками AI, UX, UI
- Взаємозв'язок UX з іншими інструментами онлайн-маркетингу
- Основні інструменти UX
- Методи UX досліджень (опитування ЦА, GA)
- Складання портретів користувачів, customer journey map
- Юзабіліті-тестування
E-mail маркетинг
Розсилки приносять гроші, підвищують впізнаваність вашого бренду та працюють як ефективний канал комунікації з аудиторією, але лише тоді, коли ви чітко розумієте, як користуватися цим інструментом.
- Основні поняття e-mail маркетингу
- Комплекс інструментів e-mail маркетингу
- Як збирати бази підписників
- Створення листів, аналітика листів
Контент-маркетинг
Контент - це не текст заради тексту та не картинки для залучення уваги. Контент-маркетинг - це стратегія. Це те як, коли та що саме ви повідомляєте вашій аудиторії, а найголовніше для чого.
- Внутрішній текстовий контент
- Зовнішній текстовий контент
- Вибір TOV (Tone of Voise)
- Inbound-маркетинг
Чат-боти
Чат-боти економлять час та ресурс вашої команди, зберігають ваші гроші та автоматизують стандартні бізнес-процеси. Чат-бот допомагає користувачеві швидко знаходити необхідну інформацію та розв'язувати важливі питання без залучення менеджера.
- Навіщо потрібні чат-боти
- Чат-боти до різних месенджерів (Facebook, Telegram та ін.)
- Покрокове створення ботів
Аналітика
Протягом цього блоку розглянемо, як відстежувати ефективність рекламних компаній та на які показники спиратись. Також поговоримо про тунелі продажів: що це та для чого вони потрібні.
- GTM (Google Tag Manager): що це, навіщо він потрібен, розбір його особливостей
- Моделі атрибуції та багатоканальні послідовності
- Глибоке вивчення поведінкових факторів аудиторії
Особливості курсу
- Заняття 2 рази на тиждень по 2 пари
- Структурована подача знань
- Захист фінального проєкту перед представниками IT-компаній
- Підготовка до працевлаштування
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.